איפור מעולה לא תמיד מתחיל במוצרי איפור טובים, אלא הכלי שאנו משתמשות בו חשוב במידה לא מועטה. הפעם אני חוזרת אליכן בפוסט שלם על מברשות איפור לפנים וכל מה שביניהם. המברשת יכולה לגרום לצללית/מייק-אפ/ פודרה  לא טובה לעבוד בצורה נהדרת אבל לא תמיד הסיפור יהיה הפוך...


_____________________________________________________________________________








המברשת הראשונה שאתחיל איתה היא מברשת "השפכטל" למייק-אפ, יש לי נטייה לתת כינויים למברשות שלי :)
 אני לא סתם מתחילה איתה, הבובה הקטנה הזו גם המברשת מייק אפ הראשונה שלי (וכן אני סנטמנטלית לדברים :) ). הבובה הזו כבר בת 8 שנים וממשיכה לבעוט קדימה, למרות שזנחתי אותה בשלוש שנים האחרונות. המברשת שייכת לאייל מקיאג' ועשויה משער סינתטי שמותאם לשימוש עם מייק-אפ נוזלי. המברשת סטנדרטית ונוחה, החיסרון היחיד אצלה ואחת הסיבות שהתחלתי לחפש מברשת חדשה היא העובדה שהיא  נוטה להשאיר סימנים על הפנים ובגלל זה צריך לעבור כמה וכמה פעמים איתה על אותו המקום. המברשת עצמה מאוד איכותית, עובדה שהיא שרדה כל כך הרבה שנים מדברת בשם עצמה, ומאמינה שתשרוד עוד.





הנחת סומק זהו משהו מאוד אינדיווידואלי, ישנם בנות שאוהבות להשתמש במברשות מסיביות ופלאפיות כמו המברשת סומק של ריל טקניק וישנם בנות שאוהבות להשתמש במברשות הרבה יותר צרות, בסופו של דבר הכל תלוי במבנה פנים שלך. המברשת סומק המועדפת עלי היא המברשת של איל מקיאג', והיא עשוייה משער טבעי.

הבובה הזו החליטה להיות ביישנית בתמונה. כל המברשות לפני תחילת הצילומים בפוסט נשטפו והתייבשו ככה שהם יוכלו לדגמן לכן, אבל הבובה החמודה הזו שהייתה פלאפית החליטה להיות ביישנית ולהיסגר טיפה - פעם ראשונה שזה קורה לה. אני ממש אוהבת את המברשת הזו, הגודל שלה מתאים בול לגודל הפנים שלי ולאזור שבו אני מניחה בו את הסומק.

המברשות של איל מקיאג' ניתנות לרכישה בסניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ

_______________________________________________________________________



עם כניסתי לעולם האיפור ולעולם הקניות הוירטואלי נתקלתי במברשות של ריל טקניק. מברשות איפור איכותיות מאוד, זולות וסינטטיות. הם מענה מעולה למי שרוצה מברשות איפור אבל אין באפשרותה להשקיע במותגים כמו MAC או SIGMA. לטובת מי שלא מכירה המברשות של ריל טקניק נוצרו על ידי האחיות צ'פמן שעומדות מאחורי הערוץ המפורסם של Pixi Woo, אלו מברשות איפור מקצועיות שאמורות להיות שוות לכל כיס וכל אחת שרוצה יכולה לרכוש אותן. הן סינטטיות ולכן נותנות מענה מעולה לבנות השומרות על כשרות המוצרים בכל הנוגע לניסויים בבעלי חיים.





