מראש אני מזהירה, הפוסט הזה טיפונת קצר, תיכננתי לרשום אותו קצת מאוחר יותר אבל עקב מעבר דירה ספונטני מאוד הוא נרשם כבר עכשיו על מנת שאוכל להעביר את הדברים למקומם. מקווה שתהיה לכם קריאה נעימה, ואל תשכחו לקפוץ להגיד שלום בסוף  :)







איליינר טוש של קרליין בגוון חום, הגוון של האיילינר הזה נקנה בטעות. מיהרתי וקפצתי לשניה לדוכן של קרליין והדיילת הביאה לי גוון שונה ממה שביקשתי ואפילו לא טרחתי לבדוק - הפעם יצאתי מורווחת. עד שניסיתי אותו תמיד התקבעתי לאיליינר בצבע שחור. אני חייבת לציין שכל מי שבעלת עיניים ירוקות או כחולות ועדיין לא ניסתה להשתמש באיליינר חום- חייבת לנסות, התוצאה מדהימה.
האפליקטור של האיליינר טוש מאוד נוח לשימוש, אני מצליחה לסרטט כנף יפייפה ובקלי קלות. 




על האיילינר הזה הייתי חורשת רבות כשהייתי קטנה יותר, וזה האיליינר טוש של אייל מקיאג'. האפליקטור מאוד נוח לשימוש, גוון שחור יפייפה ונוח - בהחלט מומלץ בחום. לבנות המתחילות עם האיליינר  ומחפשות איליינר שנוח וקל אז בהחלט ממליצה על קרליין ואיל' מקיאג', האפליקטורים קלים לשימוש ונוחים ליד המתחילה.




על הבובה הזו בקרוב מאוד תתפרסם סקירה מלאה ומפורטת עם תמונות והכל מסודר- המסקרה של מייבלין ה-cat eye. המברשת שלה זו לא המברשת הסטנדרטית שאתן תפגשו- מברשת מעוגלת. עד כמה שהיא ממבט ראשון נראת מפחידה, היא מאוד נוחה לשימוש ואהבתי אותה, ולמרבה הצער היא נגמרה. המסקרה גורמת לאפקט יפייפה של הריסים.




בגזרת הסרת האיפור, כמו בכל פוסט, מופיע המסיר איפור של קרליין, הגירסה הורודה לעיניים רגישות. סקרתי אותו כבר כמה פעמים, וכל פעם שאני מסיימת בקבוק אחד, אני רוכשת שתיים אחריו. המסיר איפור עצמו קצת שומני לאחר השימוש בו אבל בגלל שמסיר איפור זה רק השלב הראשון בהסרה והניקוי של הפנים, אז זה לא יוצר בעייתיות כולשהי. המסיר איפור לא שורף ונוח לשימוש.


מוצר נוסף בהסרת האיפור שסיימתי ואלו הם המגבונים הלחים להסרת איפור של חברת קרליין. המגבונים מבצעים את תפקידם ומורידים את האיפור בצורה טובה. רכשתי אותם במחיר מבצע של 9 שקל. הגודל של האריזה מאוד נוח בשביל לשים בתיק או ברכב אבל כן הייתי שמחה לראות גירסה שלהם רק גדולה יותר, כי עם אריזה קטנה, מגיעה כמות קטנה.





 בגזרת הטיפוח אין שוני רב משאר הפוסטים שלי- יש לי נטיה להישאר עם דברים שאני אוהבת. סיימתי שוב פעם את מי הפנים של סבוקלם ואת קרם הפנים לעור שומני. קרם פנים מעולה, נהדר לעור שמן ובעל ספיגה מהירה, מומלץ בחום לכל הבנות בעלות עור מעורב-שמן. מי הפנים נהדרים, מבהירות את הפנים קלות ועוזרות לשמור על פנים נקיות, מומלץ בחום. 


את המוצר הזה סקרתי כבר בעבר ( לינק ). קרם ידיים של חברת SPRING בניחוח של קשמיר-ווד. הניחוח שלו אלוני - עצי. לקח לי תקופה יחסית ארוכה לסיים אותו, ומשום מה הוא נדחק הצידה. המרקם שלו סמיך ומתאים יותר לבנות בעלות ידיים יבשות. בנוסף לכך גם הספיגה שלו איטית מידי לטעמי, אני אוהבת קרמי ידיים שניספגים מהר ושלא משאירים את הידיים שומניות. הריח שלו פשוט נ-ה-ד-ר!!! מסוגלת לשבת ולהסניף אותו במשך כל היום כמעט. 



בגזרת טיפוח הגוף סיימתי את אחיו הגדול, קרם הגוף בניחוח קשמיר-ווד.  לעומת אחיו הקטן המרקם שלו דליל יותר ומיימי, והספיגה שלו מהירה, הריח כמובן אחד המעולים לטעמי. ממש אהבתי את הקרם גוף הזה, מוצר ממש טוב לדעתי.



כמו כל בחורה, אני תמיד בחיפוש אחר השמפו המושלם- ריח טוב, מרקם טוב, נוח לשימוש, ומחיר טוב. השמפו של  DESSERT ESSENCE קולע בול, בהכל חוץ מהאריזה. זו האריזה הכי לא נוחה לשימוש שנוצרה אי פעם. בקושי יוצא חומר ויש צורך כל פעם להבריג את הפקק בשביל להוציא כמות נורמלית של חומר. הפיתרון היחיד שיכול לעזור לזה, הוא לחתוך את האריזה ולהעביר לאריזה חדשה. למרות זאת הריח שלו פשוט נהדר- ניחוח של קוקוס עדין, הריח כמובן לא נשאר לאחר שיוצאים מהמקלחת אבל אני בכל מקרה אוהבת להסניף את הבקבוק לפני השימוש בו. השמפו נחשב למוצר אורגני, ללא SLS, ללא פראבנים,ללא צבעים מלאכותיים וסיליקונים, כמו כן המוצר או מרכיביו לא נוסו על בעלי חיים. 




עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכם קריאה נעימה וכיפית!
איזה מוצרים כיפיים אתם סיימתם? יש רכישות חוזרות?


לכל הערה או הארה ניתן לפנות אליי בפייסבוק שלי - לינק
בדף הפייסבוק של הבלוג - לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

ניפגש בפוסט הבא!

XOXO

מרינה