כמעט כל אחת תתחבר לסיטואציה הבאה, הימים עוברים מהר מידי ואין זמן לנשום. הכל אינטנסיבי ומהיר ולפעמים אתן כבר מאבדות את עצמכן. העולם שלנו הפך להיות עולם לא קל, כולנו ממהרים וכולנו מנסים להגיע לאיפה שהוא כמה שיותר מהר עד שהמון פעמים אנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר...אושר! 

אנחנו שוכחים לשים את הלחץ שלנו בצד ולהסתכל עד כמה החיים שלנו יפים...הפוסט הזה מוקדש לאותו רגע ולאותם מוצרים ספציפיים שכשאנחנו מתסכלות מהצד ואומרות..וואלה?! זה עושה אותי לי טוב על הלב... :) 



________________________________________________________________________________








אם קיים סומק אחד שאני אסתכל עליו ואגיד זהו הסומק של חיי - זה יהיה הסומק Frat Boy  של חברת THE BALM.  האריזה שלו כל כך מקסימה ורואים שהשקיעו מחשבה ומאמץ בה. האריזה מתוקתקת מתחילתה ועד סופה, כל פרט בה וכל דבר מעוצב בצורה מושלמת. סלחו לי על הפציעה הקלה שלו, תאמינו לי זה כאב לשנינו. הסומק במרקם מאט, שמטשטש בצורה נהדרת וכל כך טובה. הוא מאוד קרמי ושכשאתן נוגעות בו הוא פשוט מרגיש כמו חמאה. הסומק בגוון ורוד-קורלי שכל כך מחמיא ונותן מראה יפיפה ומושלם לקיץ.

דווקא הדברים הקטנים באריזה היו אלה שעשו לי את זה. החברה הכניסה משפטים מגניבים לאריזה שמתארים את "הדמות" של הסומק. האריזה היא אריזת קרטון בעלת סגירה מגנטית ויש קרטון נוסף שנראה בדיוק כמו האריזה המולבש על האריזה בכדי לשמור עלייה.

ניתן לרכישה באתר האינטרנט feel-unique  - לינק

______________________________________________________________________________




 המוצר הזה מדבר בשם עצמו, איזה עוד אריזה יכולה תת לנו מצב רוח טוב?! אני סאקרית לא קטנה של אריזות והאריזות החדשות של ללין קנו אותי לגמרי. הן פשוט מהממות! הסבון מוס החדש של ללין  Happy Shower Mousse* הוא מוצר פינוק במקלחת לכל דבר. הוא מגיע בניחוח  Coconut Milk,  ויש לו ריח נהדר ואקזוטי שממש מרענן את שגרת הטיפוח וממש כיף להתקלח איתו. אני לא בחורה שאוהבת להיתקע על סבון גוף אחד בלבד, אלא לגוון באופן מתמיד ולכן הגיוון הזה הגיע בול בזמן וקצת נתן לי הפסקה מכל הריחות היותר מידי מתוקים שקישטו את האמבטיה שלי לאחרונה. המוצר אינו מכיל פרבנים דבר שהוא פלוס מבחינתי, כמה שפחות רעלים ככה יותר טוב, והחברה אינה מבצעת ניסוים בבעלי חיים.

_____________________________________________________________________________



מוצר נוסף שיצא כחלק מסדרת ה-SMILEY של ללין הוא קרם רגליים  Happy Foot Cream* המגיע בניחוח קוקוס-חלב. האריזה כמו שאר המוצרים מהסדרה פשוט מהממת. ממש אהבתי את קרם הרגליים, יש לו ספיגה מהירה, דבר שנותן לו פלוס רציני מבחינתי. אני לא אוהבת קרמים שומניים, אלא מעדיפה ספיגה מהירה ולחות יחד, ואלו שני דברים שמאוד חשובים לי במיוחד לאור העובדה שהקיץ מתקרב ובא ואני מעדיפה להעמיס על הגוף שלי כמה שפחות - גם באזור הרגליים. הקרם משאיר שכבת לחות ורכות על העור אבל לא מרגיש עמוס. הוא מועשר בשמן קמומיל, תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח.

