תקופה ארוכה למדיי שאני חושקת להתנסות במוצרים של מרלנה. כמות השעות שבזבזתי ביו-טיוב בצפייה של הסרטונים שלה ובסקירות השונות של הצלליות שלה...טוב בו נגיד שכבר הפסקתי לספור. אני יכולה לבסוף להגיד: בשעה טובה הן אצלי- כמות קטנה אבל איכותית למדיי.




למי שלא מכירה מרלנה היא יו-טיוברית שפתחה ליין של מוצרים משל עצמה הכוללים צלליות, סמקים, פיגמנטים, איילינרים ומברשות תחת המותג MAKEUP GEEK. מחיר המוצרים שלה שווים לכל כיס ואיכותם לא נופלת משל MAC וחברות טובות אחרות, וכמובן שמוצריה אינם מנוסים על בעלי חיים.

לערוץ של מרלנה:




לאוסף הצלליות הצנוע שלי בחרתי להוסיף 4 צלליות של Makeup Geek. כשהתחלתי לבחור מצד אחד רציתי להשתגע עם הגוונים וכל הסוגים הקיימים, אבל מצד שני רציתי באמת להתנסות בצלליות באופן יומיומי ולכן בחרתי קבוצה די נייטרלית של צלליות, כאלו שאני יודעת שאני אשתמש בהם לא משנה מה, ושיהיו אצלי בשימוש יום יומי.






אני לא מאמינה שאני אומרת את זה , אבל פיץ סמודי הייתה הצללית היחידה שאיכזבה אותי מכל הרביעייה שלי. ציפיתי ממנה להיות WOW וגם רוב הפוסטים והסרטונים שראיתי אותה בהם היא תוארה כצבע אפרסקי מהמם וכשעשיתי את הסווץ שלה, לא יכולתי שלא להגיד..מה זהו?! זה הצבע הכל כך מדובר שכולם מתלהבים ממנו? היא פשוט מזכירה לי צבע אפרסקי צהבהב מאופק, כזה שרוצה להיות WOW אבל לא נתנו לו ושמו אותו בעונש בצד.

הגוון של הצללית ניטרלית לגמרי אז אם אתן רוצות גוון כתמתם אפרסקי ליום יום היא תהיה נהדרת, אני ציפיתי ליותר.
במקום להיות גוון שעומד בפני עצמו, אני מוצאת את עצמי משתמשת בה לטשטושים או כמשהו אקסטרה בשקע של העין.

לינק

___________________________________________________________________________________





Bitten היא תוצאה של אובססיה קטנה שאני מפתחת לאחרונה בכל הקשור לגווני יין בעיניים. אני מוצאת את עצמי משתעממת מהפשוט והרגיל ומחפשת פאנץ כיפי לשים בעין ולהדגיש אותה בצורה מיוחדת.
Bitten היא בגוון בורדו אדום-יין מהממת ורומנטית בטירוף, הצללית במרקם מאט. כשאני מסתכלת עלייה אני פשוט אומרת לעצמי, זו צללית נהדרת לאיפור ערב, נותנת מראה רומנטי ומיוחד. היא יוצאת הרבה יותר נוטה לאדום-בורדו על העין ולכן צריך להיזהר איתה ולעבוד בזהירות ולבנות אותה בהדרגה.

לינק

_________________________________________________________________________________




הקרם ברולה המפורסמת היא צללית במרקם מאט, בצבע בג' חול. רכשתי אותה בהמלצתה של קייתלין לייטס הנהדרת מיו-טיוב ( לינק למי שלא מכירה ).  צללית ממש נהדרת וניטרלית ליום יום, נהדרת כצללית מעבר וכצללית ניטרלית על כל העפעף. אני לא בטוחה אם רכישת הצללית הייתה נכונה עקב שיש לי הרבה צלליות שמוגדרות כבג'- חול ניטרליות אבל רק זמן יגיד...

לינק

___________________________________________________________________________________



קוקו בר האגדי...אחת הצלליות היותר מפורסמות של מרלנה ששמה פשוט הולך לפניה. צללית חום אדמה, עם אדום בתוכה. היא מהממת, מחמיאה ויפיפייה בטירוף! צללית מיוחדת שאין לי אף אחת כמוהה ובהחלט הייתה רכישה טובה. הצללית כמו כל שאר הצלליות שרכשתי במרקם מאט. 

לינק

_______________________________________________________________________________

סווצים: 

מימין לשמאל: פיץ סמודי, קרם ברולה, ביטן, קוקו בר ( כל הסווצים נעשו ללא פריימר)

את צלליות Makeup Geek  ניתן לרכוש אך ורק באתר הרישמי של מרלנה - לינק. גודלן זהה לגודל של צלליות MAC ולכן ניתן להכניס אותם לתוך הפלטות שלהם. שימו לב שהצלליות לא מגיעות עם מגנטים ולכן במידה ויש לכן את הפלטות  של MAC, תצטרכו להצמיד את המגנט בעצמכן.

המשלוח לוקח בערך כ3 שבועות עד חודש במקסימום, ועלותו תלוית משקל. עלות כל צללית כזו היא 5.99$  בלבד.
אני אישית התאהבתי! ואתן?

עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית! אז איזה צלליות של Makeup Geek יש לכן? 
גם אתן התחלתן להתמכר אליהם? מה יש לכן ב-wish list? 

לכל הערה או הארה ניתן להשיג אותי בדף הפייסבוק שלי. 

או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

מרינה