אני מאוד אוהבת לקים, אבל למרבה הצער שנינו לא חברים טובים. לא משנה מה אני עושה, הם פשוט לא מחזיקים עלי מעמד. הלק ששבר שיא והצליח להחזיק 3 ימים עלי הוא הלק של ESSIE. הרבה בנות שנתקלות בבעיה כמו שלי עושות בניה או לק ג'ל אבל אני לא חסידה גדולה של להסתובב 3 שבועות עם אותו הסגנון או להיות לחוצה בשביל מילוי. כשאת סטודנטית זמן המון פעמים הוא מילת מותרת עבורך ולכן אני מחפשת את הפיתרון המהיר והקל - או במילה שמסכמת הכל, אני עצלנית מידי.  בלי קשר אני נאחס של לקים, איך שהוא אני תמיד הורסת אותו לפני שהוא מתייבש...אני טוענת שזה הלק ולא אני :)

מתברר שכמוני יש אלפי בנות ולכן בשנים האחרונות אפשר לראות פיתרונות רבים לבעיה. הפתרונות נעים מספריי ייבוש שונים בשביל לייבש את הלק מהר כדי שהוא לא יהרס ועד למדבקות ציפורניים בעיצובים שונים. ההתנסות הראשונה שלי עם מדבקות ציפורניים לא הייתה טובה, רכשתי בebay מדבקות בכלום כסף שאחרי יום גם נאלצתי לקלף את השארית שנשארה לי על הציפורן- זה לא היה מחזה נעים למשתמש, זו הייתה הפעם הראשונה שאני לא הייתי אחראית להרס של הלק- גרם לי להרגיש טוב לפחות...

כל מי שמבלה את זמנה בעמודי הפייסבוק  השונים והבלוגים פגשה את חברת FUNAILZ. את הקונספט הנהדר הזה הביאו 2 נשים- יפעת וסיוון והן אלו שעומדות מאחורי החברה עצמה. FUNAILZ מספקת לנו פיתרון אחד של נוחות, את מדביקה את המדבקה כאשר המדבקה עצמה עשויה מחומר איכותי וככה מחזיקה יותר זמן, ומצד שני פיתרון עיצובי. המדבקות פשוט מהממות וגם אם את משתמשת במדבקה אחת בלבד, זה נותן טאץ מהמם לציפורניים שלך.  אחד הדברים שאהבתי בכל הקונפסט הזה, הוא שיש להם ממש קהילה של בנות שעובדות על העיצובים של המדבקות, בין אם זה מעצבות ועד לבלוגריות. בשבילי זה פיתרון נהדר כי אין לי זמן בגרוש ללק וזה דרך נהדרת לשמור על ציפורניים יפות.

לכל מי שעוקבת אחרי באינסטגרם (עדיין לא עוקבת?! לינק ) ראתה לפני כמה חודשים את התמונה למטה. FUNAILZ הכינו עבורנו השקה מהממת בשיתוף פעולה עם מכון Yaliz, והזמינו אותנו להתנסות ולשמוע על FUNALIZ.








 כחלק מהתנסות, נתנו לנו לבחור את המדבקה שנרצה להתנסות בה והסבירו והראו לנו איך לשים אותה. אני בחרתי להתנסות במדבקה בשם  Mustache Girl.



העמידות של המדבקות פשוט נהדרת, והציפורניים שלי ידועות בתור אנטי לק וכל דבר שמתקרב אליהן. המדבקות החזיקו לי 6 ימים - דבר שלא קרה לי בחיים עם לק.

 צילמתי עבורכן מדריך קצרצר של איך הדבקתי את העיצוב בבית לבד:


החומרים שאתן זקוקות להן הוא לק בסיס, במידה ותרצו לשלב עם המדבקות לק רגיל אז כל לק שיתאים למדבקה שלכן, top coat, פצירה והמדבקות עצמן. עם המדבקות אתן מקבלות פצירה קטנה ומקלון שעוזר בתהליך העבודה. המדבקה שבחרתי להדביק נקראת Tiger Lady - לינק

הדבר הכי חשוב לפני שאתן מתחילות את כל התהליך הוא ניקוי של הציפורן מכל לק שנשאר ולוודא שהציפורן נקייה לגמרי ולא רטובה. בשלב הראשון אתן מניחות לק בסיס, אני השתמשתי בלק בסיס של ESSIE שקבלנו באירוע


אתן מחכות עד שהלק בסיס מתייבש במלואו וניגשות למדבקות, ומתאימות את הגודל המתאים לכן מהסט. החורף הישראלי ( שעבר בשעה טובה) קצת מקשה על העבודה עם המדבקות ולכן תכינו לכן כוס שוקו/תה חם ותצמידו את המדבקות לכוס על מנת לחמם אותן ולגרום להם להיות יותר אלסטיות. בגלל שאני נאחס לא קטן, נעזרתי במקל כדי להרים את המדבקה.



לאחר ההדבקה על הציפורן, אתן צריכות לקפל את המדבקה 90 מעלות למטה ופשוט לשייף את כלפי מטה בתנוחה של 90 מעלות. סילחו לי על האצבעות היותר מידי משויפות שלי...אני מכורה לשיוף :)
את המדבקות בחרתי לשלב עם הלק של JA-DE ( ג'ייד) בגוון 388 - TEA ROSE. בשלב הבא יש להניח top coat על האצבעות שהדבקתן את המדבקה עליהן, אחד השלבים היותר חשובים כי ה-top coat  בעצם סוגר את המדבקה ועוזר לעמידות שלה, אני בחרתי ב-top coat של חברת אסנס.



 והנה התוצאה:


את המדבקות אתן יכולות להניח על כך הציפורניים או לבחור לשים רק כמה ולשלב אותם עם הלק כמו שאני עשיתי הפעם. את המדבקות ניתן למצוא באתר הראשי של FUNAILZ - לינק


עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית. התנסת כבר במדבקות? יש עיצובים מועדפים? מכירה עוד מדבקות מגניבות שכאלה?


לכל הערה או הארה ניתן ליצור איתי קשר בעמוד הפייסבוק שלי - לינק
עמוד הפייסבוק של הבלוג - לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

ניפגש בפוסט הבא...  :)

XOXO

מרינה