חורף היא תקופה כיפית, הריח של הגשם, הקור, והרצון העז למרק גורמת לכולנו לאהוב אותה לעיתים, אבל עם כל הרצון למרק והריח של הגשם עור הפנים והגוף שלנו סובל מתקופה זו...

העור שלנו מתייבש ובוכה ללחות והעור המיוחד שלי החליט באורח פלא שהוא מתחרפן ומורד נגדי, וכשאני אומרת מתחרפן אני מתכוונת מתייבש, מתקלף, ועושה לי פרצופים, ולכן התכנסו כאן היום לפוסט לבבי ולבנבן על המוצרים שעוזרים לי לעבור את החורף בשלום....





אז בואו נתחיל? 


BODY SHOP - HAND CREAM with chamomilla & melissa 




קרם ידיים הוא מוצר MUST בחורף, ולכן גם אלו שלא נוטים להשתמש בקרמי ידיים ( לרוב אלו גברים) עטים ורצים לכיוון קרמי הידיים השונים הקיימים בסביבתם..

באופן קבוע יש לי קרם ידיים בעבודה ועקב היובש הרב הניכר בתקופה זו, כל הגברים שאני עובדת איתם רצים אלי ( לפחות פעמיים ביום ) ומבקשים לקבל קצת קרם ידיים... 

אחד מקרמי הידיים שאני חורשת עליהם הוא קרם הידיים של BODY SHOP הישראלית בניחוח NATURE. כל עוקבות הבלוג הותיקות כנראה מזהות את הקרם הידיים הזה ( דיברתי עליו לפניי מעל לשנה בפוסט שלם על קרמי ידיים - לינק ).

מאז אותה תקופה כבר רכשתי כמה וכמה פעמים את הקרם הזה, ואני חייבת לציין שאני ממש אוהבת אותו בתקופת החורף...
לקרם ידיים ניחוח פרחוני  מתוק ונעים, הריח לא דומיננטי מידי ולכן יתאים גם לאלו מכן שלא אוהבות ריחות פרחוניים ומתוקים. 

החיסרון היחיד שלו זה מהירות הספיגה של הקרם. הקרם מועשר בלחות וזוהי מטרתו ולכן מהירות הספיגה של הקרם איטית...

הקרם משאיר את הידיים שומניות ומחליקות אבל עבור תקופת החורף זהו דבר מבורך שעוזר להילחם ביובש לטווך הארוך, ולא גורמת ליובש לאחר זמן מסויים שמניחים את הקרם... 


L'Occitane - ULTRA RICH BODY CREAM* 





מוצר MUST נוסף לחורף הוא קרם גוף טוב שיכול להזין ולהעשיר את העור בלחות. תמיד אמרתי שקרם גוף הוא מוצר אינדיווידואלי. יש כאלה שאוהבת שמני גוף, יש כאלה שאוהבות קרמי גוף על בסיס מים שהם קלילים יותר ויש כאלה שאוהבת קרמי גוף שהם על בסיס חמאת שיאה שאומר שהם עשירים הרבה יותר אבל גם משאירים תחושה שמנונית... ויש כאלו שאוהבות חמאות...כל אחת וכוס התה שלה...


מי אני אתן שואלות?  לי יש העדפה אישית למוצרים  שלא משאירים תחושה שמנונית על העור ולכן אף פעם לא פניתי לחמאות שיאה או קרמי גוף כבדים יותר ולכן זוהי הפעם הראשונה  שניסיתי מוצר שהוא עשיר ומכיל חמאת שיאה..


היו לי תיקוות גדולות למוצר הזה של L'occitane, קראתי ושמעתי עליו תגובות ממש טובות ולכן כבר לפני השימוש הראשון שלי הייתי אחוזת ציפייה, ולשמחתי הקרם גוף עמד בכל הציפיות שלי!!




