קודם בואו נוציא את הקלישא החוצה: יום האהבה שמח לכולם!!! אתן כבר מכירות אותי שאני פנטית של קלישאות ואוהבת את כל ה"חגים" הללו אבל הפעם באמת שלא הייתי מפוקסת, ובוא נודע עד היום אני בטוחה שיום האהבה לא באמת היה אתמול אלא הוא היום, או מחר?! החלטתי הפעם לעלות פוסט שונה שמדבר על מוצרים שמזכירים לי את יום האהבה. משהו בצבע שלהם, בעיצוב או במוצר עצמו אומר: הייושששש יום האהבה שמח ואני לגמריי רוצה שתשימי אותי ביום האהבה עצמו. 







URBAN DECAY - NAKED 3 







אני די בטוחה שכל פוסט על יום האהבה שהיה בבלוג כולשהו אי פעם - הפלטה הזו כיכבה בו. כמעט כל סרטון ביוטיוב שמדבר על היום האההבה היא גם כיכבה בו, ולכן גם הפוסט הזה מוקדש לה! 

אני מתארת לעצמי שאין מה להוסיף בכל הקשור לפלטה, כל מכורת איפור מכירה את המותג ורובן גם מכורות אליו. 

הפלטה לעומת זאת היא לא כוס התה של כולם. הפלטה מלאה בגווני ורוד, סגול עתיקים ומתאימה רק לבנות שאוהבות גוונים ורודים וסגולים על העיניים. כפי שניתן לראות גם בתמונה הפלטה עצמה ברובה שימרית, עם כמה נגיעות של צלליות מאט שמשתלבות ממש יפה בקומפוזיציה.

בעבר ממש אהבתי את הפלטה הזו ולאט לאט גם למרבה הצער זנחתי אותה. הרגשתי שהיא מגבילה אותי לגוונים הורודים והסגולים ושאני הרבה יותר מעדיפה את הגוונים הנייטרליים של החומים והכתומים מאשר את הורודים, אבל אם זו סקאלת הגווניים שאת מעדיפה ואוהבת את לא תתקלי בבעיה הזו כמוני. 

מבחינת האיכות אתן כנראה יודעות שאיכות הצלליות של URBAN DECAY , היא איכות מעולה ושאין כמוהה בשוק. 






MATTE Guilty  -il.makige



בשביל נשים ובנות רבות יום האהבה מדבר בשפה שונה וזה בשפת השפתיים. האודם האדום הסקסי שגורם לכל בחורה להרגיש ביטחון...

לפני שנתיים כשפתחתי את הבלוג לחלוטין לא הייתי מוכנה ללבוש אודם אדום אבל הרבה מים עברו מאז וקיום בשבילי אודם אדום הוא אוויר לנשימה והמון פעמים סימן היכר. 

הצבע האדום הזועק קשה ללבישה אבל עם הטרנדים של היום, ישנם שפתונים אדומים רבים שהם טיפונת יותר קלים ללבישה וכמובן שפה אתייחס לטרנד השפתונים הנוזליים... 

השפתיים האדומות מאט מרתיעות הרבה נשים בגלל שהמון פעמים קשה להניח את השפתון המאט בצורה נכונה, ישרה  וכשעושים טעות עם שפתיים אדומות, אפשר גם להבחין בה. לעומת השפתון הרגיל, את השפתון הנוזלי הרבה יותר קל להניח ולמרוח, ולטעמי גם הרבה יותר קל לתקן מאשר שפתון מאט. 

חברה שאני אישית ממש אוהבת היא לא אחרת מאייל מקיאג' שהיממה את השוק כאשר היא השיקה את השפתונים הנוזליים שלה. אם אתן מחפשות שפתון אדום אז זה יהיה השפתון האדום שלכם בגוון MATTE GUILTY*.

גוון אדום קר אמיתי, מהסוג ש99 אחוז מהפעמים פשוט מתאים לכולם ומושלם על כולם. במידה ואת עדיין חוששת להניח את השפתון בגלל הגוון, יש לאייל מקיאג' מבצע ממש שווה של שפתון נוזלי בצירוף עם עפרון שפתיים ב130 ש"ח לכבוד יום האהבה. כך שאפשר להתאים לו עיפרון אדום שיעזור בהנחה של השפתון. 







