לא להאמין שטכנית חצי מהקיץ כבר עבר...למרות שזה לא מרגיש ככה. הזמן כנראה טס כשנהנים..או עובדים במקרה שלי. החודש המועדפים שלי די פשוטים ולא כוללים fancy staff, אלא דברים שאני משתמשת בהם יותר ביום יום שלי...




רוצות לדעת אילו מוצרים אהבתי ? ואלו אהבתי פחות? אז בואו נתחיל!

_________________________________________________________________________________

essence - eyeliner pen waterproof




אני חייבת להודות שהעצלנות תפסה גם אותי ובגזרת האיליינרים נטשתי את האיליינר ג'ל שלי, וחזרתי להשתמש באיליינר טוש. בשניה וחצי יש לכן אילינר מושלם על העין, בלי מברשות ובלי מריחות מיותרות. על שיגעון האסנס כולכן שמעתן וקראתם, ולמרות שהוא לפעמים נעלם מהתודעה, ניתן להיזכר בו בשנית כאשר אנחנו מגיעות לסטנד והכל פתוח ומשומש,  גם לאחר יותר מחצי שנה שהמותג כבר בארץ.

על האייליינר טוש הזה שמעתי לראשונה בערוץ  של חברתי יובל ששון ( אתן חייבות להיכנס לערוץ שלה ), לקח לי חודש למצוא אותו במצב סגור ואטום וכל זאת עקב טרפת האסנס הגדולה, קשה לי להאמין שגם אחרי חצי שנה סופר פארם אינם מצליחים להתמודד עם טרפת האסנס ולאטום את המוצרים כמו שצריך...

האיליינר טוש ממש נוח, דק ועושה עבודה מופלאה והכי חשוב עמיד ומחזיק נהדר על העין שלי. אני ממש אוהבת אותו וחורשת עליו בכל פעם שאני עושה לוק עם איליינר. הוא לוקח עבודה של שנייה ונותן לוק של מיליון דולר...


ניתן לרכישה בסניפי סופר פארם השונים

_________________________________________________________________________________

il.makiage -  הילייטר מינראלי בגוון HALO




המוצר הבא נחרש כמעט בכל בלוג ויש סיבה מאוד טובה לכך וזהו ההילייטר של אייל מקיאג' בגוון HALO*. כמו שאתן יודעות התאהבתי קשות במרי-לו שלי ולא יכולתי לזנוח אותה במשך תקופה ארוכה עד שקבלתי את היפייפה הזה. למרות שהיא הגיעה אלי שבורה ( תודה רבה לדואר ישראל על כך...), התאהבתי בה ממבט ראשון, היא מעניקה GLOW מהמם לפנים ועושה הארה פשוט מושלמת. כל מי שבהירה ומחפשת הילייטר יפייפה לפנים  חייבת לבדוק אותו!


ניתן לרכישה בסניפי אייל מקיאג' השונים

_________________________________________________________________________________

מברשת קונטור 04 של MINERALZ





MINERALZ לכל מי שלא מכירה הינו מותג איפור מינראלי. בין מוצריה ניתן למצוא הילייטר, סמקים, מייק-אפים וצלליות מרהיבות. לאחרונה המותג השיק קולקציית מברשות דנדשה וסנטתית לחלוטין. כיף לי לראות חברות כחול-לבן שגודלות ומתרחבות - בהחלט גאווה ישראלית!

עם גדילת אובססיית המברשות שלי,  גדלה  במקביל האובססיה למברשות קונטור, מה שגורם לי להתלהב מכל מברשת קונטור אפשרית. אחרי שהתנסתי קצת במברשת של MINERALZ 04*, אני חייבת לציין שאני מתה עלייה! הראש של המברשות ממש קטן אבל חד, והיא נכנסת בול לשקע שמתחת לעצמות הלחיים ועושה קו הצללה יפייפה.

לכל מי ששואלת את עצמה אז מה ההבדל בינה לבין המברשת של סיגמה,  ה-F40? אז ככה! הראש של המברשת של סיגמה הרבה יותר מלא, לעומת המברשת של מינרלז שהיא הרבה יותר צרה ודקה.

שיפוע השער של המברשת של מינרלז הרבה יותר משופע מאשר המברשת של סיגמא, משהו שיכול להוות חיסרון עבור חלקכן כי זה קצת מקשה על השימוש בה בהתחלה, אבל בסופו של דבר זה משהו שמתרגלים אליו.

בגלל שהמברשת דקה יותר אז נוצר קו ישר  ויפה יותר, אבל גם אם המברשת לא מספיק דקה לכן אז הרבה יותר קל לצייר את קו הקונטור בעזרת השיפוע של המברשת, מאשר במברשת של סיגמה שיוצרת קו עבה יותר.

ממש אהבתי את המברשת, מברשת נהדרת לקונטור וכל מי שבעלת אובססיה למברשות קונטור כמוני חייבת לנסות אותה! מבחינתי היא מעולה!


לרכישה באתר הרישמי של MINERALZ

_________________________________________________________________________________


essence - all about matt! 




לבנות בעלות עור מעורב -שמן יש מוצר אחד שהוא מוצר MUST וזוהי הפודרה הזו!! אני חייבת לציין שלא היו לי תקוות רבות לפודרה הזו, אבל היא הפכה להיות הפודרה היומיומית והמועדפת עלי. הפודרה בפאן לבנה, אבל על הפנים היא שקופה. הפודרה בעצם הופכת את המייק אפ/bb cream שלך לגימור מאט. אחד הדברים הטובים בה לדעתי, היא העובדה שאין צורך בהרבה ממנה, שתי נגיעות בה עם המברשת פודרה מספיקות לכל הפנים. העמידות שלה נהדרת והיא מקבעת את האיפור בצורה מעולה!!

