מכירות את זה שאתן נתקעות עם אותם המוצרים ושוכחות מידי פעם לגוון? אז בעקבות הסרטון שצילמתי לאחרונה - מה בתיק איפור שלי, הבנתי שיש לי נטייה להשתמש כל פעם באותם המוצרים, אני פשוט ג'אנקית של שגרה ולכן החלטתי לשבור את השיגרה הזו ולהכריח את עצמי להשתמש בגוון רחב יותר של מוצרי איפור.

 החלטתי לצאת עם פרוייקט חדש שבו אני אוספת כל מיני מוצרים מתוך שידת האיפור שלי ואני מחוייבת להשתמש באותם מוצרים במסגרת זמן של שבוע עד שבועיים, עד שאני מגבשת חוות דעת מגובשת וחזקה על אותו מוצר ואז עושה בלאגן בתיבת האיפור שלי ואוספת מוצרים אחרים חדשים. 


החלטתי להתחיל את האתגר שלי במוצרים שחרשתי עליהם, רבות ממכן כבר פגשתם אותם בסרטון של "מה בתיק איפור שלי". אוסף האיפור שלי לא מורכב מכמויות גדולות מאוד של איפור ולכן יהיו מוצרים מסויימים שתראו שבוע אחר שבוע  עקב שאין לי סיבה לקנות מוצר מסויים אם יש לי כבר מוצר דומה שעושה בדיוק את אותה הפעולה.

הרעיון שעומד מאחורי הפרוייקט הוא בעצם להשתמש בכל המוצרים שיש לי ולא לקנות חלופות נוספות רק בשביל לקנות, ובעצם ללמוד להשתמש בכל האיפור שיש לי בשידה.



אז בואו נתחיל!! 







מוצר שאני כבר חורשת עליו תקופה ארוכה וכל פעם רוכשת אחד חדש הוא הBB CREAM  של GARNIER. מדובר במוצר שהוא מבחינתי HOLY GRAIL, אני כבר שנים איתו ואף פעם לא מתעייפת ממנו. 






הBB CREAM של GARNIER הוא BB CREAM  שמיועד לבנות בעלות עור שמן, הוא מאוד קליל ולא כבד על הפנים אבל למרבה הצער בגלל הקלילות שלו חובה לשים מעליו פודרה סופגת שומנים. החיסרון הבולט שלו מבחינתי הוא מגוון הגוונים שבהם הוא מגיע, המוצר מגיע בשני גוונים בלבד: בהיר וכהה ולכן יכול שלא להתאים להרבה מאוד בנות.




עם הקורקטור של בובי בראון היו לי יחסי שנאה ואהבה, רבות היללו אותו: על הכיסוי המעולה שלו, על העמידות  אבל משום מה בהתחלה לא הצלחתי להסתדר איתו והרגשתי שאניי פשוט לא משתמשת בו נכון.





ברגע שלמדתי איך להשתמש בו נכון התאהבתי בו. הדרך הכי טובה להשתמש בו הוא עם האצבעות, נכון שזה לא סטרילי אבל ככה הוא מעביר את רמת הכיסוי הטובה ביותר. אני לוקחת ממנו בנדיבות ומעבירה על האזור הכחלחל שיש לי מתחת לעיניים ופשוט מניחה ( לא מורחת ) את החומר על הכהויות שלי, מילת המפתח עם הקורקטור הזה הוא נדיבות: אל תדאגו הוא לא יגמר לכם בשימוש הראשון, שני או השלושים...


החיסרון הכי בולט של הקורקטור הזה הוא שהוא נוטה להיכנס לקמטוטים שיש מתחת לעיניים ולכן חובה בסוף התהליך (אחרי הקונסילר) לקבע את הכל עם פודרה כדי למזער נזקים. הניחו מהקורקטור  בנדיבות על אזור הכהויות עד לרמת הכיסוי שאתן רוצות ומעליו הניחו את הקונסילר שלכם.



הקונסילר שאני חורשת עליו ללא הפסקה הוא הקונסילר של MAYBELLIN FIT ME CONCEALER  בגוון 25. אני מניחה בנדיבות מעל הקורקטור מחכה כמה שניות ואז טופחת ומטמיעה בעור עם הBEAUTY BLENDER שלי. אני ממש אוהבת את הקונסילר של MAYBELLIN והוא לחלוטין הפך להיות אחד מהאהובים עלי ביותר, הפורמולה שלו ממש דקה וקלילה על הפנים.


מבחינתי יש לו שני חסרונות בלבד: הראשון הוא העובדה שלא ניתן להשיג אותו בארץ והשני הוא שלמרות שהוא מעולה, גם הוא כמו כל קונסילר אחר נכנס לקמטוטים שמתחת לעין. 






בשביל לקבע את הBB CREAM  אני משתמשת בפודרה  OFRA - *OIL CONTROL שאני לא מפסיקה לחפור עליה, גם בערוץ היוטיוב וגם פה בבלוג. הפודרה מיועדת לעור פנים שומני, ומקנה גימור מאט לחלוטין.

אם את בעלת עור שמן את תתאהבי בפודרה הזו, היא סופחת את השומנים ועמידה לשעות רבות. אני ממש אוהבת אותה ונטשתי ממזמן כבר את כל שאר הפודרות שיש לי. למרות שבפאן הפודרה לבנה, על הפנים היא שקופה לחלוטין ולא גורמת לנו להיות לבנבנות או אפרפרות. 




