אץ לו רץ לו חודש אפריל והגענו כבר לחודש מאי, מה שאומר שהגיע זמנו של פוסט מועדפים לחודש אפריל. חודש אפריל היה חודש לא שיגרתי עבור רובנו..מצד אחד הגיע פסח ויום העצמאות מצד שני גשם..ועוד באפריל. למרות שרוב החודש היה עמוס בפיקניקים וחגים ומאורעות חגיגיים רשימת המועדפים שלי החודש קצרה אבל איכותית....





__________________________________________________________________________________





המברשת F80* של SIGMA, מוצר מעולה, אני מאוהבת בה והיא נכנסה לאוסף המברשות הקבוע שלי ליומיום. אני פשוטו כמשמעו לוקחת אותה איתי לכל מקום. המברשת נוחה לשימוש ואינה משאירה סימני מריחה על הפנים והיא פשוט נחרשת אצלי באופן יום יומי. לא משאירה סימני מריחה, ומעניקה כיסוי נהדר. מאז שהיא איתי נטשתי לחלוטין של הexpert face brush  שלי והיא הפכה להיות מברשת המייק אפ היומיומית שלי.

___________________________________________________________________________________





את המסקרה הזו כבר היללתי בעבר והיא המסקרה הורודה והמפורסמת של אסנס (לינק). נותנת אפקט מעולה לריסים ומעבה אותם, אני מוצאת את עצמי נמשכת אליה באופן יומיומי. אני ממש אוהבת את המראה שהיא מעניקה. למרבה הצער בקרוב מאוד היא  הולכת לצאת לפנסיה, כבר עברו 3 חודשים מאז שנפתחה והיא מתחילה כבר לגרד לי את העין ולהתפורר אז הגיע הזמן לאחת חדשה. כמובן שאין תלונות מהצד שלי, עוד תירוץ לבקר בסטנד של אסנס... :) 

_________________________________________________________________________________






ברונזרים באים בכל הצורות ובכל הסוגים: חומים, כתומים, כהים ובהירים. עד לא מזמן הייתי חורשת ללא הפסקה על הברונזר של NYC האהוב עלי, אבל מסיבות כאלו ואחרות דרכנו נפרדו ונאלצתי לחפש לי ברונזר חדש.  לאחרונה  קבלתי את האפשרות להתנסות באיפור המינראלי כחול-לבן של חברת FARAN ושם פגשתי את הברונזר שלהם בגוון BRONZE ASH*. אחד הדברים המעניינים בברונזר הזה הוא העובדה שכאשר אתן מסתכלות בקופסא ובסווץ אפשר להבחין בגוון חום קר עם שימרים זהובים. למרבה הפלא כאשר אתן מניחות את הברונזר על הפנים לא ניתן להבחין כלל בשימרים. ברונזר פיגמנטי בטירוף וכשאני אומרת טירוף, אני מתכוונת לכך! יש צורך לשים אותו ביד קלה מאוד! אני אוהבת להניח אותו בעדינות עם ה-STIPPLIN BRUSH של ריל טקניק ויוצאת לי תוצאה יפיפייה ועדינה. הברונזר עצמו קל לטשטוש ונוח אבל כמו בכל דבר LITTLE GO A LONG WAY. מספיק טיפה כדי לקבל הצללה יפיפייה אתו. הברונזר ללא פראבנים ומ-100% מקור טבעי ואינו מנוסה על בעלי חיים.

__________________________________________________________________________________



כל מי שעוקבת אחרי יודעת שאני מכורה לvelvet edition של בורז'וואה, כששמעתי שהגוונים החדשים הושקו בארץ הייתי חייבת לרכוש אותם. מוצר מנצח לא מחליפים...אהבתי את הפורמולה, ואהבתי את העמידות! רכשתי את גוון 12 וגוון 11. למרות שגוון 11 יותר אביבי התמכרתי לגוון 12- Beau brun. כל כך מחמיא וכל כך יפה, באריזה הוא נראה כמו חום, סוג הגוונים שאני לא ניגשת אליהם לרוב, אבל לאחר שראיתי את הסווצים שלו באינטרנט הייתי חייבת לרכוש אותו. הוא הכלאה של חום עם תת גוון אדום, מחמיא בטירוף. למרות שהוא יחסית "בוהק" אני מרגישה בנוח ללכת אתו לעבודה וביום יום - דבר שלא קורה לי עם כל שפתון. 
_________________________________________________________________________________



בגזרת הצלליות החודש אני יכולה להגיד שחרשתי על צללית NAKED מתוך פלטת ה-NAKED 1. צללית הכי פשוטה בעולם אבל מותאמת בול לעור שלי וכל לוק איפור שאני עושה היא צללית המעבר והצללית הראשונה שאני מתחילה איתה. צללית מושלמת שעושה לי הצללה טבעית לעין ויפה לעין...


_________________________________________________________________________________

סווצים: 
מימין לשמאל: בורז'וואה מספר 12, ברונזר של FARAN, צללית Naked

__________________________________________________________________________________





יוטיוברית חדשה שגיליתי החודש ופשוט התאהבתי בה היא Karima McKimmie. חרשתי עלייה לא מעט החודש וממש אהבתי את הסרטונים שלה. הם מעניינים וענייניים. אהבתי מאוד את הלוקים שהיא עושה והיא פשוט נעימה ולא משעממת.

___________________________________________________________________________________


עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכם קריאה נעימה וכיפית, אז איזה מועדפים יש לכם החודש?
לכל הערה, הארה או סתם שאלה ניתן ליצור איתי קשר בדף הפייסבוק שלי.
דף הפייסבוק של הבלוג

או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה



*התקבל לסקירה