החיסרון היחיד שלה היא העובדה שיש לה נטייה ללכלך את הבגדים אם לא נזהרים כשמורידים את הפול אוט מהמברשת, וכן איך שאתן מנחשות אני מדברת מניסיון :)


לרכישה בסניפי סופר פארם השונים

_________________________________________________________________________________

Let's Bronze - Laline






כל בחורה עם צבע עור בהיר בשלב כזה או אחר מתקשה למצוא ברונזר בגוון המתאים לה. רוב הברונזים בשוק אינם מותאמים לעור בהיר מידי, חלקם פיגמנטיים מידי וחלקם פשוט כתומים מידי ולכן רובנו מוצאות את האלטרנטיבה לכך באינטרנט. לאחר ששמעתי וקראתי המלצות רבות על הברונזר הזה החלטתי לרכוש אותו, ואני אומרת בלב שלם כי זוהי אחת הקניות הכי טובות שעשיתי לאחרונה...

גוון מושלם עבור בהירות, לא כתום מידי ולא אפור מידי. נותן הצללה טיבעית ויפייפה. הברונזר עצמו קל לטשטוש ולכן קל לעבודה ושלא נדבר על הגודל! גם בעוד מיליון שנה אני לא אצליח לסיים את הגודל הזה!


לרכישה בסניפי ללין


_________________________________________________________________________________


il.makiage - ברונזר מינראלי בגוון Touch Me 



לאחרונה מוצרים כאלו מהפנטים אותי, היופי שבמוצר בהחלט גורם לי לרצות לגלות איך מייצרים מוצר מהמם שכזה! הברונזר בגוון Touch Me* משמש אותי כסומק, ערבוב הצבעים יחד יוצר גוון אפרסקי-ברונזה יפיפה המחמיא ונהדר עבור הקיץ.

הברונזר הוא עירבוב של 3 גוונים: ורוד, חום כתמתם וזהב. מוצר מנצח מכל הבחינות, העמידות שלו מפתיע אותי כל פעם מחדש - הסומק בעל עמידות יוצאת דופן, גם לאחר 8 שעות עבודה אני יכולה לראות אותו על פני. אם אתן בחיפוש אחר סומק מטריף עבור הקיץ הקרוב, ממליצה לכן לנסות אותו...


לרכישה בסניפי אייל מקיאג' השונים

_________________________________________________________________________________

essence all about matt! - oil control paper



הקיץ היא העונה הכי קשה עבורנו הבנות. מזג אוויר זוועה, חם מידי, לח מידי, אין אוויר לנשום והגרוע ביותר: אנחנו מזיעות שזה מבאס בכללי. מדינתו הקטנה והיפה נמצאת באמצע מזרח התיכון, אזור שבו חום זהו דבר שבשגרה ולמרות כל זאת, עדיין יש קושי רב למצוא מבחר גדול של ניירות אורז או פתרונות כאלו או אחרים ללחות הרבה.

אז למה בעצם שמתי לכם תמונה של דף? האריזה הקטנה הזו מכילה בתוכה דפי אורז המיועדים לספיגה של הזיעה שלנו, בלי לפגוע באיפור הפנים.

 כל מכורת איפור בישראל חייבת מוצר כזה או אחר בתיק שלה. מציל, עוזר והכי חשוב קומפקטי ונכנס לכל תיק. הקונספט עצמו נהדר, אבל למרבה הצער הניירות של אסנס צלחו חלקית במשימה הזו.

ממש אהבתי את גודל המוצר וצורת האריזה של המוצר, אבל בכל הקשור לספיגת הזיעה הן עושות עבודה חלקית ולא מצליחות לספוג את כל הזיעה במלואה. הן כן אלטרנטיבה נחמדה במידה ואתן זקוקות למשהו דחוף או מחפשות אלטרנטיבה זולה בשוק אבל כן יש מוצרים דומים להם המצליחים לספוג את הזיעה בצורה טובה יותר.


לרכישה בסניפי סופר-פארם השונים

_________________________________________________________________________________


Polygonum Day Cream For Normak to Oily Skin




לפני כמה וכמה שבועות, הקרם פנים ה- holy grail שלי נגמר ונתקעתי ללא קרם פנים. בסופו של דבר רכשתי את הקרם פנים של MORAZ, הפעם לעומת פעמים קודמות לא היה לי זמן לבצע סקר שוק קטן לפני הקנייה ולכן רכשתי אותו תוך הסתמכות על דבריה של המוכרת - וזו בהחלט הייתה הטעות שלי.

על פי החברה הקרם מיועד לעור רגיל עד שמן, אבל למרבה הצער זה לא כך בפועל. במציאות המרקם של הקרם סמיך מידי ולא נספג מספיק מהר - בגלל שיש לי עור מעורב עד שמן, אני מעדיפה קרמים שהם הרבה יותר מימיים והרבה יותר קלילים, כאלו בעלי ספיגה מהירה וטובה ולכן המרתי אותו לקרם לילה.


לרכישה בסניפי הפארמים השונים


_________________________________________________________________________________



אז אילו מוצרים אתם אהבתם החודש? ואילו מוצרים אהבת פחות או התאכזבתם? ספרו לי!! יש לכן המלצות למוצרים מגניבים שאני לא מכירה? אשמח לשמוע!!

מקווה שעברה לכן קריאה נעימה וכיפית, לכל הארה או הערה ניתן ליצור איתי קשר
בדף הפייסבוק שלי
דף הפייסבוק של הבלוג
 או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

נתראה בפוסט הבא
XOXO

מרינה





*התקבל לסקירה