חודש מאי עבר לו...ואנחנו כבר ביוני. זה די מדכא אותי העובדה שהחודשים עוברים כל כך מהר ואנחנו כלל לא שמים לב לזה. כמות הדברים שתכננתי לעשות בחודש מאי הייתה ענקית, אבל כמובן שלא הספקתי אפילו חצי מזה. הזמן עף כנראה כשנהנים יותר מידי...בחודש מאי נחשפתי להרבה מוצרים חדשים אז זה היה חודש די כיפי מבחינתי, זה תמיד כיף להכיר ולגלות מוצרים חדשים. רוצות לדעת מה היו המוצרים האהובים עלי לחודש מאי? אם כן אז תמשיכו לקרוא! 




___________________________________________________________________________________


Mary-Lou Manizer





במרי לומנייזר האגדי הייתי מאוהבת עוד לפני שקבלתי אותו לידיי, רציתי  אותו במשך תקופה מאוד מאוד ארוכה וחברה שלי הגשימה את משאלת ליבי ביום ההולדת שלי. המרי לו הוא כל מה שאומרים עליו, מקנה שימר מהמם ופשוט מחיה את הפנים, בכל אפשרות שיש אני מניחה אותו עלי, במיוחד בימים שאני עושה No Makeup Look, הוא מאיר את הפנים במקומות הנכונים, לא גס ולא מוגזם מידי והכי חשוב עדין ומחמיא. מוצר אחד הנהדרים וה-Must Have  מבחינתי, מומלץ בחום !!  :)

ניתן להשיג ב-Asos

___________________________________________________________________________________

Setting Brush  של  Real-Techniques 




לצד המרי לו מועדף נוסף שלי הוא מברשת ה-setting brush*  של ריל טקניק, החרישה האין סופית שלי על המרי-לומינייזר באה יחד עם המברשת הזו. אני משתמשת בה בשני אופנים, הראשון הוא  להארות  עם המרי- לו והשני קיבוע של הקונסילר עם פודרה מתחת לעיניים. תקופה ארוכה שהרגשתי שחסרה לי מברשת שתתאים לקיבוע של פודרה  מתחת לעיניים, לרוב חלק מהמברשות היו גדולות מידי או אפילו חלקן היה קטן מידי,  והגודל של ה-Setting Brush מתאים בול מבחינתי. היא לא קטנה מידי ולא גדולה מידי, אלא פשוט בול בגודל המתאים. 

ניתן להשיג דרך האתר של קלאו / Iherb  / באתר הרשמי של Real Techniques 

__________________________________________________________________________________

Bronzer XL - All Over Glow  של MILANI





לאט לאט אני מגיעה למסקנה שיש לי התמכרות קשה לברונזרים, ואת זה הבנתי לאחר שקבלתי את הברונזר הזה. כשראיתי אותו  אצל חברה שלי, ידעתי שהוא חייב להיות שלי גם, הברונזר בגוון 02- Fake Tan, אני משתמשת רק בצד השמאלי וכהה של הברונזר. הצבע של הברונזר בגוון חום, אבל לא חום כתום אלא חום מחמיא, הוא ממש מחמיא לבנות בהירות ונהדר לקיץ לדעתי. הברונזר מאט ומתמזג ממש יפה עם גוון העור שלי ומטשטש נפלא. מאז שקבלתי אותו אני לא מפסיקה לחרוש עליו. מומלץ בחום! 


ניתן להשיג באתר Beauty Joint / Blue Scandel


___________________________________________________________________________________

Lip Liner  בגוון  Vintage



אחד המוצרים היותר אהובים עלי מבית אייל מקיאג' אלו הם עפרונות השפתיים שלהם. עפרונות נהדרים וקרמיים שקל להניח על השפתיים. הם ממש עמידים ונהדרים בשביל ללכת איתם כאודם ( מילוי של כל השפתיים ) וכבסיס לאודם. חיפשתי תקופה ארוכה עיפרון שפתיים קרמי ועמיד שיחליף את עיפרון השפתיים הורוד עתיק של בורג'וואה, וקרן ארן ( לינק לבלוג )  המהממת המליצה לי על הוינטג' ומאז זה סיפור אהבה. התאהבתי בו מהשנייה שלבשתי אותו. הוא הפך להיות עיפרון השפתיים האהוב עלי בשביל לשים כבסיס מתחת לשפתונים או אפילו ללכת רק איתו. הצבע שלו נהדר וכל כך מחמיא שאין לי מילים לתאר אותו, בקצב החרישה שלי עליו, אני עוד אצטרך לרכוש אחד חדש בקרוב. 

