היי בננות!!
הפעם אני חוזרת אליכן עם פוסט קצת שונה והוא פוסט סקירה על מוצרי SACARA. ניתנה לי ההזדמנות לשחק עם מוצרי החברה ואני חוזרת אליכן היום עם הממצאים והרשמים שלי...



אז בואו נתחיל? 


___________________________________________________________________________________

אודם שבת  - sacara changeable lipstick 




לפני כמה שנים חברות האיפור השונות יצאו בטרנד כיפי של שפתון המתאים את עצמו לכל אחת ואחת מאיתנו ובעצם כולן מקבלות צבע שונה על השפתיים. לפני שהתמכרתי קשות לאיפור אני וחברה שלי רכשנו את הגרסה של מדינה מילנו. אודם שמקבל את רמת החומציות של השפתיים, עמיד וגם לא נראה מוגזם על השפתיים. למרבה הצער מדינה מילנו עזבו את גבולות ארץ ישראל הקטנה שלנו וארזו את השפתון האהוב עלי איתם, נשארה לי כמות קטנה שאני משתמשת בה בקמצנות מרובה.

קיום בשוק אפשר לראות את הגרסה של דיור לסוג שפתון זה אבל למרבה הצער הכיס הסטודנטיאלי שלי לא מרשה לעשות את הקניה הזו, אבל מתברר שחברות אחרות כמו sacara גם הוציאה את הגרסה שלה, אבל בשלושה "צבעים" שונים. לעומת מדינה מילאנו שהיה להם שפתון אחד בלבד שהתאים את עצמו בהתאם לשפתיים, אצל sacara  יש את האפשרות לבחור בעוצמת הגוון שיתקבל לך על השפתיים. אני בחרתי את גוון 01 ו-02.

אז נתחיל לפי הסדר...




אני חייבת לציין שאחד הדברים שלא אהבתי בשפתון 01 זה הצבע של השפתון עצמו - איך שהוא נראה בשפורפרת של השפתון. צבע ירוק הוא לא צבע כל כך כיפי ומושך את הקהל. לאחר שבוע ימים שניסיתי את השפתון אני חייבת להגיד שאני ממש אוהבת אותו. הוא לא מייבש את השפתיים וישנם בקושי סימני אודם על הכוס בזמן שתייה. אחד הדברים שיותר אהבתי בו זה הצבע שהוא נותן על השפתיים עצמם. השפתון מקנה לשפתיים גוון פוקסיה, כזה שנראה שאכלנו קרטיב דובדבן. 01 הוא הצבע הכהה ביותר מבין השלושה.





השפתון השני - 02 הרבה יותר בהיר בשפורפרת הוא נראה נוטה לסגלגל אבל על השפתיים הוא יוצא בהיר יותר ולילך יותר.

השפתונים נהדרים ליומיום ובימים שבהם פשוט לא בא לכם לשים אודם, אלא לשים משהו שהוא טבעי יותר ונוח. מבחינת ההרגשה שלו על השפתיים כן ניתן להרגיש אותו, זה לא סוג השפתונים ששמתי ושכחתי, אבל הוא נעים והכי חשוב אין טעם לא טוב, ריח לעומת זאת יש ולכן לבננות שלא אוהבת ריח מהשפתון, הוא פחות יתאים- יש ריח מתוק של סוכריות ג'לי-וניל..משהו בסגנון הזה אבל לא ניתן להריח או להרגיש אותו לאחר ההנחה שלו על השפתיים. מבחינת עמידות הוא כן מחזיק הרבה זמן אבל לאחר שהוא יורד, הוא משאיר סטיין על השפתיים שגם בסופו של דבר יורד. בכל אופן מומלץ מאוד כשאתן מורידות איפור בסוף היום להוריד גם מהשפתיים כי הסתיין כן נשאר ולא מצליח לרדת בשלמותו משפתיים.


מחירו  9.90 ש"ח


_________________________________________________________________________________

סומק בגוון 10 




ציפיות גדולות מהסומק לא היו לי אבל ניגשתי אליו בראש פתוח. הופתעתי ממנו מאוד, הוא יושב על העור ממש יפה ויש לו עמידות יחסית טובה. הוא מאוד מאוד פיגמנטי ולכן אתן צריכות לגשת אליו ביד קלה.

ממש אהבתי את הגוון ואת הסומק בכללי, יכול להיות שזה הגוון פשוט, אבל הוא מאוד מחמיא וקל לטשטוש. לאריזה פחות התחברתי אבל האריזה תואמת את התמורה למחיר. אני אוהבת לשים אותו לימים שבהם אני מחפשת את הלוק הטבעי והלא מוגזם, הוא נותן את האקסטרה על הלחיים, בלי להיות יותר מידי.

מחירו: 8.90 ש"ח


_________________________________________________________________________________


שפתון עמיד - Long Lasting Lipstick 



מי שעוקבת אחרי יודעת שיש לי העדפה לשפתונים עמידים. אני מעדיפה לשים פעם אחת ולשכוח מאשר כל פעם לשים ולבדוק ולדאוג - למרבה הצער ספורים מוצרי השפתיים שאותם ניתן לשים ולשכוח. מנהג קטן שאימצתי לעצמי הוא לרכוש מוצרי שפתיים ופשוט לבדוק עד כמה הם באמת עמידים, וכך גם עשיתי עם השפתונים הללו...

