היי בננות, הפעם אני חוזרת אליכם עם כמה דברים חדשים שנתקלתי בהם לאחרונה - המוצרים החמים שהושקו לאחרונה! פוסט קליל לסופ"ש כדי שתהיה לכם קריאה כיפית לשבת...




Yves Rocher 




העולם הגדול לאט לאט מגלה את ארצנו הקטנטונת וחברות רבות מתחילות לייבא את מוצריהם ארצה. מותג אחד הגדולים שהגיעו ארצה הוא YVES ROCHER הצרפתית. YVES ROCHER  הוא מותג צרפתי המייצר מוצרי פנים, סבונים, קרמים וגם איפור, כאשר הדגש שלו הוא על קוסמטיקה בוטנית.

נכון להיום נפתחו בארץ רק שני סניפים, הראשון בקניון איילון ברמת גן והשני במתחם ביג פאשן באשדוד. אחד הדברים שממש אהבתי הוא העובדה שהמחירים נשארו סבירים לכל כיס. העיצוב של החנות מהמם ונותן הרגשה של חו"ל לכל דבר. בתקווה בעתיד יפתחו סניפים בשאר רחבי הארץ, אבל אם אתן כמוני מתגוררות בצפון ואין לכן גישה לאחד הסניפים, בשעה טובה הושק האתר הרשמי שלהם וניתן לבצע משלוח עד לבית.




ועכשיו לכמה מהמוצרים המגניבים שהושקו בחנות:

קרם יום נגד קמטים לשיפור המוצקות- SERUM VEGETAL 


קרם יום המותאם לכל סוגי העור שמעניק אפקט של מילוי הקמטים ומעשיר את העור בלחות. לי אישית יש בעיה עם מוצרים הרשום עליהם " לכל סוגי העור" כי מוצרים כאלו מותאמים יותר לעור רגיל מאשר עור שמן מאוד או יבש מאוד שזקוקים לחומרים אחרים במוצרי הטיפוח שלהם. למרות זאת כן החלטתי לנסות את קרם הפנים ולא לפסוח עליו וכן לתת לו את הצ'אנס המגיע לו.

 אני בעלת עור מעורב שנוטה לשמן ולכן אני זקוקה לקרם פנים בעל ספיגה ממש טובה, לא שמן מידי ומשהו שכן יעניק לחות שמיועדת לעור שנוטה לשמן. בגדול  זהו קרם פנים טוב - יש לו ריח טוב, ספיגה טובה כל עוד לא שמים יותר מידי ממנו. עור פנים מעורב שנוטה לשמן  כמו שלי יכול להסתדר אתו, אני מאמינה שעור יותר בוגר יאהב אותו הרבה יותר מעור צעיר בגלל שהוא יותר סמיך ולא מיימי כמו קרמי הפנים המותאמים לעור צעיר, אבל אני מאמינה שיש להם אופציות יפות מאוד עבור קהל הלקוחות היותר צעיר ולכן כל אחת יכולה למצוא לעצמה קרם שהיא תתחבר אליו. המוצר אינו מכיל פראבנים, צבע ושמן מינראלי.


HYDRA VEGETAL - MICELLAR WATER 2 IN 1 


המוצר הבא הוא תמיסת מי מילר שמנקים ומורידים את האיפור - מותאם לעור רגיל ומעורב. אני לא מאמינה גדולה במוצר אחד שטוען שהוא כמה מוצרים. כמה ימים לאחר שקבלתי אותו בדיוק נגמר לי המסיר איפור הקבוע שלי ולכן הייתי כולי מרוצה שהוא היה חלק מהמוצרים שקבלתי בהשקה ויכולתי להתחיל להתנסות בו.

 הוא מוריד איפור בצורה מאוד יעילה מהפנים, אבל לאלו מכן שהן בעלות עיניים רגישות כמוני, לא הייתי ממליצה להוריד בעזרתו איפור מהעיניים עקב שהוא כן מעניק תחושה צורבת במקצת ולכן תזדקקו למסיר איפור נפרד לעיניים.  אהבתי את האריזה שלו ומרגישים שהוא באמת מצליח להוריד את האיפור בצורה ממש טובה ויעילה ואין צורך לעבור כמה וכמה פעמים אחריו.

החיסרון היחיד שלו שהוא סוג של יתרון מבחינתי, הוא  העובדה שהוא משאיר את הפנים דביקות ולכן חובה לשטוף את הפנים עם סבון פנים - לדעתי זה חיסרון שהוא יתרון כי זה מכריח את העצלניות מבננו לשמור על שגרת הסרת איפור תקינה ולא לחפש קיצורי דרך.



 שפתון בגוון GRAND ROUGE




אני אהיה כנה ואומר שלא ציפיתי להרבה מהשפתון הזה אבל כבר מהפעם הראשונה שלבשתי אותו התאהבתי בו. השפתון נעים על השפתיים ולא מייבש אותם, קל להנחה ולא נוזל לכל הצדדים ולכן ניתן ללבוש אותו ללא עיפרון שפתיים. בזמן אכילה ושתייה הוא כן עובר לכוסות ולאוכל אבל משאיר סטיין ממש חזק ויפה על השפתיים לאחר מכן, למרבה הצער סושי ורוטב טריאקי הוא לא הצליח לשרוד, אבל אני לא מכירה הרבה אודמים שכן הצליחו לשרוד אוכל ממש שומני. ממש אהבתי את השפתון הזה ואני לחלוטין מתכננת לרכוש עוד כמוהו. קבלנו גוון אדום קר מהמם שממש מחמיא לרוב גווני העור - הסווצים למטה.


___________________________________________________________________________________



WAKA WAKA, TOUCH ME AND HALO BY  IL MAKIAGE 

בואו של הקיץ מסמל הרבה דברים, הכוללים ים, בגדי ים, כפכפים והמון שמש ושיזוף, אבל לא רק! דבר נוסף שהקיץ מסמל זה את הברונזרים והשימרים שמשווקים בקיץ על מנת לעזור ללבנבנות מאיתנו. אייל מקיאג' יצאו במהדורה חדשה של שימרים וברונזרים מינראליים יפיפיים - אף מכורה לא נשארה אדישה ביחסה אליהם.

קבלתי להתנסות 3 גוונים: WAKA WAKA, TOUCH ME, HALO. מבחינת האריזה לדעתי היא יפייפייה, אלגנטית ומתוחכמת מאוד, העיצוב מאוד מושך לעין, הדבר היחיד שמפריע לי מבחינת האריזה הוא הסגירה של המוצר. בימים שאני ממהרת אז ההברגה די מציקה ולא נוחה לי. יש להם ריח נפלא, אבל לאחר ההנחה של המוצרים על הפנים לא ניתן יותר להבין בריח. המרקם שלהם מדהים לדעתי, חמאתיים וממש נעימים.




ה-HALO אהבת אמת מבחינתי, הוא כל כך יפה. גוון קר ופנינתי - הוא יהיה נהדר לבנות ממש בהירות. זהו הייליטר בעל נוכחות, אבל הוא מתקבל על הפנים בצורה כל כך יפה ומחמיאה, שגם מי שלרוב אוהבת היילייטרים טבעיים תוכל ללבוש אותו עלייה ללא בעיה. מאז שקבלתי אותו הזנחתי את המרי-לו המהממת שלי ואני חורשת עליו ללא הפסקה.




TOUCH ME הוא מוצר שלא חשבתי שאוהב עד ששמתי אותו עליי. יש בו ערבוב של כמה גוונים יחד הכוללים ורדרדות וזהבות, עזבו את התיאור העקום שלי ותסתכלו על התמונה והגוונים השובי הלב הללו. אני מניחה אותו בתור סומק והוא פשוט נפלא!! מחמיא בטירוף ועמיד, אפילו הברונזר שלי של ללין לא מחזיק שעות על גבי שעות כמוהו. זה מפתיע אותי כל פעם כשאני מגיעה למראה ורואה אותו שם מונח באופן נפלא - אחרי 8 שעות עבודה...




הברונזר השלישי הוא WAKA WAKA, ברונזר חום כתמתם , בגימור מאט. אני אישית לבנבנה מידי ולכן הוא קצת כתום לי מידי ולא יכול לשמש בתור ברונזר וחיטוב הפנים, אבל אני כן אוהבת מידי פעם לחמם איתו את הפנים..



לרכישה בסניפי אייל מקיאג' השונים


___________________________________________________________________________________



Miracle Cushion - Lancome



מוצר חדש שניתן לראות בשוק הוא המייק אפ החדש של LANCOME, ה- MIRACLE CUSHION. זהו בעצם מייק אפ נוזלי, אשר ספוג בתוך הספוג וכאשר נוגעים בספוגית החומר יוצא, ממש אהבתי את צורת האחסון והאריזה עצמה-  מייק אפ נוזלי שלא מלכלך וגם אריזה נוחה.



