מכירות את זה שאתם מגיעות לסוף שנה ואתם בשוק שהשנה עברה כל כך מהר? כן אז גם אני שם. שנת  2015 בהחלט הייתה שנה ארוכה ומלאת הפתעות עבורי: סיום התואר, העבודה הרצינית הראשונה, אירוסין, וכמובן פתיחת ערוץ היוטיוב...


ברגע שהערוץ נפתח גיליתי עד כמה קשה זה לתחזק ערוץ יוטיוב ובלוג. אבל כמו בכל דבר בחיים, מה שלא הורג אותך מחשל אותך... 



השינוי המשמעותי ביותר שהתרחש השנה בבלוג זה השינוי הנראה לעין וזה שינוי השם של הבלוג והערוץ, בקרוב מאוד יתרחשו שינויים נוספים אבל כל זה כמובן ישתנה בהדרגה. לכל המצטרפות החדשות כדי שתבינו על מה כל החפירה שלי, הערוץ והבלוג נקראו עד לפני שבוע  The Illusion of Makeup והשם שונה לSimply Maru... 



למה אתם שואלות? תקראו לזה הרצון לחדש, שם שמחובר יותר לעצמי או פשוט שעמום...אבל אניי שמחה שעשיתי את השינוי הזה ושלמה איתו ב100% - כשהאינטואיציה שלי אומרת כן, למוח אסור להגיד לא... 


אז לאחר חפירות רבות ומרובות הנעבור לעיקר? פיצ'ה הוביס מהבלוג all my hobbies תייגה אותי בפוסט טאג סיכום 2015, ומי אני שאסרב לטאג מגניב שכזה?! אז בואו נתחיל ? 




_________________________________________________________________


מהפך השנה?







אתן כבר ממזמן יודעות שאני אוהבת את אייל מקיאג' אבל השנה הזו לחלוטין שייכת לה! הגדרתי אותה בתור מהפך השנה לא בגלל השינויים שהתרחשו בה, אלא שבשנה האחרונה היא הייתה חברת האיפור המקצועית שהוציאה את כמות החידושים הכי גדולה! זה התחיל *מהברונזרים והיילייטרים המינראליים, המשיך עם *סדרת השפתונים החדשה שלהם והגיע עד *השקת ריסים בודדות. 

אייל מקיאג' עבורי הוא מותג שכל פעם חידש וכל פעם הוציא ליינים שלמים דנדשים ולא רק קולקציות שהן מתחלפות. אני ממש מרוצה מהמותג ובהחלט מקווה שימשיכו כך גם בשנה הבאה. השקות האיפור האין סופיות אפילו במקום מסויים השאירה אותי בסקרנות וציפייה רבה למוצר הבא ולדעתי מגיע להם ח"ח. 


_________________________________________________________________

הייפ השנה?






בקטגוריה זו התשובה ברורה והלו הייא כמובן אסנס!! אסנס היה המותג ששיגעה את בנות ישראל פשוטו כמשמעו, כל הדוכנים נבזזו, הטסטרים נלקחו ועד היום כמעט ולא קיימת מכורה שלא עברה בדוכן. אחד הדברים היותר כפיים באסנס לטעמי הוא העובדה שיש להם כל תקופה קולקצית דנדשות, כמו ה-   come to town* שיצאה לאחרונה לכבוד השנה האזרחית החדשה..





חברה דנדשה שנחתה בארץ וגם היא התחילה ליצור באז והייפ מטורף סביבה היא בטיסט, במידה ואתם חלק מקבוצות האיפור בפייסבוק בטוח נתקלתם בשאלה של מה זה המוצר ואיך משתמשים בו.

 לכל קוראות הבלוג בטיסט אינו מוצר חדש עבורכם, בכל פעם שדודים שלי היו מגיעים לארץ הייתי מבקשת בקבוק אחד או שניים של בטיסט ואז משתמשת בו בקמצנות רבה, ולכן מידי פעם היה ניתן לראות sneek peacks שלו.

אז בשעה טובה ומוצלחת בטיסט נחתו בארץ. לכל מי שלא מכירה את *בטיסט, זו חברה של שמפו יבש שמגיע בצורת תרסיס. השמפו בעצם מאפשר לנו למשוך עוד יום, יומיים ללא חפיפה ובעצם "מנקה" לנו את השער משומן.

אני אוהבת להשתמש בשמפו יבש בימים האחרונים של המחליק, ככה שאני מרוויחה עוד יום עם שיער חלק. 

שימו לב שכאשר אתן משתמשות בו יש צורך לרסס במרחק של 20 ס"מ מהשער ולרסס אותו בקלילות רק על השורשים, לחכות קצת ולעסות את הקרקפת עם הידיים - השיער יספוג את הלובן ותקבלו שיער נקי. 






_________________________________________________________________

מייקאפ השנה?





לכל מי שלא יודעת אני מזל שור, בפועל מזל שור לא אוהב שינויים ולא אוהב הפתעות וכל שאר הדברים הנלווים ולכן אני לרוב נדבקת לסוג מייק אפ אחד כל הזמן. אני מוצאת את המייק אפ האהוב שלי ונתקעת איתו וקשה לי לגוון - יכולות להיות לי אלפי פלטות צלליוית ואלפי שפתוניים אבל כמות המייק אפים שיש לי באוסף נמוכה מהצפוי וניתן לספור על יד אחת...

שנים על שנים של שניים הייתי חורשת על המייק אפ של קליניק ( שכחתי את שמו ) עד שהם הוציאו אותו מהמכירה ואז ליבי נשבר ונאלצתי למצוא מייק אפ חדש. במשך תקופה ארוכה ניסיתי כמה וכמה מוצרי מייק אפ אבל הוא אף פעם לא היה כמו האחד שלי, האחד של פעם...




כשהתחלתי לנסות את המייק אפ* של עופרה אני מודה שהתאהבתי בו! מייק אפ מאט לחלוטין עם התאמה מושלמת לגוון העור שלי! לא ורוד מידי ולא צהוב מידי, פשוט בגוון! המייק אפ מסתיר ומכסה את כל מה שצריך והוא קל למריחה..

 אני אישית ממש אוהבת להשתמש בו בשילוב של הביוטי בלנדר שלי - נוצרת לי שכבת מייק אפ מושלמת! המייק אפ בעל כיסוי בינוני +, בנות שאוהבות כיסוי טיבעי ויומיומי לא יתחברו למייק אפ הזה כי הוא יהיה כבד מידיי עבורן, אבל בנות שאוהבות כיסוי בינוני וכיסוי טוב אז הוא יהיה מושלם עבורם. 

 המייק אפ הזה הפך להיות המייק אפ הקבוע שלי כמעט לכל אירוע שהלכתי אליו. כל בחורה שיש לה עור שמן חייבת לנסות את המייק אפ הזה - הוא מושלם והכי חשוב מחזיק על הפנים בצורה מעולה, הוא OIL FREE, בגימור מאט לחלוטין.  למייק אפ הזה לדעתי יש רק חיסרון אחד והוא העובדה שהוא נוטה להבליט יובש בפנים בתקופות כמו עכשיו שקר והפנים מתייבשות לחלוטין. 

 לרכישה 

_________________________________________________________________

פלטת צלליות/ צללית השנה?





התואר של פלטת הצלליות של שנת 2015 הולכת בפה אחד לNAKED 1. אני לא זוכרת אם רכשתי את הפלטה הזו השנה או שנה שעברה, אבל זו בהחלט הייתה ה-פלטה שחרשתי עלייה השנה. מגוון הצללייות שיש בפלטה הוא עצום, ניתן לעשות בעזרת הפלטה מראות איפור דרמטיים וגם מראות איפור נייטרליים. הצלליות מאוד איכותייות, מטשטשות מעולה ובעלות פיגמנט חזק ואיכותי. כמעט כל לוק איפור שאני בונה אני משלבת בו צלליות מתוך הפלטה הזו. 





הצלליות הבודדות שאכתיר בתוך צלליות השנה הן הצלליות של MAKEUP GEEK!  על MAKEUP GEEK חרשתי וחפרתי לא מעט. לכל מי שלא מכירה MAKEUP GEEK הוא מותג איפור של היוטיוברית המפורסמת מרלנה. הצלליות מגיעות בבודדות ובעצם אנחנו יכולים לבנות פלטה משלנו, עם איזה צלליות שאנחנו רוצות. 



הצלליות עצמם זולות, נעימות, נוחות לשימוש ויש מגוון עצום של צלליות. מרלנה באופן קבוע מוסיפה גוונים חדשים ויפים, משיקה סמקים ומוצרים חדשים ותמיד דואגת לחדש לנו. בשנה האחרונה היא השיקה צלליות דואוכרומיות, סמקים וצלליות מאט נוספות ובשנה הקרובה מצפה לנו ברוזנרים וגווני קונטור. 

לאתר של MAKEUP GEEK 


_________________________________________________________________

היילייטר/ שימר השנה?


הקטגוריה הכי קשה עבורי, השנה עבורי היתה שנת השימר, השנה שבא התחלתי להשתמש בשימר ולכן אוסף השימרים שלי כל כך גדול שני לא מצליחה להגדיר את אחד בתור "שימר השנה"...

ולכן אגדיר כמה מהם...כל השימרים בהחלט השאירו בי משהו שהוא אקסטרה, שבהחלט תפסו את עיני וליבי...






צמד השימרים הראשון הוא בהחלט השקת השנה לדעתי וזה שיתוף הפעולה של *DUPE THAT עם עופרה. שני השימרים שהושקו הם מדהימים ומיוחדים ביופיים. האחד אפרסקי זהוב שמתאים לכל גווני העור והשני סגלגל-כסוף שמתאים לכל בהירות העור!

 שני השימרים מדהימים ביופיים, איכותיים וממש מחמיאים, יש להם מרקם מיוחד ויחיד במינו - הם כל כך רכים שמפחיד לפעמים לשים אותם בתיק. ממליצה לכל מכורה לנסות לפחות אחד מהם - הם נדירים ושווים את ההשקעה...




השימר הבא הוא הלא אחרת מאשר המרי-לומנייזר, אני קוראת לה אם כל השימרים! שימר יפייפה שמתאים לכל גווניי העור, מהכהה ועד לבהיר. חפרתי עליו כל כך הרבה שכבר אין מה להוסיף. בין השימרים היותר מוצלחים הקיימים בשוק ומומלץ לכל אחת לנסות אותו. 



השימר השלישי שתפס את העין שלי השנה זהו השימר של *אמה מילנו בגוון 7030! גוון אפרסקי זהוב  יפייפה שיתאים לכל גוון עור. חרשתי עליו יחסית הרבה השנה ולכן מגיע לו להיכנס לתואר הזה. 





מכירות את זה שמרוב שימרים אתן הולכות לאיבוד? אז זה המצב שלי! היום בזמן שכתבתי את הפוסט הסווצתי את השימר של עופרה והשימר של אמה מילאנו....נחשו מה?! אפשר להגיד בוודאות שיש דיופ לדיופ! 





ההבדלים העיקריים שיש בין השתיים הוא המרקם של השימר. השימר של עופרה רך ונימוך כמו חמאה בעוד שהמרקם של השימר של אמה מילאנו הרבה יותר קשה וקשיח, וניתן לראות את ההבדל בזה גם באבקה שעל היד לאחר הסווץ. הגוון של השניים דומה לחלוטין - ורק אם מתעמקים במרקם של כל אחד על היד ניתן לזהות מי זה מי...




הקטע המצחיק בכל זה הוא העובדה שאם נניח את שני השימרים על אזור שהוא ממש ממש ממש בהיר ( כמו הזרוע הלבנה כמו קיר שלי ) כן יהיה ניתן לראות את ההבדל ביניהם: אמה מילאנו הרבה יותר זהוב- כתמתם בעוד שהעופרה הרבה יותר בהיר ועל בסיס צהוב יותר. אם את צהבהבה אז לא אמורים לראות את ההבדל כלל...






לרכישת השימר של עופרה  / לרכישת השימר של EMME MILANO


_________________________________________________________________

ברונזר/ מוצר הקונטורינג של השנה?

בפועל אני רוצה לתת את התואר הזה לפלטת הקונטור של אנסטסיה, אבל קבלתי אותה רק לפני שבועיים אז זה יהיה קצת לא הוגן מצידי לעשות זאת, ולכן אני אתן את התואר הזה לברונזר של ללין - הברונזר שחרשתי עליו כל השנה האחרונה... 




אחד ממוצרי הדראג סטור שקשה למצוא זה מוצר קונטור שהוא לא כתום. משום מה כל הברונזרים השייכים לגזרת הדראג סטור הם כתומים.

 ללין השיקו לפני שנתיים (נדמה לי) את קולקציית האיפור שלהם מחדש והשיקו את הברונזר המדהים הזה! הברונזר מגיע בגודל ענקי! הוא כל כך ענקי שהוא לא נכנס לאזור שבו אני מאכסנת בו ברונזרים! 

הברוזנר הוא שילוב של חום קר עם אפור ולכן לברונזר יש גוון שהוא מעולה לקונטור וחימום עור הפנים...החלק הכי טוב בזה שהוא לא גורם לנו להיראות כמו גזר.

חרשתי עליו תקופה מאוד מאוד ארוכה והוא בהחלט היה מוצר שנתפס בליבי עמוק, אם אתן בתקציב ומחפשות ברונזר אז זה הברונזר עבורכן! 



_________________________________________________________________________________

שפתון השנה?



כל השפתונים שלי הפסידו במלחמה לפני שעוד הקרב התחיל. השנה הייתה השנה של השפתונים הנוזליים של עופרה. ראינו אותם בכל מקום:בכל פוסט, בכל שאלה, בכל תמונה ובכל מודעה. הם כבשו את כולנו וגרמו לנו להתאהב בהם ממבט ראשון.

 השפתונים הנוזליים של עופרה הם בעצם שפתון שנראה כמו "גלוס" אבל בפועל הוא שפתון נוזלי שמתקבע מאט לחלוטין. מגוון הגווניים שלהם רחב וכל בחורה תמצא לפחות גוון אחד שאליו היא תתחבר. 



הפורמולה נהדרת ונעימה והכי חשוב רוב השפתונים לא מייבשים עד כדי כך את השפתיים. השפתיים שלי לעומת שאר הפנים הם האזור הכי יבש, אוהבות להיסדק וחייבות לחות תמידית  ( במיוחד בחורף ) ולכן אני האדם הראשון שסובל משפתונים שהם מייבשים - כמובן שברוב המקרים אני פשוט סובלת בשקט וחיה עם השפתון שעלי אבל השפתוניים של עופרה פשוט מושלמים מהבחינה הזו. לא מייבשים עד כדי כך את השפתיים, נעימים והכי חשוב עמידים! 

בחודשי החורף אני הכי פחות אוהבת לשים שפתוניים בגלל סיבת היובש אבל בכמה ימים האחרונים אני חורשת ללא הפסקה על הוואנה נייטס ומנהטן והשפתיים שלי פשוט אוהבות אותם! הם לא יבשות והם לובשות את השפתון בצורה נהדרת והכי חשוב עמידה - השפתונים שרדו מנת ריזוטו עם שמנת בצורה יפה מאוד... 

קולקציית הקיץ /  קולקציית לילות קליפורניה / הקולקציה הקלאסית 

_________________________________________________________________

בושם השנה?





בושם כידוע לכם זה לא רק ריח. בושם זה זכרון מתקופה כולשהי, משהו שיכול להצית אהבה, תשוקה ורגשות בשנייה....

במאי האחרון חגגתי יומולדת 27. חבר שלי ששבר את הראש כבר תקופה ארוכה לא ידע מה לקנות לי, עוד בגדים? עוד איפור? עוד ספא או מסאג'? הוא בחר בדרך הקלאסית והנדירה של הניחוחות וקנה לי את הבושם של Chanel Mademoiselle.

אני מבטיחה לכם שהוא בעצמו לא מבין את הדרמה סביב הבושם הזה או את ההתלהבות - רק אמרו לו תקנה לה את זה. אבל בפועל צרחתי כמו ילדה קטנה כשקבלתי את הבושם הזה. הוא מזכיר לי נשכחות, את התקופה שבה גרתי עם אמא ואבא והייתי מתגנבת לחדר של אמא כדי לגנוב לה קצת מהבושם בכל פעם שיצאתי מהבית...

הוא מסמל עבורי אישה שהיא חזקה, סקסית שעומדת על שלה. הוא משדר יוקרתיות - גם באריזה שלו וגם בניחוח היוקרתי והחורפי שלו.... בקיצור הבושם המושלם לאישה שגרם לי לצרוח כמו ילדה קטנה :)

_________________________________________________________________


ה-Fail של השנה?

FAIL השנה? לאורח השנה האחרונה היו לי מאכזבים רבים, אבל להגיד שיש לי מאכזב שהוא מאכזב כל כך גדול שאני אתן לו את תואר של FAIL השנה? קשה לי להגיד שיש חיה כזו. ולכן אני אפיל את זה על עצמי. אחת התכונות היותר בולטות וגדולות שלי היא הנטייה לדחיינות ולכך שאני לא יודעת לפרוס את הזמן שלי בצורה נכונה ואפקטיבית.

ולכן ההחלטה שלי לשנה החדשה תהיה לבצע שינוי פנימי בעצמי ולמגר את התכונות הללו ולהפסיק לדחות דברים וללמוד איך לסדר את הזמן בצורה שאני אצליח לעשות את כל מה שאני רוצה... 

________________________________________________________________




עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכם קריאה נעימה וכיפית
לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק של הבלוג
במייל: 
theillusionofmakeup@gmail.com

במידה ואתם עדיין לא רשומות לערוץ ה-YOUTUBE שלי אשמח שתירשמו 
וכמובן לא לשכוח לעקוב אחרי באינסטוש  ובסנאפ צ'ט: marinamultach

נתראה בפוסט הבא 
XOXO

מרינה 






*מוצרים שסומנו בכוכבית התקבלו לסקירה