אני די בטוחה שכל בחורה בישראל שמעה על אסנס בנקודה זו או אחרת. דיברו עליהם בבלוגים, בכל קבוצת איפור בפייסבוק, כתבו עליהם בכתבות ברחבי האינטרנט ואפילו הידיעה המרעישה הזו הגיעה לחדשות. הדיבור יתר גרם לכולם לטירוף שאין כמוהו ויצר מצב של סטנדים ערומים ובודדים שעומדים להם לבד בסופר פארם, ואפילו הטסטרים נעלמו להם...

למי שלא מכירה?  אסנס זו חברת קומסטיקה דראג סטור גרמנית, מאוד זולה שמשווקת את מוצרייה לנערות ברחבי העולם ומאמינה במחירים לכל כיס. המחירים של המוצרים זולים ונוחים ומותאמים לכיסה של נערה מתבגרת. כמו כן אסנס אינה מנסה את מוצרייה על בעלי חיים, ולכן אם אתן מחפשות אחר קוסמטיקה חדשה, נעימה לכיס ולא אכזרית, זה המקום בשבילכם.

אני כמו כולם חיכיתי לרגע בו יכולתי לקפוץ ולראות את הסחורה בלייב אבל דחיתי את הביקור שלי בדוכן בגלל האטרף המטורף שהיה. לא נולדה המסקרה שאני אדחף עבורה...טוב אולי אם היא הייתה מזהב אז כן וגם אז לא..

 לאחר שכל טירוף אסנס הוריד פאוזה, קפצתי בעצמי לאחד הדוכנים על מנת לראות ולהתרשם ולקנות סטוק קטן של מוצרים על מנת לנסות אותם ולדווח לכן...והנה לכם, השלל הקטן והצנוע שלי...







בחרתי לי 2 צלליות מהסדרה Cookies & Cream, הצלליות במרקם משי, בגימור עדין ומנצנץ.
חיסרון בולט בצלליות שלהם הוא שאין לצללית שם או מספר שמייחד אותה. אפילו שמדובר בקולקציה מוגבלת, זה היה יכול לסדר ולארגן את הצלליות. הצלליות הללו מאוד פיגמנטיות, ניתן לראות בסווץ למטה עד כמה הן חזקות. הסווצים נעשו ללא פריימר.

הצללית עצמה בפאן מרגישה מאוד קשה אבל הסווץ יוצא בצורה חזקה ומאוד פימנטית, אפילו אני הופעתי ממידת הפיגמנט שלה, לא ציפיתי לכזה פיגמנט. הצבעים שבחרתי הם חום אדמה עם נגיעות של אדמדמות בו וקצת שימריות זהובה, כאשר הצבע השני יותר מזכיר לי צבע של חול שמעורבב עם זהב...







המוצר הבא הוא מוצר שכל בחורה בעלת עור מעורב- שמן חייבת שיהיה לה בתיק, וזה נייר סופח שומן. החברה היחידה שראיתי שמייצרת מוצר דומה בארץ והיא חברת לייף. לא ראיתי עד כה מתחרים למוצר זה.

אז מה זה בעצם? לבנות בעלות עור שמן, העור המון פעמיים ממשיך לייצר שומן והורס לנו את האיפור, בקיץ הסיפור הזה גרוע פי 10. הדפים הללו בעצם מיועדים לספוג את השומן שהעור שלנו מייצר, ללא פגיעה באיפור עצמו ובעצם להשאיר את האזור שהצמדנו אליו מאט. זה מעולה לאותם ימים ארוכים שבהם את חייבת שהאיפור ישב פיקס. העור שלי מעורב- שמן אבל בתקופת החורף החליט לנטות לכיוון הרגיל (הדבר היחיד שטוב בקור של החורף) ולכן המבחן האמיתי שלהם יהיה בקיץ. בכל חבילה ישנם 50 חתיכות נייר, במחיר של 12 ש"ח בלבד.






מוצר נוסף שראיתי בסטנד וחשבתי לנסות והוא הברונזר. בשביל המחיר הזעום אתן מקבלות כמות מטורפת של חומר. לברונזר עצמו יש ריח מאוד חזק של קוקוס - שזה די מציק, כי בשניה שהוא נפתח הריח יוצא ופשוט לא נעלם. האריזה עשויה מהפלסטיק הכי פשוט, והיא תואמת למחיר. למרות שהסווץ יצא טוב היה לי ממש קשה להוציא אותו, הייתי ממש צריכה לעבור על הסווץ כמה פעמים עם האצבע כדי שיראו משהו על העור שלי. הברוזנר עצמו מאט והוא מיועד לבהירות עור. אני לא יודעת אם יש גוון נוסף שהגיע לארץ לבנות שכהות יותר, בסטנד עצמו ראיתי רק את הברונזר הספציפי הזה, אבל יש סיכוי שהסטנד עבר פשיטה קלה לפני שהגעתי, בגלל שחלק מהמוצרים שחיפשתי כבר לא היו. הגוון שמתקבל על העור ממש יפה ועדין.






יש לי וידוי קטן, למרות שיש לי עור מעורב- שמן, אני לא חובבת גדולה של פריימרים לפנים, יכול להיות שפשוט לא הכרתי את האחד והיחיד שלי, אבל בשביל המחיר הייתי שמחה לנסות אותו- במקרה הכי גרוע, יועבר לבית חדש.

