החלטתי לכתוב פוסט אמיץ על מה בתיק שלי...לפחות לנסות..אבל נתקלתי באתגר אחד "קטן" כשבאתי לרשום את הפוסט והוא העובדה שיש לי 3 תיקים -_-

כמובן שאני לא הולכת עם שלושתם יחד אבל אני מבצעת רוטציה בין שלושתם לאורך השבוע ( מישהי אמרה אובססיבית לתיקים? ). לי אישית יש קטע לא קטן עם תיקים ושקיות, מאז ומעולם אני תמיד נסחבת עם דברים ועם עוד תיקים ועוד תיקים...כי אלו הם חייה של סטודנטית שעובדת ולומדת בו זמנית. אחת החברות הכי טובות שלי אפילו המציא לי כבר כינוי : גברת עם סלים...אז בואו נתחיל!

בגלל שאני עושה רוטציה בין התיקים אז הדברים שלי מועברים בין שלושת התיקים שלי....





הסל הראשון הוא תיק בצבע בג'-אלגנטי השייך למשפחת CASTRO, פשוט מהמם. התאהבתי בתיק הזה באהבה ממבט ראשון וידעתי שהוא חייב להיות שלי. יש לו שני תאים גדולים, כאשר בצד אחד יש 2 תאים קטנים ובצד השני תא אחד קטן. אחד החסרונות שלו זה הצבע שלו, צבע מאוד בהיר ואפשר בקלות רבה לראות עליו לכלוך. אני אישית למרות החיסרון מתה עליו, הוא אחד היפים שלי..


ניתן להשיג בסניפי CASTRO השונים בעלות של 259 ש"ח





הסל הבא הוא תיק הלימודים שלי, תיק שחור אלגנטי וסטנדרטי ללפ-טופ שמלווה אותי בימי הלימודים הארוכים. למרות שהוא גדול ויזואלית אין בו באמת כך כך הרבה מקום בגלל שהמחשב שלי תופס את רוב המקום. חיסרון גדול שלו שהוא די משעמם ו"משרדי" אפילו, אבל כל תיק יפה ללפ-טופ שאי פעם רכשתי נהרס בסופו של דבר בגלל המשקל של המחשב ולכן נסתפק בו עד סיום הלימודים...


ניתן להשיג בחנויות מכלול בעלות הנעה בין 160 - 200 ש"ח






הסל השלישי שלי  נרכש באלי אקספרס ( המוכר כבר הפסיק למכור אותו אבל אני מצרפת לכן   לינק לחנות של המוכר במידה ויעלה אותו שוב למכירה ). ממש אהבתי אותו, הוא נוח לשימוש, ונותן הרגשה איכותית למרות שעלה 14$.

חיסרון קטן של התיק הוא העובדה שהתיק פשוט מושך הרבה לכלוך. החלק האמצעי של התיק מושך לכלוך באופן תמידי, גם אם התיק יעמוד על מדף ואף אחד לא יגע בו הוא יתלכלך ולכן אני מוצאת את עצמי מנקה אותו ללא סוף במהלך היום, אני למרות זאת אוהבת אותו מאוד- הוא חתיך לא קטן...




יומן הינשופים המגניב שלי הולך איתי כמעט לכל מקום, יש בו בעיקר קשקושים והסדר השבועי עצמו נרשם בנייד. יש בו רשימת קניות, קשקושים, רשימת דברים שצריך לעשות ( שאני אף פעם לא עושה ) , וכל מיני דברים אחרים. אני ממש אוהבת את הכריכה שלו, היא יפיפה ומרגיעה..




בגזרת הארנקים ניתן למצוא את הארנק המגניב שלי ממנגו...נקנה בסיילים של שנה שעברה בעלות של 80ש"ח. הוא עבר לא מעט והאמת שהגיע הזמן להחליפו אבל נקשרתי אליו ואני עדיין לא מוכנה להיפרד ממנו. זה הפעם הראשונה שניסיתי פורמט כזה של ארנק (נפתח באמצע ) , אני אישית ממש אהבתי, והוא נוח בטירוף...





תיק האיפור הנייד שלי הוא אחד החתיכים (קבלתי אותו בהגרלה בבלוג של ביבי - לינק לבלוג של ביבי ), אני לרוב מנסה לא להיסחב עם איפור לכל מקום אבל יש ימים שבהם אני נאלצת להתאפר בדרך למכללה או בעבודה ואז המהמם הזה מתלווה אלי. יש בתוכו את המוצרים הסטנדרטים שלי ליומיום: BB Cream של גרנייה שמיועד לעור פנים מעורב- שומני, פודרה של רימל ה-Stay Matte, צללית לגבות של ביוטיקר, עיפרון לבן של אייל מקיאג' לקו המים הפנימי כדי לפתוח את העין, מסקרה של אסנס שהפכה להיות המסקרה היומיומית שלי ושפתון שמשתנה בהתאם למצב רוח שלי, המברשת קבוקי של אנטונים לפודרה וברונזר בגוון SUN BRONZE של אייל מקיאג'.







עם תיק איפור נייד יש גם צורך בתיק מברשות נייד!  לי אישית יש טראומה קטנה מתיקי מברשות ניידים, במיוחד כזו שכוללת לכלוך רב בתוך התיק. אני לא מאפרת ולכן אני לא צריכה מזוודה ענקית שתיסחב איתי ולכן הנדסתי לי קלמר מברשות מהקופסה שבא מקבלים את המברשות של סיגמא כאשר מבצעים הזמנה מהאתר של קלאו...

בימים שבהם אני מתאפרת בדרך למכללה או בעבודה, אני לא זקוקה להרבה מברשות ולכן מברשות הבסיס שלי נכנסות בקלות לקלמר המהונדס שלי. אפשר למצוא שם מסרק גבות הכי רגיל שיש, מברשת זוויתית של ביוטיקר שמשמשת אותי כמברשת גבות , מברשת F80 של סיגמא , מברשת F40 הזוויתית של סיגמא.





בהתחלה לא ידעתי אם להכניס את המוצר הזה לפוסט למרות שהוא הולך איתי כמעט לכל מקום. גז פלפל הוא לא מוצר נורמטיבי שאפשר למצוא בבלוג הקשור לאיפור ויופי, אבל כן החלטתי שזה חשוב. למרות שאני ניידת עם רכב חשוב לי שיהיה איתי גז פלפל, אני מעדיפה be safe then sorry, הגז צר ולכן נכנס בקלות לכל תיק...

ניתן להשגה בחנויות מכלול (ממוקמות באוניברסיטאות והמכללות השונות)  בעלות של 45 ש"ח 




טוב..אז טכנית זהו מוצר לילדים...אבל בזמנו חיפשתי בקבוק פלדה שישרת אותי לשתייה קלה, משהו שלא ייהרס ושאני לא אזרוק ופגשתי את הבקבוק המהמם הזה...להגנתי ? יש לי חולשה רבה מאוד לאריזות..  :)

בקבוק פלדה שאמור להיות " בריא" , אינו משאיר טעם של לוואי. האמת אני ממש אוהבת אותו, המים תמיד קרים בו והוא ממש נוח לשימוש. חיסרון קטן שלו הוא העובדה שבגלל שהוא מיועד לילדים אז הוא מגיע עם קש שמחובר לאזור שממנו שותים ולכן בנות שלא אוהבות לשתות מבקבוק דרך קש פחות יתחברו לבקבוק הזה...

ניתן להשגה בחנות "הפיראט האדום" בעלות של 30 ש"ח...




אני מנסה תמיד שיהיה לי קרם ידיים איתי בתיק, לאחרונה הידיים שלי סובלות מיובש ויש לי הרבה יותר צורך בקרם ידיים מבעבר. בגזרת קרמי הידיים אפשר למצוא את קרם הידיים של ללין: Happy Hand Cream* מסדרת ה-Smiley. הקרם ידיים בניחוח חלב קוקוס, הוא בעל ספיגה מהירה ולא משאיר את הידיים שומניות, והריח נהדר לקיץ. אני אישית מאוהבת באריזה, היא מהממת!! אחד הדברים שאהבתי בו הוא העובדה שהגודל שלו מעולה בשבילי. יש לי נטייה להיסחב עם הרבה דברים ולכן לא נשאר לי המון מקום והגודל של הקרם ידיים הוא פשוט מושלם, לא גדול מידי ולא קטן מידי ופשוט לא תופס יותר מידי מקום.


ניתן להשגה בסניפי ללין השונים בעלות של 29.90




בארצנו הקטנטונת משקפי שמש זהו מוצר צריכה בסיסי, במיוחד עבור הבנות בעלות העיניים היותר בהירות. לי אישית קשה מאוד ללא משקפיים ואני מתעוורת בן רגע מהשמש. התלות שלי במשקפי שמש והעובדה שאני נזק לא קטן שאיבדה כבר כמה וכמה משקפי שמש גרמה לי לחפש פתרון יחסית זול וטוב למשקפי שמש.

בגזרת משקפי השמש אצלי מככב המותג קרולינה למקרה המפורסמת. יש להם משקפיי שמש נהדרות ובמחיר טוב ולא יקר מידי. אני אישית ממש אוהבת את המותג, ותמיד אמצע שם משהו שאני אוהבת...


ניתן להשגה בדוכני קרולינה למקה השונים בעלות של 250-300 ( סליחה, אבל אני לא זוכרת את המחיר המדויק של המשקפיים)



משקפי הראייה שלי גם הן מקרולינה, אני לא רואה טוב לרחוק ולכן הן איתי תמיד בתיק. משקפיים עם מסגרת שחורה קצת חתוליות אבל לא יותר מידי שמתאימות למבנה פנים שלי. העדשות במשקפיים עצמן נעשו אצל האופטומטריסט הקבוע שלי. הן אצלי כבר שנתיים ואני ממש אוהבת אותן...


ניתן להשיג בדוכני קרולינה למקרה השונים...


___________________________________________________________________________________




אז מה התיק האהוב עליך? יש לך גם מוצרים קבועים שלא יוצאים מהתיק?
אז איזה דברים מגניבים יש לך  בתיק? את גם כמוני מנסה להיסחב עם המינימום האפשרי?


עד כאן להפעם, מקווה שעברה לכן קריאה נעימה וכיפית..
לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בדף הפייסבוק שלי.
או במייל: 
theillusionofmakeup@gmail.com

נתראה בפוסט הבא!! 

XOXO

מרינה



*התקבל לסקירה