 השפתונים הללו לא עמידים למרות ששאלתי את המוכרת וזו הבטיחה לי שהשפתון עמיד וישרוד אפילו ארוחה. למרות שהשפתון לא עמיד כמו שהוא הובטח הוא עדיין שפתון טוב ואני דווקא ממש אוהבת אותו.

השפתונים נעימים על השפתיים, לא מייבשים אותם והם אפילו על הצד הקרמי. לאחר שהם יורדים הם משאירים סטיין יפה על השפתיים. כמו לשפתוני שבת, גם לאלו יש ריח ג'לי - ונילי מתוק שנעלם לאחר סיום המריחה, מבחינת הטעם כן יש משהו, אבל לא משהו שהוא מאוד דרסטי, פשוט מרגישים אותם. השפתונים לא אטומים לגמרי  ולכן אני שמה שתי שכבות מהם.

בחרתי לנסות שני גוונים , הראשון הוא גוון 111 שהוא גוון בורדו דובדבני, מזכיר לי קצת את Diva של mac, לי אישית אין את Diva ולכן אני לא יכולה לבצע את ההשוואה הזו עבורכן. למרות שהצבע בורדו דובדבני ודומיננטי, הוא מסתדר מאוד יפה עם צבע העור שלי ולא נראה מוגזם מידי. הוא בהחלט נכנס לאוסף השפתונים האהובים עלי. אני כן ממליצה להשתמש בעיפרון שפתיים לפני השימוש בו, גם בשביל לשפר עמידות וגם בגלל שיש לו פוטנציאל להיכנס קצת לחריצים הקטנים מסביב לשפתיים. לי זה לא קרה אבל כן בחלק מהתמונות התקריב שמתי לב לטיפונת זליגה - אבל לא משהו שניתן לראות בעין ובמיוחד פנים מול פנים.




גוון נוסף שבחרתי לנסות הוא גוון 04, שהוא גוון יותר יומיומי ולביש. סוג של ורוד OFF , עם טיפונת קורל בתוכו, בסגנון של my lips but better.





מחיר: 8.90 ש"ח

_________________________________________________________________________________


צלליות משי במרקם קטיפתי



צללית סגול- לילך - מספר 202
צללית זהב-מאופקת- מספר 236
צללית זהב-חול - מספר 235

בגזרת הצלליות ניסיתי 3 גווני צלליות: צללית זהב-מאופקת (מספר 236), צללית סגול-לילך (מספר 202)  וצללית זהב חול( מספר 235) וכן נתתי להם שמות, קשה לי להתייחס לצלליות כאל מספרים :) .  בחנות שמתי לב שבעוד שכל הצלליות בחנות הם שמריות, אין להם כלל צלליות מאט וזה חבל, יש ממש הרגשה של שפע בחנות אבל אין את אופציות הבחירה בין מרקמי הצלליות. בחרתי צלליות שימריות וכשבאתי לחפש גוון מאט לשקע פשוט לא היה וזה חבל.

הצלליות סבבה ופיגמנטיות ויש תוצאה יפה על העין, הבעייתיות היחידה שלי היא עם  הצללית הסגולה. בפאן  ובסווץ היא נראת כמו סגול לילך אבל על העין יוצא גוון עדין יותר מאשר בפאן. הצלליות בכללי ממש נחמדות ויהיו אופציה טובה לצללית על כל גלגל העין, במיוחד עבור בנות צעירות שמחפשות צלליות באיכות טובה ובמחיר טוב.


מחיר: 5.99 ש"ח

__________________________________________________________________________________

לקים:




אתן יודעות טוב שלי וללקים יש רומן לא גמור...אנחנו רבים יותר מידי ולכן ביום רגיל הייתי מסתכלת עליהם וממשיכה הלאה, אבל בגלל שהתחדשתי לי בפלטה של מויו (תודה סש!!! ) אז החלטתי שאני צריכה לרענן את הלקים שלי קצת, יותר נכון גיליתי שהתייבשו לי יותר מידי לקים :)

את שני הממתקים הללו עדיין לא ניסיתי ( סילחו לי אבל הפרעות הקשב והריכוז שלי דורשות שקט כדי להצליח לשים את הלק כמו שצריך) ולכן רשמים יגיעו בקרוב...אבל בו נקדיש דקה של הסתכלות בשני גוונים המהממים הללו..הם שבו את ליבי...  :)

מחיר: 4.90 ש"ח

___________________________________________________________________________________


סווצים: 


מימין לשמאל: שפתון 111, שפתון 04 , אודם שבת מספר 01, אודם שבת מספר 02
הסווצים נעשו באור יום וללא פריימר

מימין לשמאל: סומק 10, צללית 236( זהב מאופק) , צללית 235 ( צללית זהב חול) , צללית 202 (סגול -לילך) 





עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכם קריאה כיפית ונעימה. ניסיתם כבר מוצרים של sacara?  אהבתם?

לכל הערה או הארה ניתן להשיג אותי בדף הפייסבוק שלי.
דף הפייסבוק של הבלוג
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה




*המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה