עוד חודש עבר לו במהרה והגענו לחודש דצמבר, מפחיד איך החודשים עוברים להם מהר מבלי שאנחנו שמות לב. החודש שגרת האיפור שלי קצת התהפכה, מצד אחד התחלתי להשתמש במוצרים דנדשים  ומצד שני חזרתי למוצרים אהובים שזנחתי...



רוצות לדעת איזה מוצרים עשו לי את חודש נובמבר? אז בואו נתחיל!!



_________________________________________________________________________________

Naked Basics 2 - UEBAN DECAY




לפני שנים רבות, כשהבלוג חגג חצי שנה (נדמה לי) קבלתי לרשותי את הפלטה היפייפיה הזו. התאהבתי בה וחרשתי עלייה תקופה ארוכה ומשום מה עקב ריבוי הפלטות - היא ננטשה....

בכמה שבועות האחרונים הוצאתי אותה מהמגירה וכמעט כל לוק איפור יומיומי שאני יוצרת היא מופיעה שם. המסקנה שלי הייתה ברורה - למה נטשתי אותה? כנראה בגלל הקיץ והצבעים הפיצ'יים יותר.

אם תסתכלו טוב על הפלטה, ניתן להבחין כי היא בעלת גווניים קרים: 2 גווניים בהירים, גוון אפור קר יפייפה, גוון חום קר, גוון חום אפרפר וגוון שחור אוף- אפור ( מי אמר גרועה בתיאור גוונים ?! ).

3 הצלליות שאני חורשת עליהם הם: STARK שהוא גוון שמנת שמעולה על העפעף, גוון FRISK- גוון אפור קר אמיתי יפייפה, אני אוהבת להניח אותו על כל הכפל וגוון COVER- שהינו גוון חום קר שאניי אוהבת לחטב בעזרתו את העין ולהניח אותו בצד החיצוני של הכפל...

הצלליות מעולות לדעתי ומטשטשות בצורה נהדרת, כל הצלליות חוץ מאחת הן מאט לחלוטין ולכן הפלטה הזו נהדרת לטעמי ותהיה חוויה לכל הבנות שאוהבות צלליות מאט. מבחינת הגודל שלה היא ממש קטנה ונכנסת לתיק ומעולה לנסיעות.

לרכישה באתר של בריג'ט בוטיק 

_________________________________________________________________________________

 healthy mix  - concealer 




הקונסילר הזה כבר תקופה ארוכה איתי ומשום מה לא קיבל מספיק במה בבלוג. הקונסילר שייך לחברת בורג'וואה וניתן להגיד ללא ספק שהוא אחד מהקונסילרים הטובים יותר שניתן למצוא בקטגוריית הדראג סטור. הקונסילר מצד אחד סמיך ולא מיימי כמו הקונסילרים של L.A GIRL אבל מצד שני הוא לא כבד כל כך על העור.

מבחינתי לקונסילר הזה יש שני חסרונות, הראשון הוא האריזה שלו! החור שדרכו יוצא חומר גדול מידי ולכן במידה ונלחץ חזק מידי על השפורפרת יכול לצאת יותר מידי חומר - שלא ניתן להחזיר פנימה שבסופו של דבר הולך לפח.

החיסרון השני של הקונסילר זה מגוון הגוונים - כשרכשתי את הקונסילר יכולתי לבחור בין 2-3 גוונים. אני די בטוחה ש2 עד 3 גוונים לא יספיקו למגוון כל כך גדול של גווניי עור. אני בגוון 53 שהוא התאמה מושלמת לגוון עור שלי - ולכן בימי העצלנות שלי אני אוהבת להניח אותו כל כל הפנים ולא רק מתחת לעיניים.

לרכישה בסניפי סופר פארם או באתר Feel Unique / ASOS
_________________________________________________________________________________

Oil De Lamor: Compatible Lavibel




על המוצר הזה לראשונה שמעתי בערוץ של בחורה חמודה בשם אלינה, היא סיפרה על בושם שמן שרכשה במקום שאינו זוכרת ושהוא אחד מהבשמים היותר עמידים שלה והיותר טובים ושהיא ממש מרוצה ממנו.

באחד מהטיולים שלי בקריון נתקלתי בדוכן של בשמי שמן וישר נזכרתי בה ובזה שרציתי לנסות בושם שמן. בחרתי לשמוע לעצת המוכר ובחרתי בושם שמן בניחוח  Compatible lavibel ( אני די בטוחה שזה שם הניחוח, אם אני טועה סילחו לי ), חפרתי עליו קלות בסירטון HOUL הלפני אחרון שלי.

בשמי שמן זהו בושם שהוא מאוד מאוד מרוכז, ולכן גם העמידות של הבשמי שמן ממש טובה והבושם יכול להחזיק עד ומעבר ל12 שעות על הגוף. עלי ספציפית העמידות מופלאה, אני יכולה לשים את הבושם בבוקר בנקודות הדופק ( על עורקי הידיים והצוואר ) והריח עדיין יהיה שם לאחר 12 שעות עבודה.

הבושם הקטנצ'יק הזה נמצא אצלי בתיק כל הזמן ככה שגם כשאני שוכחת להתיז עלי בושם בבוקר אני יכולה להשתמש בו. בחודש האחרון חרשתי עליו ללא הפסקה והעמידות והריח החורפי והמובחר שלו גרמו לי להתאהב בו. הניחוח שלו חורפי לחלוטין, יוקרתי ומבוגר, בנות בנות עשרה פחות יתחברו לניחוח - אלא אם הם אוהבות ניחוחות שהם טיפונת יותר בוגרים.

המוצר עצמו מיוצר בארץ ואינו נוסה על בעלי חיים, בבקבוקון עצמו יש כ0.34 FLUID OUNCES (מידת נפח לנוזלים). הבקבוקון עצמו הוא מזכוכית עבה והחומר יוצא בעזרת כדור ופשוט ניתן למרוח בכל מקום שנרצה להניח בו את הבושם.

למרבה הצער איני יודעת באיזה מקומות נוספים ניתן לרכוש את הבושם הזה, אני יודעת שיש סוכנים רבים ברחבי הארץ, כאשר אני רכשתי את שלי בקריון בקרית ביאליק - הדוכן נמצא בקומת הקולנוע כל שלישי ושישי.


_________________________________________________________________________________

Mineral Baked Blush - Vogue



אתן יודעות שאני אוהבת את המוצרים של אייל מקיאג', המוצרים מעולים עם איכות נהדרת ולכן הסמקים המינראליים החדשים שהושקו לאחרונה לא שונים משאר המוצרים. סומק בגוון ווג הוא הגוון המושלם לדעתי עבור החורף - גוון סגלגל ורדרד כהה שכל כך יפה על עור הפנים ופשוט זועק חורף!! הוא משתלב בצורה מדהימה עם הברונזר שלי ( שעליו אני חופרת בקצרה למטה).

הסומק עצמו במרקם כל כך מעולה, פיגמנטי ונותן הסמקה מעולה ויפה ואפילו יחסית עמידה (לרוב הסומק הוא זה שנעלם ראשון מאיתנו) ומטשטש מעולה!  אם תסתכלו על הסומק עצמו כשהוא בפאן תשימו לב לנצנצים עדינים ויפים אבל לא ניתן לשים לב אליהם בפנים, הם משתלבים בצורה ממש יפה על הפנים. השילוב של סומק בגוון ווג עם הברונזר שלי הוא שילוב מנצח, הצבעים מתאימים אחד לשני ואפילו משלימים במקום מסויים.

החיסרון היחיד של הסומק הזה הוא האריזה: אריזת הברגה מעצבנת שלוקחת זמן ואפילו יכולה להיות מסוכנת לסומק ( יכול להיות שפצעתי את הסומק הקודם שחרשתי עליו ).

לרכישה בסניפי אייל מקיאג' השונים

_________________________________________________________________________________

סומק של NIX בגוון Taupe 



אחד ממוצרי הדראג סטור שקשה לבהירות עור כמוניי למצוא הוא ברונזר - משום מה כל הברונזרים בגזרת הדראג סטור כתומים!! למה? אין לי מושג! אבל אני לא אוהבת להיראות כמו גזר - גם לא בקיץ!  אבל לברונזר יש שימוש נוסף חוץ מחימום הפנים וזה חיטובם! חיטוב הפנים היא טכניקה מעולה להבלטת עצמות הלחיים וזו טכניקה שאני די מכורה אלייה ולכן אני תמיד אוהבת לנסות כמות מטורפת של ברונזרים!

Taupe של חברת NIX הטריף את היוטיוב וגרם ליוטיובריות בהירות עור רבות להתאהב בו, לקח לי תקופה ארוכה להשיג אותו - גם בגלל הטירוף וגם בגלל שניקס החליטה להפסיק למכור אותו! למה??? לא יודעת - פשוט טעות לדעתי!

אז מה זה המוצר שכל כך חפרתי עליו? סומק של חברת ניקס שמשמש את בהירות העור ( כמוני ואף בהירות יותר ) כברונזר לחיטוב הפנים. הוא נותן הצללה מושלמת ואפרפרה. אחד הדברים שאני יותר אוהבת בו הוא שאפשר לבנות אותו ולכן קל לעבוד איתו. אני אוהבת לשלב אותו עם הסומק של איייל מקיאג' בגוון ווג, ישי להם חיבור מושלם וכל כך יפה לדעתי- אני חורשת ללא הפסקה על השילוב הזה.

החיסרון העיקרי מבחינתי הוא האריזה הכל כך מעצבנת שלו! אריזה עשוייה מפלסטיק זול ולא נוח, אבל בסופו של דבר מחיר המוצר תואם לאריזה שלו!

לרכישה 

_________________________________________________________________________________

OFRA - Liquid Lipstick 



מאז שניסיתי את השפתונים של עופרה - הם נמצאים בכל פוסט מועדפים שפרסמתי! קשה להודות אבל זנחתי את כל שאר השפתונים שיש ברשותי, הגווניים מדהימים והעמידות והמרקם מעולה ובדיוק לטעמי, והם בעלי עמידות מושלמות!!

הגוון שחרשתי עליו ללא הפסקה וגרם לי להתאהב בו הוא PASADENA! גוון ניוד מושלם, חום שהוא לא חום מידי  עם טיפונת ורוד בתוכו. כל כך אהבתי אותו שלבשתי אותו לצילומי הזוגיות השניים שהיו לי לקראת החתונה. כל פעם שאני לובשת אותו אני מקבלת אין ספור מחמאות. זהו השפתון הטיבעי המושלם ביותר בעולם! אם אתם מחפשות שפתון ליום ייום שהוא מצד אחד פשוט אבל מצד אחד מאוד מחמיא ומיוחד אז פסדינה הוא השפתון המושלם עבורכם.

 *לרכישה

_________________________________________________________________________________

BeautyBlender* 


גם היפייפה הזו לא קיבלה מספיק במה בבלוג, הביוטי בלנדר המקורית היא אחד  המוצרים היותר שווים הקיימים בשוק.

הביוטי בלנדר לכל מי שלא מכירה היא ספוג בצורת ביצה עם קצה מחודד שעוזר להטמיע ולטשטש את האיפור בצורה מושלמת ( דברתי עלייה בקצרה בפוסט הזה ). במשך תקופה השתמשתי בה להטמעת  הקונסילר והנחת הפודרה למתחת העיניים, אבל כל זה השתנה...

אתן יודעות שאני מאוהבת בF80 שלי אבל הגיע הרגע שהחלטתי לתת לה לנוח בצד ולפנות מקום לביוטי בלנדר. בשבועות האחרונים אני אוהבת לעשות את כל הפעולות הרטובות בעזרתה: להניח ולטשטש את המייק אפ, להניח ולטשטש את הקונסילר ולהניח פודרה בתפזורת מתחת לעיניים.

קחו בחשבון שהכיסוי שמקבלים כשמשתמשים בה הוא הרבה יותר קל מאשר כשמשתמשים במברשת ולכן אם אתם אוהבות כיסוי מלא לחלוטין היא לא תהיה טובה לכם להנחת מייק אפ, אבל אני כן ממליצה לכם לנסות אותה להטמעת הקונסילר - היא עושה עבודה מעולה!

החיסרון היחיד של הביוטי בלנדר היא הספוגית עצמה - על מנת להשתמש בה יש צורך להרטיב אותה ולסחוט אותה כמה פעמים עד שהיא מתנפחת ( כמו בתמונה ) מה שגורם לה להיות בית חם לבקטריות וחיידקים, ולכן חובה לשטוף ולנקות אותה לפני או אחרי כל שימוש.

חיסרון נוסף הוא אורח החיים שלה - כידוע לכם ספוגית הוא לא מוצר שמוגדר "ניצחי" או בעל חיים ארוכים ולכן לאחר תקופה מסויימת יש צורך לזרוק אותה לפח ולרכוש אחת חדשה - גם מטעמי היגיינה וגם בגלל שהיא נהרסת בסופו של דבר, ולכן ביוטיבלנדר תחזיק לכם בין חצי שנה לשנה וקצת, כמובן שאורח חייה תלוי בסוג ובתדירות השימוש בה

לרכישה באתר face & body / BeautyBay

_________________________________________________________________________________

תיק איפור של Zoella




כבר כמה וכמה חודשים שאני מסתכלת על התיק איפור הזה ומזילה עליו ריר. כשהייתי ילדה קטנה וחמודה ביקשתי מאמא ואבא כלב...בפועל קבלתי אוגר! בסופו של דבר הייתי אמא גאה ל13 אוגרים ( רק 9 בו זמנית) ומאז אני חולה על כל היצורים הקטנים והחמודים ולכן כשראיתי את התיק איפור הורוד עם השרקן המהמם הזה - ידעתי שיום אחד הוא יהיה שלי!!

התיק איפור בפועל ממש נוח ופרקטי, הוא גדול ונכנסת לשם כמות איפור יפה מאוד ולכן הוא הפך להיות התיק איפור הקבוע שאני מניחה בתיק היומיומי שלי. אני ממש אוהבת אותו גם בגלל העיצוב המדהים שלו וגם בגלל הגודל שלו והחומר שממנו הוא עשוי.

התיק איפור הזה הוא בעצם חלק מליין של מוצרים שיוצרו על ידי זואילה - הייוטייוברית הבריטית המפורסמת, בליין שלה ניתן למצוא כמה סוגיים של תיקי איפור, קרמים, סבונים ושאר מוצרים מגניבים אחרים.

לרכישה 

_________________________________________________________________________________

סווצים:

מימין לשמאל: שפתון פסדינה של עופרה, סומק טאופ של ניקס, סומק בגוון ווג של אייל מקיאג', פלטת נייקד בייסיק 2: סטארק, פריסק וקובר



עד כאם להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית ונעימה!!
לכל מי שלא יודעת אני עורכת הגרלה 1K בעמוד הפייסבוק של הבלוג ולכן אם עדיין לא נכנסתם כדי להשתתף כנסו עכשיו - ההגרלה מסתיימת ב31.12.15!

לינק להגרלה

לכל הערה או הארה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי 
עמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לבקר אותי גם בערוץ היוטיוב שלי, באינסטוש ובסנאפ צ'ט:
marinamultach


נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

מרינה





* מוצרים אשר סומנו בכוכבית התקבלו לסקירה
* בלינק הרכישה של גילטי יש אפילייט - אם זה גורם לכם לאי נוחות כנסו לאתר דרך גוגל ולא דרך הלינק שלי, אם בחרתם לרכוש דרך הלינק שלי: תודה רבה לכן!! :)