קרם הגוף של Loccitane עשיר בחמאת שיאה ובתמציות לחות, זה נראה כמו חמאת גוף, מריח כמו חמאת גוף ולכן זוהי חמאת הגוף המושלמת בעיניי ( הפכתי להיות רעבה...בא לי קורסון חמאה!! ) 


הריח של הקרם גוף כל כך נהדר שלאחר שאני משתמשת בו, אני תמיד מסניפה את כפות ידיי. דמיינו לעצמכם ריח נייטרלי של ניקיון בעירבוב פרשיות ( כבר דיברנו על זה שאני לא יודעת לתאר ריחות!! ) פשוט שלמות לדעתי, יותר טוב מכל ריח מתוק או פרשי שהרחתי בעבר... 


כמו שכבר ציינתי, אני מעדיפה קרמי גוף שיש להם ספיגה מהירה וממש טובה. קרם הגוף של L'occitane הוא ההפך מזה אבל באופן פלא אני מתה עליו וחורשת עליו כל יום ויום. הוא מאוד מוצק עבור קרם גוף (כבר אמרנו חמאה? ) ולכן צריך למרוח אותו טוב על הגוף בצורה ממש טובה. הוא משאיר את העור מועשר בלחות אבל לא מוגזמת מידי ובצורה שמעשירה אותו ולא משאירה את העור שומני מידי.


אני תמיד משתמשת בו לאחר המקלחת, מניחה אותו על כל הגוף ואז ישר נכנסת לפיג'מת פליז שלי. מאז שהתחלתי להשתמש בו, לא נתקלתי ביובש בגוף ואני אחת כזו שסובלת מיובש בגוף במהלך החורף.  מבחינתי זהו מוצר MUST אם את סובלת מיובש ומחפשת לחות נעימה לחורף. פשוט מוצר פינוק חורפי  לדעתי...


SeboCalm young - Moisturizer




נשים רבות מקיימות שגרת טיפוח  פנים שונה בקיץ ושגרת טיפוח שונה בחורף עקב היובש הרב שנוצר בפנים שלנו. בחורף  הזה עור הפנים שלי השתגע, וכשאני אומרת השתגע דמיינו לכן אזורי יובש מכוערים שהורסים לי את המייק אפ. 


הקרם פנים של סבוקלם הוא אורח קבוע אצלי בבלוג, קרם פנים HOLY GRAIL שלי. הוא מיועד לעור מעורב-שומני, יש לו ספיגה מהירה, הוא קליל והכי חשוב לא גורם לי לפרוח ( עור רגיש וזה..)


למרות כל זה סירבתי להחליף אותו, נצמדתי לטענה שהוא זה לא הבעיה ושאני זקוקה לסירום טוב. בזמן שחיפשתי לי סירום טוב, הציעו לי לקבל את הסרום של לנקום לסקירה ( קראתם עליו בפוסט האחרון בבלוג - לינק ). כמובן שהתלהבתי ואמרתי כן, זה היה הזמן המעולה לבדוק עד כמה הסירום טוב...





כבר מהשימוש הראשון התלהבתי ממנו, הסירום של LANCOM - HYDRA ZEN* בעל פורמולה שונה מהמקובל. הפורמולה בבקבוק ג'לית וכאשר מניחים ממנה על היד, הג'ל הופך למים.


מאז שקבלתי אותו אני חורשת עליו- פעמיים ביום, כל יום! צדקתי כשהחלטתי שאין צורך להחליף קרם פנים בחורף ובקיץ, הסירום פתר לי את כל הבעיות של היובש וממש עזר לעור פנים שלי להחלים ולחזור לקדמותו ואפילו נשארתי עם הקרם פנים המושלם שלי. קרם הפנים של SeboCalm עובד בצורה מושלמת והרמונית יחד עם הסירום של לנקום והחזיר את עור הפנים שלי למצב הקודם שלו.. 

Moraz - Polygonum Day Cream for Normal to Oily Skin 





על הקרם לפנים הזה חפרתי בעבר, ליתר דיוק הוא היה באחד מהמאכזבים שלי ( לינק ). רכשתי אותו כאשר נגמר לי הקרם פנים וגיליתי שלמרות שרשום שהוא מיועד לעור שומני - הוא לגמריי לא.

