על המוצרים של סליק שמעתי רבות בעיקר בבלוגים ובערוצי היו-טיוב. חברת Sleek זו  חברת דראג-סטור אנגלית, כאשר כל מוצרייה אינם מנוסים על בעלי חיים. למרות שאני מכירה את החברה הזו במשך תקופה מאוד ארוכה, זו הפעם הראשונה שאני מתנסה במוצר של החברה. את היפייפיה הזו הזמנתי בBlack Friday, היה 20% הנחה על כל המוצרים.





האריזה

אריזה שחורה קלאסית, מפלאסטיק, החיסרון הבולט באריזה הוא הפתיחה שלה. ממש קשה לפתוח את הפלטה וזה ממש מציק כי כשאת באמצע של האיפור, לא בא לך להתחיל לריב עם האריזה. דמיינו קשה..אז תכפילו את זה בעשר.

 חיסרון נוסף מבחינתי באריזה הוא העובדה שהשמות של הצלליות לא רשומות על הפלטה אלא הן רשומות בשקף שמצורף אליה. אני אישית אוהבת כאשר השמות של הצלליות רשומות בפלטה עצמה ולא בשקף, כי השקף סתם מציק, ואני תמיד שוכחת להחזיר אותו למקום, ובמקרה הכי גרוע מאבדת אותו - מה שקורה בסופו של דבר.

אחד הדברים שכן אהבתי באריזה הוא המראה המצורפת אלייה. המראה ממש גדולה ונוחה לשימוש, במיוחד לאלו מכן שמתאפרות בעבודה ולנסיעות ממש קצרות. לנסיעות ארוכות לא הייתי ממליצה לקחת אותה כי האריזה היא מפלסטיק ויכולה להישבר. הפלטה מגיעה עם מברשת ספוג דו צדדית, שמצאה לעצמה בית חדש. 




הצלליות

 הצלליות מינרליות  ופיגמנטיות, רכות וקרמיות. בפלטה יש  שילוב של צלליות שימריות ומאט: 7 צלליות מאט ו-5 צלליות שימריות. הצלליות השימריות מאוד פיגמנטיות. הצלליות מאט לעומת זאת, פיגמנטיות אבל לא באותה הרמה של השימריות, כמובן שפריימר מתקן את זה ועוזר לצבע יותר לבלוט. הסווצים למטה צולמו בעור יום טבעי וללא פריימר.


 הצלליות מפורטות משמאל לימין





NOIR


צללית שחורה ופיגמנטית, בגימור מאט. הפיגמנט שלה יחסית חזק, אבל היא קצת גירית כמו שאתן רואות המסווץ. זה לא מפריע לשימוש בה.



WEAPPED UP



צללית בגימור מאט, מאוד פיגמנטית. בגוון סגול- חציל. ממש אהבתי את הגוון, הוא מיוחד ואין הרבה צבעים כאלו. 



BOXED



צללית בגימור מאט, בגוון חום כהה. לא התלהבתי ממנה במיוחד, מזכירה לי גוונים שיש לי בNaked 1. ההרגשה האישית שלי שהפיגמנט פשוט לא טוב מספיק, ואם לא עובדים איתו טוב יכול אפילו להיראות מלוכלך.



THE MAIL


צללית בגימור מאט, בצבע חול. מהפימגנט פחות התלהבתי והיא מזכירה לי הרבה צללית שכבר יש לי עקב שאני אוהבת סגנונות יותר נייטרליים. הצללית הזו גם פחות מתאימה לי בגלל גוון העור שלי, אני קצת נוטה לצהוב ולכן היא נבלעת בעור וקשה לשים לב אלייה, כמו שאתן רואות מהסווץ.



GATEAU




צללית בגוון ורוד - זהב  מטאלי! בפלטה הצללית נראת ורודה אבל כשעשיתי את הסווץ שלה על היד שמתי לב שיש לה גם פיגמנט זהבהב עדין בתוכה. כאשר אני מזיזה את היד הצבעים פשוט רוקדים יחד. ממש אהבתי את הצללית הזו, היא ממש מיוחדת. 



PAMPER


צללית ורודה אפרסקית בגימור מאט. מבחינת פיגמנט הצללית עצמה הרבה פחות טובה משאר אחיותייה בפלטה, יש חוסר בפיגמנט- ניתן לראות זאת בסווץ. כמו כן בפלטה עצמה יש גוון ורוד - קורלי נוסף, אבל כהה יותר ולכן קצת חסר לי הגיוון של הצלליות פה. אני אישית לא רואה סיבה לשים 2 צלליות שבאותו גוון רק חוזקה שונה. 


CELEBRATE



צללית מטאלית מנצנצת, בגוון סגול חציל-שחור. מאוד יפה ומיוחדת ואין לי אף אחת דומה לה. פיגמנטית בטירוף וקרמית!



GLITZ

צללית אפורה מטאלית מהממת, ופיגמנטית בטירוף! התמונה בעצם מדברת בשם עצמה. 



GIFT BASKET

צללית קרמית, גליטרית בגוון ברונזה- זהב ! 


RIBBON



צללית  במרקם מאט בגוון  ורוד - קורלי , היא פשוט מהממת! אחד הגוונים היפים בפלטה. חיסרון שלה הוא הבעייתיות בפיגמנט, שהוא לא מספיק בולט אבל פריימר טוב לעיניים יפתור את הבעיה. 



ORGANZA


צללית קרמית נוספת, בגוון קורלי, עם נצנצים קלים. מזכירה את סגנון הצלליות שיש בNaked 3. 



BOW



זו הצללית הכי בהירה בפלטה, היא קרמית בטירוף! בגוון שמנת שנוטה ללבן ובגימור מאט, הפיגמנט שלה פחות חזק אבל עדיין יושב על העור בצורה יפה. צללית מעולה לעצם הגבה ולחלק הפנימי של העין. 



באופן כללי הפלטה טובה, במיוחד בתמורה שלה למחיר. הצלליות השימריות מדהימות והקניה של הפלטה שווה רק בשבילן, אישית אני יותר נוטה לצלליות מאט וטבעיות ולכן זה זריקת צבע נהדרת לאוסף הצלליות שלי. הצללית מרגישות איכותיות- קרמיות, רכות ופיגמנט יחסית טוב. כמו שהבנתם מהסקירה חלק מהצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות וחלקן פחות ולכן באמת ההמלצה שלי היא להשתמש בפריימר לפני השימוש, גם בגלל שזה משפר את עמידות הצלליות וגם בגלל שזה מוציא יותר צבע מהצללית. דבר נוסף שאפשר לשים לב אליו זה העובדה שיש נשורת מהצלליות, אז שימו לב לעשות את איפור הפנים לאחר העיניים או פשוט לנקות את האזור לאחר מכן.

את הצלליות של סליק ניתן להזמין מהאתר שלהם - לאתר של Sleek


עד כאן להפעם,
מקווה שהייתה לכן קריאה כיפית
אשמח לכל שאלה, הארה או הערה 
ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי - לינק
עמוד הפייסבוק של הבלוג - לינק
 או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

 עד לפעם הבאה!!

XOXO
מרינה