היי בננות!!
הפעם אני חוזרת אליכן עם פוסט שכולו מדבר על המוצרים שסיימתי ומה חשבתי עליהם. פוסט empties עבורי הוא כמו סגירת מעגל! אני ממש אוהבת את סוג הפוסטים הללו ולכן אני גם רושמת אותם ונהנת לרשום אותם, סוג של סגירת מעגל עבורי עם המוצר. רוצות לדעת איזה מוצרים סיימתי הפעם? תמשיכו לקרוא! 



בואו נתחיל?


___________________________________________________________________________________


Elin Bianco - Treatment Mask




את המסכה הזו קבלתי  באחת מקופסאות הגלאם גורו שיצאו שנה שעברה. יש לה ריח נהדר טוב וניטרלי של טלק. מסכה נהדרת לדעתי, עושה את השער בריא וחלק והשער שלי ממש אהב אותה, הוא הצליח להסתדר לשם שינוי ונראה ממש טוב. מבחינת האריזה ממש אהבתי אותה, היא נותנת אפקט יוקרתי. המסכה מכילה שמן זרעי דקלים אורגני, סיליקון טבעי, תמציות קוקוס, שמן פשתן, ושמן אובליפיחה. המסכה שבתמונה היא בגודל נסיעות ולכן היא נראת כזאת פיצית. בהחלט מסכה שאני רוצה לנסות שוב בעתיד! חיסרון בולט של המסכה הזו הוא המחיר שלה- עלותה עומדת על 180 שקל ל500 גרם- קצת יקר לכיס הסטודנטיאלי, אבל בהחלט משהו שאשמח לנסות בעתיד.

ניתן להשיג באתר הרישמי של ELIN BIANCO / באתר של גלאם גורו 
___________________________________________________________________________________

SeboCalm Young - קרם פנים 



קרם הפנים של סבוקלם הוא HOLY GRAIL עבורי! זה מוצר מעולה לבנות בעלות עור מעורב-שמן. יש לו ספיגה מהירה, הוא קליל והעור נושם והוא מקנה לחות בפנים. הוא מצליח להחזיק ולשלוט בשומניות שלי ואני ממש אוהבת את מצב העור שלי כאשר אני איתו. אחד חדש כבר נרכש ובהחלט זהו מוצר מנצח מבחינתי! הוא מככב כמעט בכל פוסט empties שאני רושמת! קרם הפנים הוא דל שומן ומתאים לעור הנוטה לפצעונים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעוד רגיש. מומלץ בחום! 

ניתן להשיג בסניפי סופר פארם השונים או בבתי המרקחת של קופות החולים (כללית, מכבי וכדומה )
___________________________________________________________________________________

SeboCalm -Cleansing Gel



ג'ל לניקוי הפנים של חברת סבו-קלם מסדרת ה-young, זה הסבון פנים הקבוע שלי ואני משתמשת בו כבר מעל לחצי שנה ואני ממש מרוצה ממנו. מוצר נהדר, אני ממש אוהבת אותו ורוכשת אותו כל פעם מהתחלה כשאני מסיימת אותו, הוא מומלץ בחום לבנות בעלות עור מעורב- שמן ורגיש כמו שיש לי. הוא כן קצת מייבש את הפנים, אבל לא בצורה חמורה לעומת סבוני פנים אחרים והוא כן עדין יותר לעומת שאר סבונים שניסיתי.  הוא לא מכיל פראבנים, מכיל חומצת חלב וחומצה סליצילית. 



ניתן להשיג בסניפי סופר פארם השונים או בבתי המרקחת של קופות החולים (כללית, מכבי וכדומה )

_________________________________________________________________________________

Sacara Changeable Lipstick בגוון 01 




תנו לי לנחש מה אתן חושבות:  " איך היא סיימה אודם בחודש וחצי ?!" ( לינק לסקירה על מוצרי סקארה ) אז לא , לא סיימתי- הוא פשוט נפל. הוצאתי אותו והאודם פשוט נשבר לבד ונפל ולכלך את השולחן הלבן והיפה שלי. זה ממש מבאס כשזה קורה והאמת שאני גם לא מבינה למה זה קרה - הוא לא התחמם בתיק או נפל לי לפני זה. אני ארכוש אחד חדש בכל מקרה כי ממש אהבתי את המוצר, אבל נקווה שזו לא תופעה שחוזרת על עצמה. 