 הקרם מזין ומועשר ביתר לחות מה שלא בא בקנה אחד עם העור השמן שלי. אבל למרות כל זאת לא ויתרתי עליו והמרתי אותו להיות קרם הלילה שלי. 

מאז אותו יום הוא הקרם לילה הקבוע שלי והוא מה שמשלים לי את שגרת הטיפוח. בקרם ישנה תוספת חוחובה טהור שמכיל תמציות טבעיות ומכיל 80% תמצית צמח הפוליגונום. הקרם מאוד עשיר ולכן הוא מעולה עבורי בתור קרם לילה. 


SeboCalm - EYE CREAM 


קרם עיניים הוא מוצר של ניסוי וטעייה, את לא תידעי איזה קרם עיניים טוב לך עד שתנסי אותו. אני בחיפוש תמידי אחר הקרם עיניים המדהים, בתקווה שאגיע לשם בעתיד. באחד מסרטוני הקניות שלי ( לינק ) חפרתי על כך שאני בחיפוש אחר קרם עיניים והחלטתי לנסות משהו מאייהרב ( שעדיין לא הגעתי אליו ). 

אחת מהצופות המדהימות שלי המליצה לי על קרם עיניים של סבוקלם, רק שכישרון כמוני הלכה וקנתה את הקרם עיניים הלא נכון! כבר דברנו על זה שאני מעופפת :) 

בפועל אני בחורה שאוהבת לסיים את המוצרים שהיא התחילה אז החלטתי שאני משתמשת בו בכל מקרה ומסיימת אותו. בפועל מדובר בקרם שהוא טוב לבנות בעלות יובש מתחת לעיניים.

הקרם עשיר בלחות והוא מעולה לתקופת היובש מתחת לעיניים. יכולת הספיגה של הקרם אינה טובה עד כדי כך, והוא אינו נספג ונעלם לחלוטין.

בימים שבהם אני מוותרת על האיפור ומניחה רק לחות, במידה ואשפשף את האזור שבו שמתי קרם אוכל להרגיש אותו. אני עדיין משתמשת בו עד שאסיים אבל לא ארכוש אותו בשנית, והפעם אנסה לרכוש את הקרם עיניים שרציתי לרכוש מלכתחילה, הג'ל קונטור לעיניים של סבוקלם..


Himalaya Herbals - Coca Butter 



אחד המקומות היותר נראים לעין כאשר הם מתייבשים הם השפתיים. השפתיים הם הקורבן הראשון של היובש וגם הכי מעצבן, במיוחד כשזה הורס את הניראות של השפתון! נכון שמומלץ לעשות פילינג לשפתיים לפניי ששמים שפתון בימי יובש, אבל עדיין צריך לוודא שהם מועשרות בלחות - במיוחד בימים שמוותרים על השפתון... 

אחד מהמוצרים שאני ממש אוהבת זה השפתון לחות של HIMALAYA HERBALS בטעם COCA. אני ממש אוהבת את הלחות הזו אבל קשה לי להגיד שהוא עושה פלאים. אחד הדברים שאני אוהבת בלחות לשפתיים הזו הוא עצם כך שלאחר שאני מניחה אותו על השפתיים ושותה או מנשנשת משהו הלחות עדיין שם, זה מרגיש שהלחות באמת נספגת בשפתיים ונשארת שם...וגם הריח  נהדר וטעים :) 





אז עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית ונעימה
מה שגרת החורף שלכם? גם לכם יש מוצרים מגניבים לחורף? אשמח שתספרו לי!!
לכל מי שעדיין לא עוקבת אחרי בYOUTUBE, אני מזמינה אותה להצטרף אליי גם שם, כל יום ראשון עולה סרטון! 

בסנאפ צ'ט: marinamultach  

וגם כמובן באינסטוש 

לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

מרינה 




*מוצרים שסומנו בכוכבית התקבלו לסקירה