האם קרה לכם פעם, שהתאהבתם בלוק מסוים שעשיתם על עצמכם ופשוט לא הפסקתם ליצור אותו כל יום ויום? לי זה קורה הרבה, במיוחד כשמדובר בלוק פשוט ומהיר. הGO TO LOOK שלי הפעם הוא טבעי, בריא וקורן שמתאים ליום יום והכי חשוב לוקח בדיוק 15 דקות של עבודה במקסימום, או במילים אחרות, ה-LOOK העצלן שלי ליום יום...



לפני שאני מתחילה עם שגרת האיפור שלי, מאוד חשוב להכין את הפנים לאיפור וההכנה הכי טובה לאיפור היא בעזרת מוצרי הבסיס המגיעים לפני. מאז שסיימתי את קרם הלחות של סבוקלם לא הספקתי עדיין לרכוש אחד חדש ולכן התחלתי להשתמש בקרם לחות  של Clineral* שמתפקד גם כקרם הגנה - בעל SPF 50. לפעמים אני משתמשת בו יחד עם קרם הפנים של סבוקלם ולפעמים רק איתו לחוד, עקב שלקרם פנים של סבוקלם אין SPF ולכן בימים שאני נמצאת הרבה זמן בחוץ אני חייבת שתהיה לי הגנה  כלשהי על הפנים. אהבתי את האריזה שלו, סטרילית ונוחה מאוד לשימוש. מספיקה חצי לחיצה בשביל כל הפנים, לעומת קרמי הגנה אחרים הפנים לא נהיות שומניות ( כן לכולנו יש טראומה לא קטנה מזה). המוצר נבדק עבור עור רגיש והכי חשוב נבדק לאלרגיה. החיסרון היחיד שלו זה הריח, לחומר יש ריח צמחי שעלול להפריע לחלק מהבנות, אבל לאחר מריחת החומר על הפנים כבר לא ניתן לשים לב אליו. אני ממש אוהבת את המוצר, לדעתי הצליחו בגדול עם המוצר הזה!




ברגע שהקרם נספג על הפנים נעבור לBB CREAM. אני אוהבת את ה-BB Cream של גרנייה, בשפופרת הארוכה המיועד לעור שמן. מוצר נהדר שמקנה גימור טבעי ובריא לעור הפנים, אני ממש מרוצה ממנו והוא נהדר עבורי ליום יום, לא כבד מידי וממש נעים על העור.  יש לו גימור של עור אמיתי ולא  מסכתי, אני אוהבת להניח אותו עם הF80* המפורסמת של SIGMA.




נעבור צפונה לעיניים!  כקונסילר  אני משתמשת - healthy mix של Bourjois בגוון 53. קונסילר נהדר שמתאים גם לפנים וגם למתחת לעיניים. הקונסילר קצת סמיך יותר מהקונסילר של LA GIRL אבל עושה עבודה נהדרת לדעתי, בשבוע האחרון קצת נטשתי את ה-LA GIRL כדי לסיים את הקונסילר הזה (לאחרונה יש לי מוטיבציה לסיים מוצרים כמה שיותר מהר).  לרוב אני אוהבת להשתמש בביוטי-בלנדר כדי להטמיע את הקונסילר אבל בגלל שהלוק הוא לוק עצלן במיוחד אז אני מטמיעה אותו בעזרת הנשק הסודי שלי - האצבעות. 



בשביל קיבוע הפנים נשתמש בפודרה של essence.  אני כבר מנסה את הפודרה הזו בסביבות החודשיים, פודרה ממש טובה ונהדרת, מעניקה גימור מאט לפנים ומקבעת את הפנים בצורה ממש טובה, היא מומלצת בחום לעור פנים מעורב-שומני. החיסרון היחיד בפודרה לדעתי היא העובדה שהפודרה לבנה וכשמעבירים את המברשת עלייה, אני כמעט כל פעם מוצאת את עצמי מלוכלכת מהפול אווט שיש לה ( הלכלוך לרוב על הבגדים א על שידת האיפור). ספציפית עם הפודרה הזו יש צורך להשתמש במברשת פתוחה ואוורירית ולכן אני מוציאה את המברשת של ג'ייד מהארון ומחזירה את הספתוש לשימוש.




לקיבוע הקונסילר אני אוהבת את הפודרת HALO* של מינרלז. פודרה שגרוסה ממש ממש דק, היא עדינה עם חתיכות קטנטנות של נצנצים שמחייה את כל האזור שמתחת לעיניים. חיסרון קטן שיש לה, היא העובדה שהיא נוטה קצת להדגיש קמטוטים מתחת לעיניים, אבל לא בצורה דרסטית עד כדי כך (לפחות אצלי)

. אני מאוד אוהבת את התוצאה שלה אז מבחינתי זה פרט שולי. בשבוע האחרון אני אוהבת להניח אותה עם מברשת של ללין - מספר 4. ללין בעבר מכרו מברשות איפור שונות, העשויות משער סינתטי-  בזמנו קניתי סטוקים של המברשות והן משמשות אותי עד עצם היום הזה.




בגזרת הגבות אני פונה לצללית מספר אחת שלי והיא הצללית לגבות של ביוטיקר. כדי לקבל את התאמת הגוון המושלם עבורי, אני מערבבת בין שני הגוונים. המברשת גבות האהובה עליי היא כמו כן מביוטיקר- S216, מברשת זוויתית קטנה. 




 לאחר מכן בגזרת העיניים נתחיל בפריימר לעיניים של Etude House , מתה על הפריימר הזה, הוא הפריימר היומיומי שלי. יש המחשיבים אותו  לפריימר של  URBAN DECAY האגדי.  הוא מצליח להחזיק עבורי את הצללית במשך כל היום. לכל מי שלא מכירה Etude House היא חברה קוריאנית שמייצרת מוצרים נהדרים ובאריזות מהממות, את הפריימר הזה קבלתי כחלק מהחלפה שעשיתי עם קרן מהבלוג - peach please 




המראה שאני עושה ליום יום, הוא מאוד פשוט וקליל ולכן אני לא מחפשת מעושנים ויתר דרמטיות על העיניים. אני מניחה את צללית SHROOM  של MAC על כל גלגל העין וליד שק הדמעות  בעזרת מברשת שטוחה E55 . בשקע העין נניח את הצללית החומה המהממת בגוון ברזיליה נאט של אייל מקיאג' בעזרת ה-E40.




 על עצם הגבה נניח קצת מהמרי-לומינייזר המהממת, בשביל לתת קצת יותר GLOW לאזור העיניים ונקנח עם מסקרה של אייל מקיאג' שנותנת מראה טבעי ומאריכה את הריסים. הגעתי למסקנה שיש לי יותר מידי מסקרות פתוחות ולכן אני מנסה להשתמש בכולם על מנת לסיים אותם, מסקרה ממש נחמדה, שמתאימה למראה יומיומי, לכל מי שרוצה לקרוא עלייה עוד מוזמנת לסקירה שעשיתי על כמה מהמסקרות שיש ברשותי - לינק.





לאחר שסיימנו עם העיניים נעבור לפנים  ונחמם את הפנים עם הברונזר של MILANI  בגוון Fake Tan-02 . בגזרת הסומק, בתקופה האחרונה אני אוהבת למראה היומיומי שלי את הסומק של SACARA בגוון 10*, ולהילייטר מי אם לא ה-מרי לומינייזר המדהימה שלי.








בגזרת השפתיים יש לי שתי אהבות חדשות- אחת מקומית ואחת מארה"ב הרחוקה. עוד מהפוסט של מועדפי מאי שלי, אתן יודעות שהתאהבתי קשות בעיפרון שפתיים של אייל מקיאג' בגוון VINTAGE ( בקצב השימוש שלי אני בקרוב מאוד אצטרך לרכוש אחד חדש ). אני מאוד אוהבת להניח אותו כבסיס מתחת לשני השפתונים החדשים שקבלתי לאחרונה. השפתון הראשון הוא הלומייר המפורסם של COLOR POP - הגוון שלו פשוט מושלם! השפתון עמיד יחסית, נעים על השפתיים, לא מייבש ומרגיש איכותי. 


השפתון החרוש השני שלי הוא  השפתון החדש של קליניק  בגוון PLUM POP*. באמת שאין לי מילים לתאר את הגוון המושלם של השפתון הזה, הוא כל כך נהדר שאני פשוט רוצה לאסוף את כולם ( ביום מן הימים כשלא אהיה יותר סטודנטית). הם נעימים על השפתיים, נמרחים בצורה נהדרת וגם מחמיאים לשפתיים. החיסרון היחיד שלהם היא העמידות אבל לפה נכנס עיפרון השפתיים של אייל מקיאג' שאמור לחזק את העמידות לקצת יותר זמן. כל מי שמעוניינת לרכוש את השפתון, כרגע עקב השקת האתר החדש של קליניק ניתן לרכוש אותו ב117 ש"ח. כחלק מהשקת האתר בכל קניה תוכלו לקבל תיק איפור, 2 דוגמיות, ותיק לאודם במתנה והכי חשוב משלוח חינם. מאז שקבלתי אותו אני חורשת עליו כמעט ללא הפסקה!



תוצאות הלוק העצלן שלי עם עיפרון השפתיים של אייל מקיאג' בגוון VINTAGE בשילוב עם ה-Plum POP החדש של קליניק:








הלוק העצלן שלי עם עיפרון השפתיים של אייל מקיאג' בגוון VINTAGE, בשילוב של הלומייר של COLOR POP:




___________________________________________________________________________________



סווצים:

מימין לשמאל: סומק בגוון 10 של SACARA, מרי-לומנייזר, צללית MAC בגוון SHROOM, הצללית אייל מקיאג', הברונזר של MILANI 


מימין לשמאל: עיפרון שפתיים בגוון VINTAGE  של אייל מקיאג', שפתון בגוון לומייר של COLOR POP,  השפתון של קליניק בגוון Plum Pop



___________________________________________________________________________________


עד כאן להפעם, מקווה שאהבתם את הלוק החרוש והעצלן שלי ושעברה עליכם קריאה כיפית ונעימה!
אז מה הלוק החרוש שלכם? גם לכן יש את הלוקים העצלנים?


לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בדף הפייסבוק של הבלוג - לא לשכוח לעשות LIKE :)
דף הפייסבוק שלי
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


ואל תשכחו גם לעקוב אחרי באינסטוש!!


XOXO

מרינה




*שפתון PLUM POP התקבל לסקירה בעזרת שובר של 180ש"ח שניתן לרכישה באתר של קליניק כחלק מהתוכנית לידרס
*התקבל לסקירה