בציפורניים אני אוהבת שני דברים עיקריים: האחד זה העובדה שהציפורניים שלנו נותנות לנו את האופציה להביע את עצמנו ולהשתגע ובו זמנית "להישאר מתונות" מבחינת הלבוש ( אז מה אתן אומרת? לזרום על קורס סטיילינג בשביל הכיף? ) , והשני התמונה היפה שאפשר לעלות איתם לאינסטוש! ולכן החלטתי לעשות מיקס אחד גדול ולכתוב לכן פוסט כיפי על הלקים שבחיי...




שילוב הציפורניים הראשון שממש אהבתי לאחרונה הוא שילוב של 2 לקים שקבלתי לאחרונה של OPI והם בגווני  Show Us Your Tips!  ו- Take a Right on Bourbon. שני הגוונים הכל כך מיוחדים הללו הגיעו מקולקציית New Orleans שהושקה לאחרונה.  הקולןקציה כולה כל כך מיוחד ובעלת סאלת גוונים מהממים וייחודיים להפליא. 

התמונה לקוחה מתוך האינסטגרם שלי







הגוון הראשון הוא   Show Us Your Tips! מדובר בגוון סגול שבתוכו יש עירבוב של נצנוץ כסוף מטאלי. הגוון הכל כך מיוחד וכל כך יפה, והאמת מזכיר לי את סוג הלקים שסבתא שלי אוהבת ( ולא אני לא מתכוונת למשעמם ולזקן- יש לי סבתא מגניבה!!! ). מאז שאני קטנה תמיד היו לה לקים לא שגרתיים וצעירים ותמיד לכולם היה טוויסט, והלק הזה הזכיר לי אותה וזו גם אחת הסיבות שממש אהבתי את הגוון שלו! הוא צעיר ו-perky וכל כך מיוחד. 








הגוון השני שבקולקציה שברשותי הוא גוון  Take a Right on Bourbon שהוא גוון כסוף, אבל כסוף שהוא כל כך נדיר וכל כך מיוחד. הגוון הזה הוא הכל חוץ ממשעמם, ופשוט יכול לשדרג כל מראה ציפורנים ויכול להשתלב עם כל לק שאתם רק רוצות! המברשת של שני הלקים צרה וארוכה, אבל מצד שני קלה לשימוש.


















השילוב לקים השני שממש אהבתי הוא של אייל מקיאג'. אחד הדברים שיותר אהבתי בלקים של אייל מקיאג', הוא המבנה של המברשת. המברשת מאוד קצרה וקטנה, בעוד ששער המברשת שמנמנן. הצירוף של שני אלו גורם להנחת הלק לקלה, נוחה ומהירה, במיוחד לאלו מאיתנו שתמיד הורסות ולא יודעות למרוח לק כמו שצריך...



התמונה לקוחה מתוך האינסטגרם שלי 














הגוון הראשון הוא גוון בשם GOSSIP GIRL. כן גם אני הייתי מכורה לסדרה הזו ולחלטין אני מקבלת את ההקשר של הלק עם הסדרה. הגוון של הלק הוא ורוד כהה עתיק וmouve. גוון מאוד יפה שמאוד התחברתי אליו. הגוון בר לבישה ליום יום ומצד שני הוא מסוג הלקים שרואים אותם על הציפורניים וכזה שדורש את צומת הלב שמגיעה לו. 






הגוון השני הוא לק בגוון ICE CREAM.  לעומת הגוון הראשון, הגוון הזה מאוד מאופק, ומאוד נשי ופשוט. מדובר בגוון לילך פסטלי עדין ושקט, וזו גם הייתה אחת הסיבות שבחרתי לשלב את שני הלקים יחד: האחד מיוחד ובעל צומת לב, בעוד שהשני מאופק, פשוט ומיוחד בצורה שלו. 











על כל לק שאתן מניחות, אחד הדברים היותר חשובים להניח מתחתיהם ומעליהם זה לק בסיס וTOP COUT שמחזק את העמידות של הלק. לק  הבסיס תפקידו לנטרל את השכבה השומנית שיש לכן על הציפורן ובעצם לחזק את העמידות עד כמה שניתן.

בנוסף לכך לק הבסיס מונע את העברת הצבע של הלק הצבעוני, בקיצור זה מונע מהציפורניים שלנו להפוך  לסגולות / כחולות/ ורודות ובעצם מונע את העברת הלק עצמו לציפורן. 

הלק בסיס האהוב עלי הוא לק בסיס של ESSIE ושמו FIRST BASE - BASE COUT. אחד הדברים שאני אוהבת בבסיס הזה הוא שיש לו שני שימושים: כבסיס מתחת ללק ולק כיסוי ששמים מעל הלק עצמו כדי לחזק את העמידות. המברשת של הלק מאוד דקה ומאוד ארוכה וזה לדעתי אחד החסרונות בו, אני אוהבת מברשת שמנמנות ומלאות, במיודח שכמדובר בלק שקוף.













השילוב האחרון הוא אינו שילוב ואפילו לא שלי, אבל הייתי חייבת להכניס את הציפורני חתונה  שלי לפוסט הזה, אחרת הפוסט לא היה שלם מבחינתי. אני מטיבעי בחורה מאוד מפוזרת וזה לא השתנה כשהגיע הזמן לבצע החלטות לחתונה...

התמונה לקוחה מתוך האינסטגרם שלי 



עד לשניה שבא הגעתי למכון הציפורניים לא ידעתי מה רציתי לעשות, ולכן הלכתי על הקלאסי, פשוט והמתוחכם וזה הפראנץ...

הציפורניים שלי נעשו בשיטת הלק ג'ל bio scalpure. דוגרי ? אין לי סיבה אמיתית שבגללה בחרתי בשיטה הזו. חיפשתי מישהי שעושה ציפורניים קרוב לבית שפנויה ( כמובן שסגרתי את התור פחות משבוע לפני ), שאלתי חברה והיא המליצה על המניקוריסטית שלה, אז זרמתי!


בפועל ממש אהבתי את התוצאה, תוצאה נקייה, מדוייקת ויפייפה והכי חשוב עדינה. קבלתי ציפורנייים כשבפועל לא היה לי בכלל ציפורן..

 במבחן התוצאה הציפורניים עומדות ממש יפה! עברו כבר 3 שבועות מאז שעשיתי את הציפורניים הן עומדות חזקות ואיתנות, ללא ציפים ( טוב אחד קטקטן יש אבל זה אשמתי) וגדלות יפייפה, והכי הכי חשוב? הן לא נשברו!! 





אז מה השילוב האהוב עליכם? גם אתן אוהבת לשלב גוונים שונים בלק שלכם?
מקווה שעברה עליכם קריאה כיפית, לכל הערה או הארה  ניתן להשיג אותי
או במייל
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לעקוב אחרי גם בסנאפ-צ'ט: marinamultach


נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

Maru



*הלקים התקבלו לסקירה