לאחר שסיימתי עם הבסיס של הפנים אני תמיד עובדת להצללות הפנים. המון בנות לפעמים מוותרות על השלב הזה כשאין להם כוח אבל זה אחד השלבים היותר חשובים באיפור ( גם כשאת עייפה ואין לך כוח), הצללות הפנים נותנות לך דו מימדיות ובעצם מעצבות לכן את הפנים.

אתן תיראו חיות יותר ולא בעלות קנבס לבן ללא מימדים. להצללות אני משתמשת בסומק של NYX שמשמש לי בתור ברונזר והוא הTAUPE המפורסם! 





הגוון של הסומק / ברונזר הזה סגלגל אפרפר עם תת גוון קר ולכן מעולה להצללות. בנות בהירות מאוד שמתקשות למצוא גוון הצללה יאהבו את הגוון הזה. 







לתפקיד השימר חרשתי על השימר של OFRA  בגוון YOU DEW YOU*. השימר בעל גוון אפרסקי זהוב יפיפה שמחמיא לרוב הבנות. הוא ממש מחמיא ונעים והכי חשוב עמיד ופשוט מחזיק מעמד. אני ממש מרוצה מהשימר הזה ולדעתי הוא אחד מהשימרים היותר מוצלחים הקיימים בשוק בימינו.









בשביל הגבות גויס הג'ל מוס לגבות של ESTEE LAUDER - *BROW NOW VOLUMIZING BROW TINT. אני ממש אוהבת את הג'ל לגבות הזה והוא הופיע גם בסרטון מועדפי חודש דצמבר שלי ( לינק למי שפספסה).

האפליקטור של הג'ל מוס ממש קטן ולכן נוח יותר לשימוש. הפורמולה של הג'ל מוס ממש נוחה על הגבות, לא כבדה, ומחזיקה את שערות הגבה במקום. אחד הדברים שאני יותר אוהבת בו זה שהוא מעבה את הגבה ונותן אשליה של נפח בגבה. 








לאחר שטיפלתי בגבות אני מניחה את הPAINTPOT של MAC בגוון PAINTERLY בשביל הבסיס ומעליו אני מניחה את הצללית הורדרדה או השמנת מהפלטה של WET N WILD מספר 380B או בשמה היותר מפורסם WALKING ON EGGSHELLS. בשקע אני מניחה קצת מהסומק / ברונזר של NYX בגוון TAUPE כדי לתת קצת יותר עומק לעין. 






לאחרונה התחלתי מסקרה חדשה והיא של CARELINE  - LA DIVA. המסקרה הזו הגיעה אלי בקופסת VIP BOX  של מגזין "את".

האפליקטור של המסקרה הזו שונה מאפליקטורים רבים הקיימים בשוק. האפליקטור נוטה לכיוון מעלה והוא בנוי כחצי ירח. שערות האפליקטור מזכיר אפליקטורים רבים אחרים שלרוב אני לא אווהבת, אבל ספציפית במסקרה הזו זה לא מפריע לי.







התוצאה של המסקרה ממש יפה, המסקרה מעגלת את הריסים כלפי מעלה ונותנת אפקט ממש יפה ושחור. מסקרה ממש טובה לדעתי לכל מי שמחפשת מסקרת דראג סטור טובה. אני ממש אוהבת את הפורמולה שלה, הפורמולה חזקה ומצליחה להחזיק את העיגול ולא מתפוררת לאחר כמה שעות על העין. 




בגזרת השפתונים אני נוטה לגוון והשבוע תמצאו אצלי את השפתון הנוזלי של OFRA  בגוון GIRL ABROAD, הגוון שהיוטיוברית המפורסמת אשלי הוציאה בשיתוף פעולה מהמם עם OFRA!! 

ראשית כל אני רוצה להגיד שאפו על השיתוף פעולה, להגיע למעמד כזה זהו לא דבר קל וזה כיף לראות שייתופי פעולה מהממים שכאלה, במיוחד עם מישהי מדהימה כמו אשלי!!! 

שנית אני רוצה לדבר על הגוון המהמם הזה!! הגוון של השפתון ורדרד חום מהמם, מבחינתי הוא הBABY של LAGONA BEACH ו PASADENA. עוד לפני שקבלתי את הגוון ידעתי שאני אוהב אותו, סקאלת הגוונים הללו מתאימה למרבית גווני העור ואכן לא טעיתי. אצטט את חברתי הטובה לאה כשראתה את התמונה שלי עם השפתון " השפתון הזה נוצר בשבילך..." ואכן מאז שקבלתי אותו אני חורשת עליו ללא הפסקה ולובשת אותו בכל הזדמנות שיש לי.  

הגוון של השפתון באמצע בדיוק בין החום לורוד, מצד אחד הוא ורדרד אבל לא ורדרד מידי ומצד שני יש בו קצת נגיעות חומות. הוא הגוון היומיומי המושלם.

התאהבתי בגוון של השפתון והוא פשוט הפך להיות המתחרה היום יומי של PASADENA שנרחש אצלי באופן יום יומי ( וכנראה עומד להיגמר עוד מאת ). הפורמולה של השפתון דומה לשאר אחיותיו: נעימה על השפתיים, לא מייבשת, ובקושי מורגשת. אתם יכולות להניח את השפתון על השפתיים ולשכוח שהוא שם. 




תודה רבה שהצטרפתן אלי לעוד פוסט, לכל הארה או הערה אתן יכולות להשיג אותי
או במייל
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לעקוב אחרי גם באינסטוש
סנאפ צ'ט: marinamultach


נתראה בפוסט הבא

XOXO

Marina







*התקבל לסקירה 
*בחלק מהלינקים יש אפילייאט במידה ואתן בוחרות לרכוש דרך הלינקים שלי, תודה רבה לכן :)