אז קודם כל....

יום אהבה שמח לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!


ועכשיו לפוסט עצמו...


יום האהבה עבורי תמיד היה יום קסום וכיפי, משהו באווירה הכל כך רומנטית תמיד היה משעשעת עבורי וכיפית. כן אני קיצ'ית ואני ייודעת את זה. עוד מיולדות בימי האהבה שבהם הייתי בלי חבר, היינו נפגשות כל החברות ועושות מזה היום שלנו.

דווקא החגים הכל כך לא קונבציונליים הללו תמיד עשו לי את זה. לאורך הילדות שלי אניי וחברותיי תמידי היינו שוברות את הראש- מה לקנות לו? איך לקנות לו? איך לעשות את זה יותר מיוחד?!

אחת מסוגי המתנות היותר חרושות אצלנו היה מתנת חמשת החושים, עם בואה של הבגרות נטשנו את סגנון המתנה הזה וכבר שנים שלא ראיתי את סוג המתנה הזה, אז החלטתי להעלות אותו לחיים ולשתף אותכם במתנת חמשת החושים שחשבתי עלייה, רק בקונספט קצת שונה, מתנות בשבילו ומתנות בשבילה...מתנה שמצד אחד היא גם קנויה אבל מצד שני היא סוג של DIY ושימוש בביחד של הזוג ובזכרונות שלו ובכל מה שהוא עבר יחד. 





אז רוצות לדעת איך לבנות את מתנת חמשת החושים? תמשיכו לקרוא!



חוש הריח

בשבילה


חוש הריח הוא החוש הכי חושני, נוסטלגי ומדהים שיש. בושם וניחוח יכול לגרום לאדם להרגיש רגשות כמו אהבה, שנאה, געגעוע וכמעט כל רגש שקיים.

תמיד אמרתי שיש משהו מיוחד בבשמים, הבושם עבורנו הוא לא רק מוצר טיפוח אלא גם אקססורי. כשאת פוגשת אישה או גבר שמריח מבושם מסויים, הריח שאופף את אותו אדם יגרום לכם לתפוס אותו בצורה מסויימת.

בשביל חוש הריח בחרתי בבושם, גם לו וגם לה. בושם מיוחד שנתקלתי בו לאחרונה שייך לחברת Jivago* מסדרת Or Pur.

אז מה יש לי להגיד על הניחוח?  בנות שאוהבות בשמים יוקרתיים יתלהבו מהבושם. הבושם  מכילי 24K זהב. אמרתי לכם יוקרתי! הריח של הבושם יוקרתי ומאוד HIGH END. אם את אוהבת את הריח של שאנל NO5, את בטוח תאהבי את הריח הזה. לאחר שמשפריצים את הבושם על המקומות האסטרטגיים ניתן לראות בעין את פתיתי הזהב אך אלו נעלמים בסופו של דבר. התווים של הבושם מכילים פרחי אירוסים ויסמין, פירותי ופטצ'ולי ונילה. 

בשבילו:


קשה לי לשפוט את הבושם מנקודת מבטו של הגבר, אבל בתור אישה יש לי דבר אחד להגיד: אהבתי את הריח, ומאוד!! הניחוח של הבושם מאוד, ומושך ומשהו בריח פשוט משדר לי סקס אפיל ותשוקה.


 גם הוא כמו אחותו מכיל 24K זהב ונותן הרגשה וניחוח מאוד יוקרתי. הריח של הבושם בהחלט נהדר ויכול להתאים לגברים רבים שאוהבים ריחות גבריים בעל נוכחות.  תווי הריח של הבושם הם ארומתי, הדרים ומאסק עצי.


חוש הטעם 

בשבילו ובשבילה



ישנם שמועות שאמורות שגברים ונשים רבים מתאהבים דרך הבטן.... להגיד שזה נכון? אי אפשר, אבל כן אפשר לפנק את בן הזוג בממתקים טעימים שמדגישים לנו את אווירת החג.

הפעם אין הפרדה בינו לבינה. בחוש הטעם אתן פשוט מצרפות כל דבר טעים שיש, זה יכול להיות עוגה או עוגיות שהכנתם, סוכריות מהחנות ( רק מסודרות יפה ) או כמו שאני בחרתי, סוכריות גומי טעימות שמטריפות את חושים ( יש לי ולג'ניה  התמכרות "קלה" לסוכריות גומי :)  )


חוש השמיעה 



הבחירה הקלה ביותר עבור מתנה בסגנון של חוש השמיעה הוא הלא אחר משיר, או במקרה שלנו שירים. בחרתי לבנות פלייליסט כיפי עם שירים שאנחנו שנינו אוהבים, ושנוכל לשמוע במהלך הנסיעה ברכב לעבודה, לחברים או לאיזה טיול שנחליט לעשות יחד.