באריזת המייק אפ ניתן למצוא כרית מיוחדת שבעזרתה מניחים אותו, לי אישית היה קשה להתחבר לכרית ההנחה ולכן אני מעדיפה להניח אותו בעזרת beauty blender  או בעזרת stippling brush  של real technique, אבל אני כן אוהבת את האפשרות שהכרית שם למקרה שאני אצטרך טאץ אפ ביום ארוך.



 הוא מעניק כיסוי קל ובריא, אדמומיות חמורה או פצעים בפנים יהיה קשה לו להסתיר אבל כן ניתן לבנות אותו במידה מסוימת. אני בעלת עור מעורב-שומני ולכן אני חייבת לפדר את הפנים לאחר השימוש בו, הוא מעניק גימור dewy ולכן בנות בעלות עור שמן מאוד מאוד לא יתחברו אליו. אבל הוא יהיה נהדר לדעתי לבנות בעלות עור יבש/רגיל.

 אהבתי מאוד את האריזה שלו, היא מאוד נוחה לטאץ אפים ופשוט לשים בתיק כשצריך. המייק אפ מכיל SPF23 ונבדק דרמטולוגית, הגוון המתאים ללבנבנות שלי הוא גוון 01. פלוס נוסף  לאריזה שלו הוא העובדה שכשאתן מסיימות אותו, אתן נדרשות לרכוש רק את המילוי ולא את כל המוצר ולכן זה מוריד קצת את העלויות.


ניתן לרכישה בסניפי סופר/ניו-פארם והמשביר השונים

___________________________________________________________________________________


MINERLAZ MAKEUP BRUSHES 



Mineralz לכל מי שלא מכירה, זוהי חברת איפור מינרלית כחול לבן שמוצריה אינם מנוסים על בעלי חיים. במהלך השנה האחרונה התנסתי במוצרים ולכל אלו ממכן שלא מפחדות ממוצרי אבקה- חייבות לנסות את המוצרים שלהם! אבל לא לכך התכנסנו היום, בנוסף למוצרי האיפור הרבים הנמכרים באתר האינטרנט, ניתן להבחין בימים האחרונים במברשות איפור חדשות מבית היוצר של MINERALZ. מברשות איפור סינטטיות כחול-לבן. סקירה מפורטת תקבלו בהמשך ולכן היום תקבלו אך ורק תיזר קטן למברשות. הושקו 6 מברשות: 2 מברשות עיניים, ו4 מברשות פנים. בקרוב מאוד אפרסם סקירה על כל מברשת ומברשת ולכן אל תשכחו לעקוב אחרי הבלוג על מנת להישאר מעודכנות.


___________________________________________________________________________________

Powder Highlighter - 400 R U MINE?  / MINERALZ 




מוצר חדש נוסף שניתן להבחין בו בחברת MINERALZ הוא ההילייטר R U MINE ?  הילייטר פנינתי קר מאוד עדין ומחמיא בטירוף.  לדעתי הוא יהיה נהדר לבנות בהירות שמעוניינות בהארה טבעית בפנים ולא רוצות להשתמש בהילייטר עם נוכחות רבה ושמאוד ואינטנסיבי, אם המרי- לו של the balm אינטנסיבי עבורכן אז ההילייטר של MINERLAZ יהיה מושלם - ממש טבעי ועדין. הוא יהיה נהדר עבור ימים שבהם אותן מחפשות משהו קליל לשים על הפנים בשביל הארה עדינה מאוד. סקירה מלאה של מוצרי MINERLAZ תעלה בקרוב אז אל תשכחו להישאר מעודכנות.


ניתן לרכישה באתר הרשמי של MINERALZ 

___________________________________________________________________________________

Swatch Time: 


מימין לשמאל: grand rouge של איבס רושה, הלו, וואקה וואקה, טאץ מי, R U MINE?, לאנקום גוון 01

___________________________________________________________________________________



עד כאן להפעם, לכל הערה/ הארה או סתם בשביל להגיד שלום אתן מוזמנות ליצור איתי קשר
בפייסבוק שלי
עמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו להירשם להגרלה בעמוד הפייסבוק של הבלוג!!

ניפגשה בפוסט הבא

XOXO

מרינה



*המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה