תקראו לי רומנטית חסרת תקנה, אבל יום האהבה זהו אחד מהחגים האהובים עלי ביותר. יש משהו קסום בעיני ביום שלם שמוקדש לאהבה, בין אם זה בין בני זוג, חברות או משפחה. האווירה  בכל מקום משתנה והופכת להיות יותר קסומה ומאוהבת. אנשים קונים פרחים, מתלבשים בצבעי ורוד אדום ולבן ופשוט מנסים להנות מהיום הזה. טוב , רואים שאני רומנטיקנית חסרת תקנה..
העולם והשוק כולו מתגייס ליום זה וניתן למצוא אלפי מוצרים שיועדו ליום זה ויועדו לכך שנוכל להראות את האהבה שלנו לסובבים אותנו, ושעוטפים אותנו באהבה...

הפוסט הפעם יהיה קצת שונה ויכלול פריטים שהם לא רק איפור וטיפוח. אספתי לי כמה מוצרים שזועקים לי אהבה ומסמנים את היום הזה בצורה כיפית וקלילה. מקווה שתהיה לכן קריאה נעימה וכמובן אל תשכחו לקפוץ להגיד שלום בסוף הפוסט!!

אוהבת המון 
XOXO

מרינה

_________________________________________________________________





Urban Decay - Naked 3 

אחד הדברים שעוזרים לנו להתחבר ליום האהבה זה האיפור שלנו. אחת מפלטות  האיפור המפורסמות בשוק שמשדרות לנו אהבה זו הפלטה המפורסמת של Urban Decay ה- Naked 3 שבנויה כולה על גוונים עם תת גוון ורוד ומלאה בצבעים רומנטיים, שעוזרים לנו ליישם את האווירה הרומנטית של יום זה. למרות שהפלטה כולה בנויה מגוונים מאוד רומנטיים, עדיין ניתן ליצור איתה מראות שונים, החל ממראה קליל ויומיומי לבנות שאוהבות איפור עיניים פשוט ועד למעושן דרמטי ורומנטי. הסווצים נעשו ללא פריימר. בגלל שהפלטה עצמה נחרשה כמה וכמה פעמים בערוצי היו טיוב ובבלוגים אז לא העלתי סקירה עליה, אבל במידה ותרצו סקירה מפורטת, תשאירו לי הודעה למטה ואשמח לעשות.







Holike Holika - Heartful Moisture Lipstick 

את השפתון הזה סקרתי גם בעבר, בהחלפה שביצעתי עם קרן - לינק . אין משהו שמשדר אהבה יותר מהשפתון הזה. הוא בנוי בצורת לב, נראה מהמם, עם גוון סגלגל-פוקסיה כל כך יפה. השפתון עצמו לא מייבש ונעים על השפתיים ויחסית עמיד. השפתון הזה בהחלט יהיה השפתון שלי ליום האהבה הקרוב... 3>







Laline: Love Me - Curtis Kulig Limited Edition 

לכבוד יום האהבה, ללין יצאה במהדורה מוגבלת עם מוצרים מהממים, שכולם זועקים אהבה. על כל מוצרי הסידרה מוטבעים חתימתו של האמן המפורסם קורטיס קולינג- love me . כל המוצרים מעוצבים בעיצוב ורוד לבן וזהב ומעוצבים עם לבבות. המוצרים משדרים לנו אהבה ופינוק ובהחלט מותאמים לאווירה הרומנטית של החג. 

*קרם הידיים בניחוח Raspberry Vanilla הולך להיות אחד האהובים עלי. עזבו שהאריזה שלו פשוט מהממת ( ורוד- פוקסייה) כי כן יש לי חולשה למוצרים עם אריזות מהממות שכאלו, הקרם עצמו נהדר. יש לו ספיגה מהירה, הוא לא משאיר את הידיים שומניות אבל משאיר אותם עם לחות. הוא מועשר בשמן שקדים מתוקים, חמאת קקאו, ויטמין B ומינרלים מים המלח. יש לו ריח מתוק אבל לא מתוק מידי, והוא פשוט ממכר. אני כל שניה מרימה את הידיים לאף בשביל להריח אותו שוב. 


מוצר נוסף שאפשר לראות על מדפייה של ללין הוא *סבון רחצה נוזלי. האריזה עצמה מהממת גם כן. היא מתחילה כשקופה וככל שהיא עולה כלפי מעלה היא נהיית אטומה, היא מעוצבת בצורה יפייפיה. גם הסבון מגיע בניחוח של Raspberry Vanilla. הפורמולה של הסבון נהדרת והוא משאיר ריח עדין ונעים לאחר המקלחת, בהחלט פינוק נפלא.





דאודורנט נושם+  של חברת CARELINE

רואים שיש לי בעיה עם אריזות. למרות שהדאודורנט עבור נערות ואני כבר ממזמן לא נערה, הייתי חייבת לקנות אותו, האריזה כזו יפה. היא משדרת אהבה ובהחלט עושה מצב רוח. הדאודורנט היפואלרגני, ללא אלכוהול והכי חשוב ללא אלומיניום וללא פרבנים. הוא מותאם לעור עדין של נערות וילדות ועשיר בקמומיל המרגיע את העור ומעשיר בלחות.




כריות סמיילי מאוהב

לאחרונה ניתן להזמין ב-ebay כריות חמודות בצורת סמלי הסמיילי שיש לנו ב-what's up.  הזמנתי לי את הכריות המהממות של הסמיילי מאוהב והסמיילי שנותן נשיקה. הן נהדרות, באיכות מעולה וכפיות בטירוף, והן זועקות אהבה, ואפילו נותנות קצת צבע לסלון שלי.




מסגרת תמונה עם כיתוב LOVE

האווירה בהחלט גורמת לרצות לחמם קצת את הבית וכשנתקלתי במסגרת המהממת הזו הייתי חייבת לרכוש אותה. יש מקום ל-3 תמונות עם כיתוב של LOVE. לכל המתעניינות זו לא אני בתמונות אלא התמונות שמצורפות במסגרת, אבל בהחלט הן כבר הוחלפו :) 





עוגת רולדה מקושטת בלבבות

ולקינוח לכל אלו שמעדיפות להישאר בבית בארוחה משפחתית או רומנטית, נתקלתי בעוגה המהממת הזו, היא תכניס אותכם אוטומטית למצב רוח חגיגי וטעים בהחלט, אישית לא ניסיתי להכין אותה אבל בהחלט אנסה לאחר תקופת המבחנים שלי וכשיהיה לי יותר זמן פנוי:

לינק





_____________________________________________________________________
              * התקבל לסקירה







עד כאן להפעם, מקווה שיעבור עליכם יום אהבה כיפי, טעים ושמח!
אשמח שתיפנו אלי בכל שאלה, הערה או הארה
ניתן להשיג אותי בדף הפייסבוק של הבלוג - לינק
דף הפייסבוק שלי  - לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו גם לעקוב אחרי באינסטגרם:
the_illusion_of_makeup

עד לפעם הבאה
XOXO

מרינה