ניתן להשיג בסניפי SACARA השונים

___________________________________________________________________________________

essence - I love extreme: crazy volume mascara




אחת המסקרות הכי אהובות עלי ביקום, ממש כואב לי להיפרד ממנה, אבל אני חייבת. מסקרה נהדרת שעשתה לי ריסים WOW. היא עיבתה את הריסים והאריכה אותם וממש נתנה מראה אקסטרה. כמו שאתן יודעות טווח הזמן שמומלץ להשתמש במסקרה הוא מינימום 3 חודשים ומקסימום חצי שנה. המסקרה כבר התחילה להראות את אותותיה הגוססים והתחילה להתפרק על העיניים שלי - מה שאומר שהגיע הזמן לרכוש אחת חדשה! מוצר נהדר שאני ממש אוהבת וממליצה עלייה בחום לכל מי שמחפשת נפח! 

ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם השונים 

___________________________________________________________________________________

ANDALOU NATURALS - סדרת clarifying 



לכל מי שלא יודעת אני בעלת עור מעורב- שמן ורגיש, כשאני אומרת רגיש תחשבו על הצד הקיצוני של הרגישות. הזמנתי את הסט הזה עקב המלצת חברה מאוד טובה שלי שממש אוהבת חלק מהמוצרים, וקיוויתי להתאהב גם בכמה מהמוצרים עקב שהם בריאים יותר לעור הפנים- מיוצרים מחומרים טבעיים, ללא תוספות לא בריאות ובעיקרון נשמעו עבורי כמוצרי הטיפוח האלטרנטיביים. בסופו של דבר התברר שיש לי רגישות למי הפנים של הסדרה הזו ( הם כבר ממזמן הועברו לחברה ולכן לא מופיעים בתמונה), אבל כן קיוויתי ששאר המוצרים שנראו לי סבבה יתאימו לי ולכן המשכתי להשתמש בהם וגם בגלל שאני לא נוטה לזרוק דברים ומעדיפה לסיים אותם קודם. כעת אני יכולה להגיד בוודאות שאני רגישה לאחד המרכיבים שמופיעים בכל הסדרה הספציפית הזו.   יש להם סדרה דומה לזו שמיועדת לעור רגיש , אני אישית מתכננת לנסות אותה בשלב כלשהו בעתיד! 


במידה ויש מישהי שמעוניינת לנסות- ניתן להשיג באתר IHERB (במידה וזו קנייה ראשונה שלך בעזרת הקודQKG400  תקבלי 5$ הנחה ו10$ דולר בקניה מעל 30$)

___________________________________________________________________________________

Careline - eye & lip makeup remover 




מוצר נוסף  שנמצא כמעט בכל פוסט empties שלי וזהו מסיר האיפור של קרליין, הורוד המיועד לעור רגיש. מוצר נהדר שמסיר ביעילות איפור וגם איפור עמיד. קחו בחשבון שהוא משאיר את עור הפנים שומני לאחר מכן ולכן כן תצטרכו לנקות את הפנים עם סבון פנים- לדעתי זה boost קטן כדי לנקות את הפנים כמו שצריך בסוף היום. מוצר נהדר לדעתי ואני ממש אוהבת אותו. 

ניתן לרכישה בסניפי סופר/ניו פארם השונים 

___________________________________________________________________________________

Happy Shower Mousse 



סבון במרקם מוס של חברת ללין, בניחוח קוקוס חלב. הסבון והניחוח יצאו כחלק ממהדורה מוגבלת בסדרת ה-Smiley. אני מאוהבת באריזה של הסבון, היא מהממת ועושה מצב רוח ומתאימה מבחינת צבעים לאמבטיה שלי!!  לכל מי שמפריע ניחוח הקוקוס אז אל דאגה, ריח הקוקוס לא עד כדי כך דומיננטי, הוא ממש נעים לאף ומריח ממש נהדר. ממש כיף להתקלח איתו ואני חייבת לציין שהגעתי למסקנה אחריו שאני ממש אוהבת סבונים במרקם מוס מאשר שאר המרקמים, מוצר ממש כיפי!! 

ניתן לרכישה בסניפי ללין השונים

___________________________________________________________________________________


עד כאן להפעם! מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית!
אז איזה מוצרים כיפיים סיימתם החודש? גם לכן יש נטייה לחזור לholy grail שלכן?
אשמח לדעת מה הם ה-holy grail שלכן!

לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי
עמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

נתראה בפוסט הבא!

XOXO

מרינה