ניתן לרכישה בסניפי אייל מקיאג' השונים

___________________________________________________________________________________

L.A Girl - Pro Conceal 





בקונסילר הזה חשקתי במשך תקופה מאוד ארוכה וחלומי התגשם בבלאק פריידי האחרון. אם אתן מחפשות קונסילר טוב, זול שעושה את העבודה ועמיד אז זה המוצר בשבילכן. הוא ממש עמיד, עם רמת כיסוי ממש טובה והוא מצליח להסתיר את הכהויות שיש לי מתחת לעיניים ותאמינו לי שיש לי, 4 שנים של משמרות לילה גובות את מחירן בסופו של דבר. אחד הדברים שיותר אהבתי בו הוא העובדה שהוא לא נכנס לקמטוטים שמתחת לעיניים. כשהזמנתי, הגוון שלי היה חסר במלאי ולכן הזמנתי גוון אחד כהה יותר והשני בהיר יותר, ודווקא אהבתי את הכהה יותר. יש לי כהויות כחולות ובגלל שהקונסילר בגוון Pure Beige כתמתם אז הוא מסתיר לי אותן בצורה נהדרת. בגלל שהגוון שלו כתמתם יותר מגוון העור שלי אז אני חייבת לקבע אותו עם פודרה שיש לה קצת גוון כדי למחוק את הכתמתמות ( אני אוהבת להשתמש בפודרת HALO של מינרלז).  חיסרון היחיד שלו מבחינתי זה האריזה, אריזה כל כך מציקה ולא סטרילית, בנוסף גם כלוחצים עליה כדי שיצא חומר, אז היציאה של החומר כל כך איטית שהיו פעמים שפשוט יצא לי יותר מידי חומר. למרות האריזה אני עדיין ממש אוהבת אות ואת התוצאה שלו. 

ניתן להשיג באתר Blue Scandel / beauty Joint 

___________________________________________________________________________________


NYC Smooth Proof 



החודש הוכנס לפוסט המועדפים גם מאכזב, כי לא תמיד הכל ורוד ויפה. מכירות את המשפט כגודל הציפייה אז כך גודל האכזבה? זה מה שאני עברתי עם השפתון הזה. היו לי ציפיות ממש גבוהות ממנו. הרבה סקירות על השפתון לא היו אבל אמילי נואל כן אהבה אותו ואמרה עליו הרבה דברים טובים ולכן אמרתי לעצמי, טוב בואו ננסה. הגוון ממש יפה וטבעי, הוא מאבי ורוד עתיק שמאוד מחמיא וקליל ואפשר ללכת איתו ביום יום. השפתון מתיימר להיות עמיד ברמה של "הוא לא משאיר סימני שפתיים על הכוס לאחר שתייה", אבל למרבה הצער הוא רחוק מלהיות עמיד, והתחיל לרדת לאחר שתייה של קפה, במקום לרדת ולהשאיר סטיין יפה כמו שהוא היה צריך לעשות, הוא ירד בצורה לא מחמיאה ואפילו התקלף. חיסרון נוסף שלו זה  המריחה הלא  אחידה, לאחר שהנחתי אותו היו אזורים שבהם נראה כאילו יש יותר חומר וכשהוא התייבש, אז אותם חלקים התייבשו בגוון כהה יותר. לא משנה כמה פעמים ניסיתי לעשות מריחה אחידה- זה לא הצליח, אז החלטתי שדרכנו נפרדות בשלב זה.  

___________________________________________________________________________________

סווצים: 

מימין לשמאל: הברונזר של מילאני, מרי לו , עיפרון שפתיים בגוון וינטג', קונסילר של la girl 

___________________________________________________________________________________



עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית ונעימה!! 
אז מה היו המועדפים שלכם למאי? הכרתם מוצרים חדשים גם? 

לכל הערה או הארה אתם יכולים להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי 
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לעקוב אחרי גם באינסטוש!!!
נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

מרינה




*התקבל לסקירה