 Blush Palette - OFRA COSMETICS* 





עסקנו כבר בעיניים ודברנו כבר בשפתיים, אז מה נשאר לנו עוד? סמקים ולחיים! פלטה יחסית חדשה שיצאה לאחרונה היא פלטת סמקים של OFRA COSMETICS. 

הפלטה דוברה בכל מקום ברשת ואפילו סקרתי אותה בערוץ היוטיוב ( לינק פה), והכנתי בעזרתה מדריך איפור לעיניים ( לצפייה לחצו פה ).  







כשראיתי לראשונה את הפלטה, הדבר הראשון שקפץ במוחי הוא - היא הולכת להיות אחלה של פלטת צלליות לעיניים, וככה גם לרוב  אני נוטה להשתמש בה. הגוונים מזכירים לי את הגוונים שתמיד היו חסרים לי בפלטת NAKED 3 של URBAN DECAY. עירבוב החומים והורודים יחד הופעים אותה להיות פלטה מעולה לפנים ולעיניים.








הפלטה כולה היא מאט מה שיתאים לדעתי לבנות שחובבות פלטות מאט בלבד וגם אוהבות את סקאלת הגוונים על העיניים הלחיים או לחלפין מאפרות מקצועיות שמחפשות פלטות סמקים טובות ואיכותיות. איכות הצלליות מעולה והן פיגמנטיות, נמרחות באופן מושלם ומאוד מאוד רכות. 





BEAUTYCARE - *Kiss Me 2GO Hand + Body Lotion 





בואו ניקח כמה דקות להתייחס לקרם גוף+ ידיים הזה. אתן יודעות שיש לי כמות מטורפת של קרמים,  מה שקנה אותי לחלוטין היה הפונט של הכיתוב על הקרם ובוא נודע בעובדה שהוא לחלוטין צועק וזועק " אני מתנה מושלמת ליום האהבה"... 

לאחר כמה שימושים בקרם אפשר להגיד בוודאות כי מדובר במוצר עם ניחוח מתוק שממש התחברתי אליו. אתן יודעות שאני לא בחורה בררנית כשזה קשור לריחות: תנו לי מתוק טילים בקיץ ופרשי בחורף ואני אוהב את הכל יחד, אבל ליבי שמור עם הריחות המתוקים ביותר. 

בריחרוח שני ושלישי הריח קצת מזכיר לי ניחוח שלא הרחתי שנים וזו המהדורה המוגבלת של 212 של גרסת הקיץ. זו הייתה מהדורה מוגבלת לקיץ - הקיץ שבו אני וגניה התחלנו לצאת - לפני 7 שנים! למרבה הצער 212 לא חזרו עם הריח הזה, שנים שאני מרחרחת את הסוגים השונים של 212 שיוצאים ואף אחד מהם לא דומה לניחוח ההוא שגרם לי להתאהב בו. אז הריח של הקרם גוף הזה בהחלט מעלה בי נוסטגליה קלה :) 

יש לו ניחוח עדין אבל מתוק ולכן אלו מכן שלא אוהבת ניחוחות מתוקים לא יתחברו אליו. המרקם שלו דליל לחלוטין ואפילו מיימי ולכן קל למרוח אותו על הגוף והטמעת החומר על הגוף היא יחסית מהירה במריחה אך עדיין צריך לחכות כמה שניות שההטעמה תסתיים אחרת תרגישו תחושת דביקות קלה שעוברת בסופו של דבר. מבחינת אופן השימוש בו לדעתי הוא הרבה יותר יתאים לגוף מאשר לידיים בגלל הדלילות שלו וצורת הספיגה שלו. 





 אז זהו להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה כיפית, שיהיה לכולם סופ"ש אהבה כיפי!!! 
וכמובן גם בסנאפ צ'ט: marinamultach

אוהבת המון ונתראה בפוסט / סרטון הבא!! 


XOXO

MARU 






* מוצרים שמסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה