היי בננות,

אתן כבר מכירות אותי ויודעות שאני מתה על פוסט empties! תמיד דגלתי באמירה שרק בסוף המוצר אתן באמת יודעות אם אהבתם לגמרי את המוצר...

המוצרים שאני מסיימת מוצאים את עצמם בסופו של דבר בשקית חתיכה שיושבת באחד החדרים בבית והמוצרים שיוצאים ממנו יוצאים באקראי אז מצטערת אם יש כפילויות של סבונים ומוצרים לשער לעומת הפוסט הקודם שהיה יותר בעל מגוון רחב של מוצרים...אני לא פאנטית משוגעת שמסיימת כל יום מסכות לשער ומוצרי סבון, טוב...לפחות לא אובחנתי עדיין! :) 




בואו נתחיל? 


___________________________________________________________________________________

  Make Up Remover Wipes- SACARA





מגבונים להסרת איפור הוא מוצר חובה אצל כל בחורה שאוהבת איפור, במיוחד עבור הימים הארוכים והמייגעים. כשזה מגיע למגבונים לחים אני פשוט הולכת לעבר המוצר היותר זול או היותר נגיש וזול. המגבונים הראשונים שסיימתי הם של SACARA* - Make Up Remover Wipes. המגבונים מכילים תמציות תה ירוק וקמומיל, המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא פרבנים וללא אלכוהול. בחבילה ניתן למצוא 25 מגבונים בעלות של 4.90 ש"ח. מגבונים ממש טובים בעלות נהדרת, הם מורידים איפור בצורה מאוד יעילה. החיסרון היחיד של המגבונים לדעתי הוא  הסוגר של האריזה. מגבונים שאין להם חסימה הרמטית לגמרי נוטים להתייבש מהר יותר מכל השאר. בעקרון אחלה של מגבונים ואני מתכננת לקנות כמה סטוקים שלהם בביקור הבא שלי בחנות.


ניתן להשגה בסניפי SACARA השונים

___________________________________________________________________________________


 CARELINE- Make Up Remover Wipes




המגבונים הנוספים שסיימתי שייכים לCARELINE. בחבילה ניתן למצוא 24 מגבונים לחים. המגבונים מועשרים במינרלים, אלוורה וויטמין B5, היפואלרגני, ללא אלכוהול ומתאים לכל סוגי העור. בעקרון מגבונים נהדרים. הם מורידים את האיפור בצורה טובה ולא מייבשים את הפנים, עושים את העבודה. המגבונים מתומחרים בעלות של 39.90, אבל הם תמיד בנחה ( סלחו לי אבל אני לא זוכרת את מחירם). הסגירה של המגבונים נהדרת לדעתי, סגירה הרמטית עד כמה שאפשר. מגבונים נהדרים לדעתי למי שמחפשת מגבונים בסופר/ניו-פארם.


ניתן להשגה בסניפי סופר/ ניו-פארם השונים

___________________________________________________________________________________


AUSSIE - 3 MINURE MIRACLE SHINE 




שגרת השער שלי היא מאוד לא קונבנציונלית, הורדתי משגרת השער שלי את המרכך עקב שהגעתי למסקנה שהוא יותר גרם לי לנזק מאשר תרם, ולכן מסכות לשער הפכו לדבר  קבוע בשגרת השער ׁׁ שלי ( כשתגיעו למטה תבינו עד כמה קבוע).

AUSSIE* השנה השיקו סדרה חדשה: AUSSIE MIRACLE SHINE פורמולה חדשה וניחוח חדשים. מטרת הסדרה ליצור שער מבריק ובריא יותר, הפורמולה מכילה אבקת פנינים ובכך אמורה לעודד את הברק.

עקב התעללות רבת שנים בשער שלי עם צבע, חמצן וכל מה שביניהם, הוא הפך להיות דליל ויבש וגם מסרב המון פעמים להסתדר ללא מחליק. המסכה מחזירה אותו לחיים ונותנת לו ברק. אני אישית לא ניסיתי את המסכה המקורית שיצאה שנה שעברה אז אני לא יכולה להשוות את זו לקודמיה, אבל זו אחת המסכות המושלמות לדעתי, החל מהחפיפה הראשונה היא גרמה לשער  שלי להיות רך ולהיראות בריא. בהחלט מוצר שאני ארכוש בשנית- מוצר מנצח לכל דבר לדעתי.


ניתן להשיג בסניפי סופר/ניו-פארם השונים

___________________________________________________________________________________


Eye & Lip Makeup Remover  - CARELINE 


מה זה פוסט Empties בלי מסיר איפור של קרליין?! הגעתי למסקנה שאני צריכה לרכוש את המסיר איפור הזה בסטוקים ולהפסיק לבזבז דלק בשביל לנסוע לסופר פארם כדי לרכוש אותו במיוחד. באמת מוצר נהדר, מעולה לעור רגיש ולהורדת איפור עקשן מהעיניים/ שפתיים ופנים, או במילים אחרות ה-Holy Grail שלי. כמו שאני תמיד אומרת, הוא משאיר את הפנים קצת שומניות ולכן חובה לשטוף את הפנים אחריו. מוצר נהדר ואני לא מוכנה להחליף אותו!




ניתן לרכישה בסניפי סופר/ניו- פארם / משביר

___________________________________________________________________________________


Shower Gel -LALINE בניחוח Respberry Vanilla 




לכבוד הולנטיין שהיה  LALINE יצאו בסדרת מוצרים המיועדים עבור יום האהבה- סדרת LOVE ME*.  אני מכורה לריח של הסדרה הזו! ניחוח מתוק ומפנק בטירוף. על הסבון הזה חפרתי קלות גם בעבר ( לינק) . אני מכורה לריח שלו ברמה היסטרית! החיסרון היחיד של הסבון הזה מבחינתי הוא האריזה. היא לא הכי נוחה לשימוש באמבטיה לטעמי, אני אישית אוהבת סבונים עם אריזה יותר ידידותית למשתמש. הריח עצמו מתוק אבל מתוק ידידותי ונעים,  אני לגמרי בעד ש-LALINE יוציאו את הניחוח הזה באריזת הסבון הרגילה שלהם ואז אני אוכל להסניף אותו במשך כל השנה...תיגשו לחנות, תריחו את הסדרה הזו ותבינו למה שאני מתכוונת...



לרכישה בסניפי LALINE השונים

___________________________________________________________________________________


Moisturizing Cream Wash  של כיף 




עוד סבון לאוסף! תחליב רחצה של חברת כיף בניחוח חלב ופרות יער. תחליב רחצה ממש כיפי ונעים על הגוף, במיוחד אהבתי את המחיר שלו (מחירו עומד על פחות מ15 ש"ח). ריח מתוק ויהיה נהדר עבור הבנות שאוהבות ריחות מאוד מתוקים. אין לתחליב ריח של פירות יער,  אלא בכללי ריח מתוק מאוד, אבל לא כזה שגורם לבחילה. תחליב רחצה טוב למי שמחפשת תחליב זול, עם ריח טוב ומרקם נעים.


ניתן לרכישה בסופרים השונים

___________________________________________________________________________________


פנינה רוזנבלום - מסיכה מחליקה לשיער מתולתל וגלי 




הזהרתי אותכן שזה הולך להיות פוסט מאוד חופר על הרבה סבונים ומסכות! לקח לי תקופה מאוד מאוד מאוד ארוכה לסיים את המסכה הזו. לפני תקופה מאוד ארוכה הייתי משתמשת בגרסה הורודה של המסכה הזו ולאחר שהיא הסתיימה , רכשתי את זו. היו לי יחסי שנאה ואהבה עם המסכה הזו. לאחר שהסתפרתי ( לפני תקופה מאוד ארוכה) השער שלי לא רצה להסתדר, וכשאני אומרת לא הסתדר אני מתכוונת קופץ לכל הצדדים ונפוח וחייב מחליק בכל יום ויום. המסכה עזרה לו להיות יותר חלק וממש אהבתי את התוצאה שלה, אבל איך שהזמן עבר היא פשוט הפסיקה להשפיע, ופשוט חיכיתי עד שאני אסיים אותה. מחירה עומד על סביבות 35 ש"ח והיא מכילה 1 קילו של חומר ( כן ...קילו!!).


ניתן לרכישה בסופרים השונים

___________________________________________________________________________________

Batiste Dry Shampoo - cool & crisp freash



המוניטין של השמפו היבש של בטיסט הולך לפניו! מוצר MUST מבחינתי ובטיסט מפסידה רווחים נעים ביותר בכך שהיא לא מייבאת אותו ארצה. למי שלא מכירה זהו שמפו יבש, במידה והשער שומני ואתן מנסות למשוך עוד יום של חפיפה, אתן מרססות אותו, מעסות את הראש והראש "מתנקה", החומר סופג את השומן של השער ונראה נקי יותר.

למרבה הצער הוא לא נמכר בארץ ולדעתי בטיסט רק מפסידים מכך, את השמפו היבש שלי השגתי דרך בת דודה שלי שהגיעה לארץ, טיפ לתל אביביות: השמועה אומרת שמידי פעם בסופר-פארמים ניתן לראות גרסאות מוקטנות שלו- אם אתן רואות אותם, תחטפו אותם, אתן תודו לי אחר כך!



___________________________________________________________________________________




עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית ומלאה בניחוחות של סבונים ומסכות
לכל הערה או הארה אתן יכולות להשיג אותי בעמוד הפייסבוק של הבלוג
עמוד הפייסבוק שלי

או במייל:
Theillusionofmakeup@gmail.com

ואל תשכחו לעקוב אחרי גם באינסטוש!!

והכי חשוב אל תשכחו להירשם להגרלה שיש כרגע בבלוג!!!

נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה




* מוצרים שמסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה 
*הסבון של ללין התקבל כחלק מפעילות LIKE AND SHARE