במשך כמה וכמה דקות ישבתי לי ובהיתי בדף ריק ותהיתי  מה רושמים... זו הפעם הראשונה שהיה לי BLACK OUT בכתיבה. הבלוג חוגג שנה ואין לי מילים לתאר אפילו את רמת ההתרגשות שעוברת בי... חוץ מלקפוץ בכל הבית ולצרוח מאושר ושמחה, כן זה גם קרה :) 

הפוסט הראשון שלי אי פעם נרשם ונמחק 10 אלף פעם, אפילו יותר. לא אהבתי שום דבר שרשמתי ולא רציתי לפרסם משהו שאני לא בטוחה בו וזו ההתנהגות שלי עד היום. אני מאמינה בכך שמילים רשומות נחקקות טוב יותר מכל דבר, לי אישית תמיד המילה הכתובה הייתה חשובה ואני ג'נקית לא קטנה של ספרים/סיפורים וכל דבר רשום.

הבלוג הוא תוצאה של התמכרות לאיפור, צילום  ואהבת כתיבה שפשוט הלכו וגדלו עד שאמרתי לעצמי: החיים קצרים ולא מוותרים על דברים חשובים שאוהבים... 

לאלו מכן שעוקבות אחרי מתחילת דרכי שמתן כנראה לב שבהתחלה היה לי קשה לתחזק באופן שבועי את הבלוג, העבודה והלימודים והחיים עצמם הפריעו לא מעט, עד שהגעתי למסקנה שאני לא מתכוונת להניח משהו שאני אוהבת בצד - כשזה חשוב אז מוצאים את הזמן...


לימודים ועבודה מובילים אותנו לפרנסה וידע אבל אושר מוביל אותנו לסיפוק וסיפוק זה מה שאני מקבלת כשאני קוראת את התגובות שלכן שמחממות לי את הלב כל פעם מחדש. אנחנו חיות בשביל להיות מאושרות ולא בשביל דברים אחרים, אז הגעתי למסקנה שהגיע הזמן שאעשה משהו יותר בשבילי ונתחיל לתחזק את הבייביק שלי שיצרתי באופן קבוע יותר. השיקולים הללו הם היו גם אלו שגרמו לי לחשוף את פניי בבלוג. אני לא זוכרת מי אמר זאת, אבל משפט מאוד חשוב שמהדהד לי בראש כל פעם שאני ניצבת בפני החלטה:

 ....You Live once, So live it Well


אז לאחר שסיימתי להיות כולי רגשי עם דמעות והתרגשות, רציתי להגיד תודה! תודה לכן הקוראות שלי, על כל תגובה, על כל LIKE , על כל שאלה ועל כל פירגון.  הבלוג בחיים לא היה מגיע למקום שהוא עכשיו אם לא אתן.
הוא גדל בצורה כל כך מהממת ונהדרת שלפעמים אני בשוק על עצמי לצורה שבה הוא גדל.

רציתי להגיד גם תודה לכל החברות שלי מהבלוגוספירה ומחוצה לה - תודה ענקית על כל התמיכה שהענקתם לי, והעידוד שקבלתי ממכן, לא יכולתי לבקש חברות טובות יותר!!!!


אז איזה עוד דרך נהדרת להגיד לכן תודה אם לא הגרלה?!


הזוכה המאושרת תוכל לזכות בחבילה מפנקת שהכנתי ובתוכה:




פלטה של  SLEEK- I VINTAGE ROMANCE PALETTE

ברונזר של W7 בגוון Honolulu

עיפרון שפתיים של CARELINE בגוון 166 orange

סומק של CATRICE בגוון 080 sunrose avenue

צללית אפויה של BODY SHOP העולמית בגוון 01

4 צלליות של MAKEUP GEEK בגוונים: קרם ברולה, קוקה בר, פיץ סמודי ושימה שימה 

לק של ESSIE בגוון AFTER SEX

צללית של אייל מקיאג' בגוון ST. MORITZ WHITE

סט לגבות של GOSH

שפתון של SACARA - changeble lipstick

Z PALETTE  קטנה בצבע ורוד 


ֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹ_________________________________________________________________________________



בשביל להיכנס להגרלה אתן צריכות לבצע כמה שלבים פשוטים וקלים:


LIKE לעמוד הפייסבוק של הבלוג - לינק

להירשם לקבלת עדכונים דרך המייל ולאשר את ההרשמה, לאחר שתירשמו ישלח אליכן לינק לאישור- אם לא תאשרו לא תוכלו להיכנס להגרלה. 

לשתף את הפוסט הבא - לינק


שלב בונוס שיאפשר לכם שתי כניסות, לעקוב אחרי גם באינסטוש - לינק


להשאיר תגובה למטה עם הכתובת מייל שנרשתם איתו + שם הפייסבוק שלכן + שם האינסטוש שלכן במידה ונרשמתם שם


לכל הערה או הארה אפשר ליצור איתי קשר דרך דף הפייסבוק שלי - לינק
דף הפייסבוק של הבלוג - לינק
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

ההגרלה תסתיים בתאריך   31.7.15. הזוכה תיבחר באופן אקראי ואני ייצור איתה קשר דרך הפייסבוק והמייל, במידה ולא יהיה מענה מהזוכה תוך 48 שעות תיבחר זוכה חדשה.
ההגרלה לתושבות ישראל בלבד (איתכן הסליחה בנות הגרות בחו"ל) 




שיהיה לכולן בהצלחה!!! :) 


נתראה בפוסט הבא

XOXO


מרינה