אני וקופסאות זה סיפור אהבה, והוא לא התחיל מאתמול.... שנים על גבי שנים שאני אוהבת קופסאות ואוספת אותם. אז כמובן כאשר הן מגיעות עם שלל הפתעות בתוכן אני פנטית ומאוהבת בטירוף...


זו גם אחת הסיבות שבגללן אני אוהבת כל כך קופסאות יופי חודשיות. ההתרגשות של הקופסא, גם מהחלקה החיצוני - כל מה שאני יכולה לאחסן בתוכה ואיפה שאני יכולה לשים אותה, וגם מחלקה השני - התוכן שהיא מכילה....והאי ידיעה..אני קוראת לזה סוג של אנדרנלין וכל עניין של אפשקט ההפתעה...






התמונה לקוחה מהאינסטוש שלי Simply_Maru




את קרן אתן זוכרות? החברה המהממת שלי מהבלוג PEACH PLEASE, אז היא עשתה רילוקיישן ליפן ועכשיו אנחנו מנהלות מערכת יחסים חברית בשלט רחוק או יותר נכון, תודה לאל שיש ווטסאפ...

בגלל הצטרפותה לעולם היוטיוב ובגלל שאנחנו ממש מתגעגעות אחת לשניה, החלטנו לעשות שיתוף פעולה כיפי, ולעשות סוואפ קופסאות.

 ישבנו וחשבנו על תקציב וכל אחת הכינה קופסא בשביל השניה מהתקציב שהוחלט. אני הכנתי לה קופסא מגניבה מהארץ והיא הכינה לי קופסא מגניבה עם מוצרים יפניים ואסייתים...







וכמובן שאת כל המוצרים אני חושפת לכן בסרטון UNBOXING  מתלהב במיוחד!! אז אם מוצרים יפניים מגניבים מעניינים אותכן או כל עולם הקוסמטיקה האסייתית, או שאתן פשוט אוהבות או רוצות להציץ לקופסא שקבלתי, תוכלו לגלות הכל בסרטון!





אז אוהבת המון!! 

ונתראה בפעם הבאה...

XOXO


MARU