ניתן לרכישה בסניפי ללין השונים הפזורים ברחבי הארץ

_____________________________________________________________________________





לא אמרתי לכם שאני סאקרית של אריזות?! הדבר המתוק הזה הגיע אלי מלונדון הרחוקה והוא שייך לחברת H&M, חברה שלי המהממת ( היי סש!! ) הביאה לי אותו. הוא מעלה בי חיוך כל פעם שאני רואה אותו. זה בעצם  Lip Balm שקוף, ללא ריח. הוא מקשט את שידת האיפור שלי והוא משמש אותי לשימוש בייתי. ותודו שהוא מהמם פשוט!!! אני מאוהבת בו!!

____________________________________________________________________________







נצנצים ושימרים בשבילי תמיד ישמרו לאירועי ערב או לכל מאורע משמח אחר, לאחרונה הגעתי למסקנה ששימרים מכניסים בי הרבה יותר מצב רוח מאשר גווני מאט, למרות שתמיד אהבתי והעדפתי מרקמי מאט...

צללית אחת השייכת לחברת MINERALZ תפסה את עיניי ופשוט קשה לי שלא לשבת שעות ולבהות ביופי הזה: צללית מספר 218 בשם Flawless* , צללית שימרית מהממת בגוון נחושת עם שימרים זהובים, היא נשמעת מאוד דרמטית אבל היא פשוט מהממת ועדינה. אני אישית אוהבת להניח אותה מעל צללית מאט ניטרלית כמו strange מפלטת Naked 3.

ניתן לרכישה דרך אתר האינטרנט של MINERALZ - לינק


______________________________________________________________________________





על השפתון הבא חפרתי לא מעט באחד הפוסטים הקודמים שלי (לינק ) והוא השפתון של GA-DA (ג'ייד) בגוון Peach Pleasure. השפתון בגוון כתמתם חצי שקוף שפשוט זועק אביב ומצב רוח. למרות שהוא כתמתם - אפרסקי הוא מתמזג ממש יפה עם צבע העור שלי וממש מחמיא. הוא נותן מראה אקזוטי וממש יפה.

ניתן לרכישה בסניפי סופר/ניו-פארם ומשביר השונים

_______________________________________________________________________________





המוצר הבא הולך להיות המוצר החרוש שלי לקיץ הקרוב, והוא ה- DIAMOND shimmer mist של Bath & Body Works. האריזה שלו כל כך מהממת ומדהימה ונותנת הרגשה קסומה' שלא לדבר על הריח. ריח אחד המדהימים, אני יכולה לשבת ולהסניף אותו במשך יום שלם. לא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי לתאר את הריח שלו, אבל אני מאוהבת בריח הזה. אז מה זה בעצם?

 ספריי גוף בניחוח TWILIGHT WOODS שמעורבבת בתוכו אבקת יהלומים. מוצר מושלם לקיץ ולאירועים לדעתי. למרבה הצער הוא לא נמכר בארץ אבל במידה ואתן בחו"ל ויש לכן אפשרות לרכוש אותו, מומלץ בחום! אני קבלתי את שלי בהגרלה שערכה גלוסברי המהממת, למי שלא מכירה ( יש דבר כזה?! ) - לינק


______________________________________________________________________________

סווצים: 







עד כאן להפעם, אז מה המוצרים שעושים אותכם שמחים? מכירים מוצרים משמחים אחרים? שתפו אותי! 

מקווה שעברה עליכם קריאה כיפית ושמחה, לכל הערה או הארה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר
בדף הפייסבוק שלי - לינק
דף הפייסבוק של הבלוג - לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

עד לפעם הבאה...

XOXO

מרינה






*התקבל לסקירה