כל שנה ושנה כשהייתי קטנה חיכיתי לחג הזה, ליום היחיד הזה בשנה שאפשר להגיע לבית הספר מחופשת לכל דבר שרק ארצה ואף אחד לא יוכל להגיד לי שום דבר. כל שנה לחשוב על התחפושת הכי מקורית שרק אפשר והכי מיוחדת שרק אפשר. פורים בשבילי  זה חג שקשה להיות מבואס בו, זהו חג שלם שאומר לנו - תהנו ותעשו חיים, זה הזמן! אז בשנים כשלא יכולתי להתחפש תמיד שמתי על עצמי איזה פאה מגניבה או אוזניים או ראש מלאך. 

השנה עם הלימודים והעבודה והכל יחד פורים יצא לי ממש עמוס, אז הפוסט הזה מוקדש לכל אותם בנות שרוצות לעשות משהו פשוט, מהנה בלי התעסקות יותר מידי וכמובן שאפשר לעשות אותו גם בדקה ה-90.

הכנתי לכם מדריך מצולם, מהיר וקליל של איפור POP ART- מעולה לבנות שאין להם זמן או כוח להתעסקות וכמובן את יכולה ללבוש כל דבר עם זה- הכל יתאים. אני רק רוצה לציין שאני לא מאפרת מקצועית ולא עברתי שום קורס ולא שום דבר - סתם בחורה שאוהבת איפור ולכן העבודה למטה היא נטו חובבנית. 


אחד הדברים שאהבתי ב-POP ART, זה שהאיפור לא מצריך התעסקות רבה. את מתאפרת בצורה רגילה כמעט ועל האיפור שלך את יוצרת את הדמות.

להלן המצרכים שלנו:





תתחילו בבסיס פשוט של פריימר ומייק- אפ, בגלל שהאיפור נעשה למטרות הפוסט אז ויתרתי על הפריימר. בחרתי במייק אפ שלי של קליניק לעור שמן, ולאחר מכן הניחו פריימר לעיניים וקונסילר - תחילת איפור בסיסית ורגילה לגמריי.

בגלל שPOP ART מאופיינת בצבעים שונים וחזקים אז כאשר אתן מניחות ברונזר וסומק נסו להשתמש בצבעים חזקים יותר ותנו ליד להשתגע קצת, לא צריך להגיע למצב לייצני אבל שימו לב שהסומק והברונזר יהיה מודגש יותר מהרגיל. 

לאחר שסיימתם עם איפור הפנים וכל הדברים הרגילים, נעבור לגבות- למרות שזה יהיה קשה עבור חלקכם אתן חייבות לעשות גבות מודגשות בגלל שזו דמות קומיקס ולכן יש צורך להשתמש בצבע שחור. אני השתמשתי בגוון השחור מתוך פלטת צבעי המים של SACARA. טבלתי את המכחול המצורף בכוס מים , ניגבתי על נייר והתחלתי לעבור - וזו התוצאה, במציאות הגבות נראו יותר מודגשות, משום מה המצלמה עידנה לי את הצבע.




לאחר שסיימתן עם הגבות, נעבור לאיפור העיניים- תבחרו להשתמש בצבעים חיים ובוהקים כי זו דמות קומיקס בסופו של דבר והן לרוב צבועות בצבעים בוהקים וחיים.

בחרתי מתוך הפלטה של SACARA את הצבע הורוד על כל גלגל העין ובשליש החיצוני של העין בסגול כהה וכמובן לצייר אייליינר ארוך, מודגש ודרמטי עד כמה שאפשר. בגלל שהפלטה של SACARA, זו פלטה של צבעי מים אז לא ניסיתי לבחור צבע מעבר בשביל טישטוש העיניים אלא בחרתי להשאיר את זה ככה, אבל במידה ואתן עובדות עם איפור עיניים רגיל אז אל תשכחו לשים צבע מעבר בשקע העין. אני חייבת לציין שהופתעתי מרמת הפיגמנט של הפלטה. כמו שרואים בתמונות הצבעים חיים ויפייפיים.



 בתוך קו המים התחתון של העין שימו עיפרון לבן על מנת להגדיל את העין כמה שיותר, אני השתמשתי בעיפרון הלבן של אייל מקיאג'.


וכמובן לא לשכוח מסקרה, השתמשתי הפעם במסקרה של אסנס הורודה ( ניתן לקרוא סקירה נוספת עלייה - כאן ).



לבננות שיש ריסים קטנות ולא מצליחות לנפח אותם, ממליצה בחום להדביק ריסים, כי אתן צריכות מראה קצת יותר דרמטי מאשר יומיומי.



מבחינת האודם השתמשתי בשני מוצרים, כבסיס מרחתי את עיפרון השפתיים של קרליין במספר 166 על כל השפתיים ומעליו הנחתי את הגלוס של RIMMEL  האפוקליפס  בגוון 501, על מנת שיתן ברק.





בשלב הבא אתן לוקחות איילינר טוש שחור הכי פשוט שיש לכן, אני השתמשתי באיליינר טוש של אייל מקיאג' שישב אצלי על המדף, וציירתי פסים על הפנים:



שני פסים בין הגבות שמדמים את קמטי הזעף שיש לנו (תציירו את הקמטים כשאתן בפנים לא זעופות אחרת זה יכול להימרח קצת)
פס ארוך על גשר האף
בצד השני של הפס הארוך פס קצר נוסף על גשר האף
פס חצי עגול על הסנטר
2 פסים בצידי הפנים שמדמים את עצמות הלחיים שלנו
2 פסים בחלק התחתון של הפנים
ו-2 פסים על הצוואר שמדמים 2 עצמות
2 פסים קטנים בצידי האף
פס שמוביל מהאף לשפתיים
למסגר את השפתיים

הערה חשובה: לא לכולם בהכרח יהיה קל לעבוד עם איילינר טוש ולכן אתן יכולות במקום להשתמש בעיפרון עיניים שחור, אני נעזרתי בו בסירטוט של האף. דבר חשוב נוסף, המון פעמים פסים מסויימים לא יתאימו למבנה פנים שלכם ולכן זה יראה מוזר, פשוט תעצבו את הפסים לפי מבנה הפנים שלכם פחות או יותר.

לאחר מכן תיקחו עיפרון לבן, אני השתמשתי בעיפרון לבן של מייבלין ופשוט תציירו עיגולים על כל הפנים בצורה סימטרית עד כמה שניתן. במידה ויש לכם עיפרון ג'מבו של ניקס,אז זהו המוצר האולטמטיבי. פשוט תתחילו בצד אחד ותציירו את כל העיגולים. בתמונה שניתן לראות שהנקודות מעוגלות עד כמה שניתן על הפנים, והולכות לאותו הכיוון. התחלתי שורה והמשכתי איתה על כל הפנים עד שנגמר המקום.




והתוצאה הסופית: 



 כדי לסגור את הלוק אתן יכולות להוסיף פאה בצבע מגניב! :)




רעיונות ודברים נוספים  מגניבים לפורים אתן יכולות למצוא אצל חברותיי:
מדריך מצולם של קרן לאיפור גולגולת סוכר
סקירה מפורטת של הפלטה של SACARA בבלוג של ליהי
פיצ'ה אספה עבורכם מדריכים מדהימים עבור פורים
שנטי בטוטוריל של תחפושת במבי
אלינור במדריך לאיפור ותחפושת של אלסה מfrozen
מדריך למסכת עיניים אצל יוליה
איפור פיה או אנה מלשבור את הקרח אצל בת חן
מדריך איפור לזומבי של יובל
סרטון הדרכה לגולגולת של שלד אצל קורין
סרטון הדרכה לאיפור של גולגולת סוכר בערוץ של ויקה

השמיים הם הגבול כמו שאתן רואות ולכן אתן חייבות למצות את פורים!
תודה מיוחדת לבן זוג המהמם שתיפקד בתור הצלם :)


עד כאן להפעם, מקווה שנהנתם ושיהיה לכם פורים שמח וכיפי! 
בחרתם כבר תחפושת השנה? יש רעיונות ? שתפו אותי!  

לכל הערה או הארה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק - לינק
עמוד הפייסבוק של הבלוג- לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

אם עשיתם את הלוק או משהו דומה אל תשכחו לתייג אותי 
 באינסטגרם:
the_illusion_of_makeup

או בפייסבוק:
Marina M-Blog


עד לפעם הבאה!!!
XOXO

מרינה 




_______________________________________________________________________

                *הפלטה של SACARA התקבלה לסקירה