יש משהו קסום בפלייליסט, ומשהו ממש נוסטלגי. פעם לפני שנים רבות לא היה הורדות מהאינטרנט, אז היינו מכינים קלטות מיקס טייפ עבור בן הזוג שלנו. זו הייתה תקופה נוסטלגית וקסומה שגם משהו קטן כמו שיר נחשב למשהו גדול, קסום ויפייפה, ולכן החלטתי להחזיר את התקופה היפייפיה ההיא רק בצורה מודרנית וליצור לנו דיסקון קי שהם רק שלנו. 


חוש המישוש

בשבילה



חוש המישוש כמו שכנראה ניחשתם, יהיה תכשיט. תכשיטים זה משהו שלרוב הבנות אין אף פעם מספיק ממנו והם תמיד צמאה לעוד, אני יודעת שלפחות ככה זה אצלי. תמיד טענתי שאקססוריז יכולים להפיל ולהקפיץ כל מראה.

לי אישית יש אוסף נדיב של שרשראות מגניבות שלכל אחת ואחת יש אופי משלה ולכן השרשרת הזו לא שונה מהם בהרבה. שרשרת בעלת אופי ואמירה, שונה מהמקובל ומיוחדת.  השרשרת* שלפניכם היא שרשרת  בנעשתה בעיצובה המרהיב של Sasha's state of mind.

אחד הדברים היותר מגניבים בשרשרת הזו הוא שאפשר לרכוש את השרשרת ואת התליון ולהחליף את התליון באיזה תליון שרוצים, ממש מגניב וקונספט שממש אהבתי. מה שיותר אהבתי הוא את השרשרת עצמה. יש משהו בתליון שהוא כל כך מיוחד וכל כך לא קונבנציונלי.  השרשרת מראה דומיננטיות ואופי מצד אחד אבל היא עדיין מאוד פשוט מצד שני. 


בשבילו 




מתנת חוש המישוש בשבילו תלויה גם בטעמו האישי של בן הזוג שלכם, יש כאלו שירצו שרשרת ויש כאלה שירצו טבעת, חבר שלי רצה צמיד ולכן בחרתי לו את הצמיד הזה.


 יש משהו ממש יפה בגבר שעונד תכשיטים, למרבה הצער חבר שלי פחות בחור של תכשיטים אז כשמגיע הרגע והוא מסכים לקבל במתנה תכשיט, אני רצה לחנות לקנות לו משהו בטעם שלו, משהו שהוא יאהב ולא ירצה להוריד. 




חוש הראייה

חוש הראייה היא מתנה אישית, לפחות מבחינתי. בהתחלה כשישבתי וחשבתי מה לבחור למתנת חוש הראייה, עבר במוחי לפתח תמונה של שנינו ופשוט לתלות בבית. אבל ברגע האחרון שיניתי את דעתי והחלטתי להעלות זכרון מתוק מהעבר והעתיד. 





רבות ממכן יודעות שבקרוב מאוד אני וג'ניה מתחתנים ולכן כל העניין של חג האהבה מאוד רומנטי בעיניי ( כן קיצ'ית ...כבר אמרתי את זה). אז בחרתי לנו מזכרת מטיול לרודוס שלפני שלוש שנים. באחד מהרחובות של העיר העתיקה עמד בחור צעיר, שהדבר היחיד שהוא עשה היה לגזור נייר ולצחוק. לאחר כמה שניות של עבודה התמונה שלמטה נוצרה ומאז זה הפך להיות הזכרון המתוק מאותו טיול ( יותר נכון החו"ל הראשון שלנו יחד ). 



מתנת חוש הראייה השניה שבחרתי היא זכרון העתיד שקרב ובא. עם כל ההייפ של החתונה רציתי לעשות משהו מאוד מיוחד עם ההזמנה, אבל מצד שני לא משהו שרואים כל יום. ביום בהיר אחד במהלך שיטוטי בפייסבוק נתקלתי בלינק למוכר באיביי שמוכר חותמות שעווה בהזמנה. מפה לשם ולאחר חודש ימים החותמת המדהימה של שמות שלי ושל ג'ניה הגיע והתוצאה שלפניכם נוצרה




 בזמן שהכנתי את החותמות הללו ג'ניה ישב ולמד בחדר לבד ולכן הפעם הראשונה שהוא יראה אותם יהיה במהלך יום האהבה, במתנה עצמה. 



אז לאחר חפירות רבות ומרובות ( תודה לכל מי שרדה), אני מציגה לכן את התוצאה הסופית: 

בשבילה




 בשבילו



אז תודה לכל מי ששרדה פוסט קיצ'י במיוחד, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית
אז מה אתן קניתן לאהוב לבכם ליום האהבה? 

לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל
theillusionfmakeup@gmail.com

וכמובן גם בסנאפ צ'ט - marinamultach

XOXO

מרינה



*התקבל לסקירה