ה-expert face brush, הייתה המברשת הראשונה שהתנסיתי בה מכלל המברשות של ריל טקניק. היא עשויה משער סינתטי ומעולה למייק-אפ נוזלי. המבנה של ראש המברשת שונה משאר המברשות והוא מעוגל ולא ישר, ודווקא בגלל שראש המברשת מעוגל אני מצליחה בצורה קלה להגיע איתה לכל המקומות הבעייתיים בפנים. משם גם מגיע החיסרון שלה, ראש המברשת קטן יותר ולכן לוקח הרבה יותר זמן להניח איתה מייק-אפ. חיסרון נוסף שלה הוא העובדה שהיא נוטה להשאיר בצורה קלה סימני מברשת ולכן צריך כל פעם לעבור כמה וכמה פעמים עם המברשת על הפנים ולוודא כי המייק-אפ נטמע בצורה טובה בעור. המברשת נותנת כיסוי אחיד ומלא.





המברשת הבאה היא המברשת הדיו פריבר של ריל טקניק. במברשת הזו אפשר להשתמש בשני האופנים, האופן הראשון הוא הנחת מייק-אפ והאופן השני בהנחת סומק קרם. העדפה האישית שלי למברשת הזו היא הנחה של סומק קרם. לכל הבנות שמחפשות כיסוי ממש ממש קליל וטבעי היא תהייה נהדרת, אבל כמו אחותה מלמעלה היא משאירה סימנים קלים של מייק-אפ על הפנים, ויש צורך לעבור ולהטמיע את המייק-אפ בצורה מאוד טובה בעור.


את שתי המברשות ניתן להשיג באתר IHURB, במידה וזוהי הקנייה הראשונה שלכן תקבלו  5$ הנחה או 10$ הנחה בקניה מעל 40$, בהזנת הקוד:  QKG400. בנוסף לכך, עד לתאריך ה13.4 המברשות של ריל טקניק בנחה של 20% :)


__________________________________________________________________________







במשך תקופה מאוד ארוכה חיפשתי מברשת שתהיה לי נוחה להנחה של ברונזר ולאחר שגיליתי את המברשות הנהדרות של SIGMA אצתי רצתי לי להוסיף את ה-F40 לסל ומאז הכל היסטוריה. ל-F40 ישנם שני שימושים, הראשון כמברשת סומק, והשני כמברשת קונטור, אני אישית מעדיפה להשתמש בה להנחת הברונזר. היא בדיוק בגודל המתאים למבנה פנים שלי. המברשת עצמה עשויה משער טבעי ולבן ולכן מאוד חשוב לנקות אותה לאחר כמה שימושים כדי לשמור על הלובן שלה. לדעתי היא פשוט מהממת ופשוט קלסית. אחד היתרונות שלה לדעתי היא העובדה שהיא בצבע לבן, וככה לא יכולות להיווצר פשלות של "לקחתי יותר מידי סומק/ברונזר ועכשיו אני נראית כמו ליצן" , אפשר לראות את כמות החומר שהנחתם עלייה. מברשת מאוד טובה ולדעתי כל אחת צריכה כזו  או דומה לה באוסף.






כל חובבת איפור מושבעת תכיר את המברשת הזו, והיא הF80* של SIGMA. בננות יקרות, אתן צריכות את המברשת. היו לי את הספקות שלי לגבייה בהתחלה, הייתי בדעה של עד כמה היא כבר יכולה להיות שונה מה-Expert Face Brush  של Real Techniques, אבל ההבדל ביניהם הוא שמיים וארץ. המברשת נותנת כיסוי מלא, אחיד ונהדר ובשנייה של עבודה, ותאמינו לי אין לי זמן מיותר בבוקר. אין צורך לחזור כמה פעמים על אותו המקום כדי להוריד את סימני המברשת, היא עושה עבודה מהירה ומעולה ונותנת כיסוי מלא, אחיד ויפיפה. מומלצת בחום לכל מי שמחפשת מברשת למייק-אפ שנותנת כיסוי מלא ואחיד, אני ממש אוהבת אותה והיא נכנסה בקלות לכלי איפור החובה שלי. מאז שקבלתי אותה אני חורשת עליה ללא הפסקה. המברשת סינתטית ולכן היא נהדרת לבנות השומרות על כשרות המוצרים.

את המברשות של SIGMA ניתן להשיג דרך האתר של קלאו (המשווקת המורשת בארץ)- לינק או דרך האתר הבינלאומי של SIGMA - לינק

__________________________________________________________________________





על הבובה הקטנה והמהממת הזו שמעתי כמעט מכל יו-טיוברית ובלוגרית בעולם, והיא *ה-Beauty Blender! גם כאשר כולם היללו אותה היו לי את הספקות שלי, תמיד אמרתי לעצמי איך ספוג יכול לעשות עבודה טובה יותר ממברשת?! אני מודה שטעיתי! ה-Beauty Blender  נותנת כיסוי טבעי ומהמם, ומטמיעה את המייק- אפ ממש יפה בעור, ללא שום סימנים ובאופן מושלם. כל הבנות שמחפשות כלי איפור שמטמיע את המייק-אפ בצורה הכי טבעית שיש, שלא ניתן לראות שאתן עם מייק-אפ בכלל, זה המוצר בשבילכן, היא מעולה למראה של No Makeup Look.

הבעייתיות היחידה שלי איתה היא העובדה שלאחר כל שימוש בה יש צורך לשטוף אותה על מנת שלא ישארו עליה סימני מייק-אפ, ולכן בבקרים שבהם אין לי זמן רב אני נאלצת להתעורר מוקדם יותר או לוותר על השימוש בה.

 אחד הדברים שאהבתי בה במיוחד הוא העובדה שהיא מעולה ומושלמת לשימוש בקונסילר, הטיפ המחודד שלה נכנס בדיוק לאזור שמתחת לעין ועוזר לטשטש את הקונסילר בצורה כל כך טבעית ומושלמת, מומלצת בחום!


את ה-Beauty Blender ניתן לרכוש דרך האתר face and body -  לינק




על המברשת קבןקי של אנטונים אני לא מפסיקה לחפור, נדמה לי כמעט בכל פוסט אפשרי חפרתי וחפרתי עליה ( לינק , לינק ).

המברשת רכה בטירוף ומאוד נעימה והיא אחת המברשות היותר אהובות עלי. היא עשויה משיער סינתטי ומאוד דחוסה. אני אוהבת להניח איתה את הפודרה שלי והתוצאה כל כך יפה, אין העמסת יתר של החומר, הפנים לא נראות עמוסות בפודרה, היא פשוט נותנת אפקט יפה, ואני אישית מאוד אוהבת את התוצאה.

את המברשת ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט של אנטונים- לינק




תכירו זו המברשת השעירה שלי :) לפחות זו הכינוי שלי בשבילה. היא פלאפית מאוד וממש גדולה וכבר סבתא תקופה ארוכה, אבל עדיין חיה ובועטת. היא שייכת לחברת GA-DE ( ג'ייד) והייתה אחת מהמברשות הראשונות שלי. היא עשויה משער טבעי , ומחזיקה כבר תקופה ארוכה. השימושים העיקריים שלי איתה בעבר היו לסומק ולפודרה, אבל קיום אני מעדיפה אותה יותר כמברשת פודרה בימים שבהם המברשת של אנטונים בשטיפה. אני לא יודעת אם עדיין מוכרים אותה , רכשתי אותה לפני הרבה מאוד זמן. כבר תקופה ארוכה מאוד שלא ראיתי מכירה את מברשות איפור בסטנדים של ג'ייד.




עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית ומהנה, מכירות מברשות איפור נוספות מומלצות? מה המברשת הכי מועדפת עליכן? יש העדפה לסוג מברשת מסוים? אשמח לשמוע את דעתכן!

לכל הארה או הערה ניתן ליצור איתי קשר בדף הפייסבוק שלי - לינק

דף הפייסבוק של הבלוג - לינק

או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

נתראה בפוסט הבא!

XOXO

מרינה




*התקבל לסקירה