הפריימר של essence שמיועד לבנות בעלות עור שומני, הוא פריימר בצורת תחליב. בגלל שהעור שלי החורף קצת פחות  שומני, המבחן האמיתי שלו יהיה בקיץ הקרוב, אל דאגה סקירה מסודרת תעלה ברגע שאגבש דעה מוצקה עליו.




עיפרון הג'מבו של אסנס, מספר 02 בגוון YUMMY YUMMY. לקרוא לו עיפרון ג'מבו לא הייתי ממהרת. למי שלא מכירה עיפרון ג'מבו זה בעצם עיפרון שאפשר למרוח אותו על כל גלגל העין ולהשתמש בו כבסיס לצללית.  ציפיתי שהעיפרון יהיה קרמי ונוח לשימוש- אבל הוא לא, במקום להיות קרמי ונעים, הוא קשה. ניסיתי לשים אותו בשני אופנים, בעין אחת עם פריימר ובעין השניה ללא פריימר.

בעין עם הפריימר הצבע בהחלט חזק יותר ויפה יותר מאשר בעין ללא פריימר, גם קל יותר לטשטש את הגבולות עם הפריימר. כאשר ניסיתי לטשטש את העין ללא הפריימר עם האצבע קצת, נשארו לי פירורים קטנים על האצבע. חיסרון נוסף שבולט בו זה העובדה שהוא נכנס לקימטוטים המעצבנים שעל העפעף, לא בצורה דרסטית אבל בהחלט משהו שאני אישית שמתי לב אליו, ולא ממש אוהבת.




סווצים:




לקים!! לי וללקים יש סיפור לא קטן. אני מתה עליהם, אבל הם בורחים ממני. למרבה הצער, לא נוצר הלק שהחזיק עלי מעבר ליומיים. פשוט סיפור אהבה עם סוף רע מאוד. רוב הבנות עם הבעיה שלי עושות לק ג'ל או בנייה, אבל אני לא ידוע בתור מישהי שיש לה זמן לתחזק את הבניה ( הזכרתי שנה אחרונה לתואר :) ). 

כאשר עמדתי בסטנד וראיתי את כל הלקים המהממים מסתכלים עלי, אמרתי לעצמי שאני לא צריכה עוד לק שירד ממני תוך יום יומיים, ניקח משהו שיכול להיות יותר רלוונטי ויותר שימושי ולכן לקחתי את 2 החמודים הללו: הטופ קואט בעל ייבוש מהיר והטופ קואט שנותן מראה של לק ג'ל לציפורן. אני חייבת לציין שממש אהבתי את המברשת של שניהם, היא קצרה ובגודל טוב ומאוד נוחה לשימוש. 








כשניסיתי את שני הטופ קואטים הללו, על יד ימין שמתי את ה-gel look, כאשר על יד שמאל שמתי את ה-quick dry. דבר אחד היה בטוח- למרבה הצער לא היה כלל הבדל בין ה-gel look ל-quick dry. יש סיכוי שזה הודות לכישרון הנהדר שלי להרוס לקים, אני בכל מקרה אתן לו הזדמנות נוספות, מה בטוח זה אחלה טופ קואוט ב-8 שקל. 

אחת הדרכים בהם אני בודקת אם לק באמת מתייבש מהר וזה לאחר שאני מורחת אותו אני מחכה שיתייבש  עד הסוף (סביבות החצי שעה ) והולכת לישון. אם הלק באמת מתייבש מהר אז כשתקומו לא יהיו סימני קמטוט על הציפורניים. למרבה הצער ה- top coat הזה לא צלח בהצלחה במשימה שניתנה לו.

אחד הדברים שכן אהבתי בלקים הללו וזה העמידות שלהם, לרוב למחרת היום שאני שמה לק אני כבר מקבלת צ'יפים קטנים ומעצבנים ( האם הזכרתי שאני נאחס של לקים) אבל בנתיים הכל מחזיק יפה. 



מכירות את הבנות שאוהבות לאסוף את המגבונים הלחים במסעדות ולזרוק בתיק או ברכב כי תמיד יש את היום הרע הזה שהקפה של הבוקר נשפך עליך או משהו נופל עליך?! אז אני כזו. מבחינתי מוצר חובה בתיק זה מגבונים לחים כאלו או אחרים. מהביקור בדוכן של אסנס, חזרתי הבייתה עם חבילה קטנה של  מגבונים לחים. בכל חבילה ישנם 15 מגבונים, סה"כ בעלות של 5 ש"ח. הגודל של המגבונים פיצי יחסית לחבילות של כל שאר החברות, ולכן אפשר לזרוק את זה בתיק ולשכוח ולהוציא כשצריך. לאחר שקצת התנסתי בהם אני יכולה להגיד בוודאות כי מסקרה עמידה במים הם לא מורידים, אבל את שאר האיפור מורידים בצורה יחסית טובה.





עד כאן להפעם, תודה לכל מי שנשארה איתי. מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית.
אוהבות את המוצרים של אסנס? ספרו לי! הספקתם כבר להכיר את כולם?
 יש כבר מועדפים יותר ומועדפים פחות?

לא לשכוח לקפוץ להגיד שלום בסוף הפוסט.
לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי ב:

עמוד הפייסבוק שלי - לינק
עמוד הפייסבוק של הבלוג - לינק

 או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

ובאינסטגרם:
the_illusion_of_makeup

עד לפעם הבאה!

XOXO

מרינה