היי בננות!! מקווה שעובר עליכן שבוע נהדר, הפעם אני חוזרת אליכן עם הסקירה של הפלטה של אנסטסיה ה-Maya Mia. את אנסטסיה  בוורלי הילס כולנו מכירות, שם המותג הולך לפניה ולכל מי שלא מכירה אני מזמינה אותכן לבלוג של קרן ארן שרשמה פוסט מפורט על המותג.


לכל מי שלא מכירה הפלטה של MAYA MIA הינו שיתוף פעולה בין היוטיוברית המפורסמת MAYA MYA לבין אנסטסיה בוורלי הילס. הפלטה בנויה מאריזת קרטון איכותית מאוד, והעיצוב מהמם: שילוב של ורוד, ירוק, תכלת ושחור. אחד הדברים האהובים עלי באריזה של הפלטה הוא הסגירה שלו - סגירת מגנט, סגירה פשוטה אבל חזקה. בפלטה יש מראה גדולה ונוחה לשימוש.



הפלטה מורכבת מגוונים טבעיים, המחמיאים ומותאמים למראה היומיומי והפשוט, כאשר שתיים מהגוונים מיועדים עבור כאלו שרוצות pop of color  ומשהו טיפונת אקסטרה.



































בפלטה ישנם 5 גווני מאט ו-5 גוונים שימרים, כל הצבעים יפייפיים ומרשימים  והסווצים מהממים. הפלטה מגיעה עם מברשת דו צדדית של anastasya - צד אחד להנחת צללית וצד שני שאמור להיות לטשטוש .




צד לטשטוש:


צד להנחת צלליות:



הגוון הראשון הוא גוון בשם  NUDE - גוון שמנת עם תת גוון ורוד - בגימור מאט. שם הגוון מתאר את הגוון בצורה המושלמת ביותר, עקב שהגוון שקוף לגמריי על העפעף שלי. גוון הצללית תואם באופן מושלם את גוון העור שלי ולכן אני אוהבת להשתמש בה כצללית בסיס לפני כל איפור העיניים - החוליה המקשרת בין הפריימר לעיניים לבין הצלליות המגיעות לאחר מכן. למרות שהצללית בשימוש תמידי אצלי, אני כן רואה בה סוג של אכזבה, עקב חוסר הפיגמנטיות שלה.



הצללית הבאה היא DEEP BROWN, צללית בגוון אפור-שחור, בעלת גימור מאט אבל בעלת נצנוץ קל. הצללית הזו קצת קשה יותר לטשטוש לעומת שאר הצלליות בפלטה. אם אתן מחפשות את הצללית אפורה-שחורה המאוד מאוד פיגמנטית, זו לא תהיה הצללית הזו - היא לא אטומה ב100 אחוז כמו שלרוב צלליות מהסוג האלו אמורות להיות אבל כן נותנת תוצאה זורמת. 



הצללית השלישית ברשימה היא SIENNA, אחת הצלליות היפות בחבורה. SIENNA היא צללית חום - אדמה חם, מאוד מזכירה לי את COCA BAER של MAKEUP GEEK. צללית מהממת ומדהימה ביופייה ( ואני לא אומרת את זה סתם כי יש לי אובססיה לחומים ונייטרלים).




הצללית הרביעית היא WARM TAUPE, גוון חום קר-אפרפר. גוון שהוא מאוד בסקאלת הגוונים השייכים לפלטת NAKED BASIC 2. אני ממש אוהבת את הצללית הזו, היא צבע מעבר מעולה לדעתי והיא פשוט מחמיאה ועדינה. צללית מאוד מוצלחת לדעתי.




הצללית הכי בהירה בחבורה הינה הצללית VANILLA - צללית בגוון שמנת בעלת נצנוץ קל וקלאסי, מאוד פיגמנטית. היא מאוד עדינה ומאוד מחמיאה על עצם הגבה ובתור נקודת הארה ליד שק הדמעות.



GOLD BAR היא אחת מהצללית שנותנת את ה-POP OF COLOR של הפלטה, צללית צהוב- זהב שימרית מנצנצת. בהחלט לא צללית שניתן ללכת איתה ביום יום אבל היא כן מספקת משהו מיוחד עבור אלו שמחפשות את הצבעים הייחודיים.



כבר הזהרתי בעבר שיש לי אובססיה לחומים! הצללית הבאה היא CARMEL ( מרקם מאט)  ואני מאוהבת בה. צללית חום אדמה ניטרלי, גוון חום שהוא שונה מכל הגוונים שפגשתי, והיא סוג של גירסה עדינה יותר, בהירה יותר ורכה יותר לSIENNA.




GLISTEN היא אחת האהבות החדשות שלי והמתסכלות ביותר. צללית בגוון ורוד-זהב מאוד שימרית, אבל למרות כל זאת היא עדיין מאוד עדינה ומאוד יפייפיה ליום יום. אני אוהבת לשים אותה על כל העפעף, היא נותנת הדגשה יפייפה לעיניים שלי ונותנת מראה של משהו אקסטרה. אחד החסרונות בצללית הזאת, היא העובדה שמרוב השימריות, יש לה קצת פול אוט.




מכל הצלליות שבפלטה לזו הכי לא התחברתי, צללית AQUA היא צללית מנצנצץ בגוון תכלת. נכון שיש לי טראומת ילדות מגוונים תכלת- כחול, ונכון שהיא בפלטה כדי לתת POP OF COLOR ומשהו אקסטרה, אבל פשוט לא הצלחתי להתחבר לצללית הזו.




FRESH PEACH היא צללית בגוון אפרסק מנצנץ! הצללית ניראת פיגמנטית על היד אבל למרבה הצער התוצאה שונה לגמרי על העפעף. למרבה המזל מצאתי פתרון לבעיית הפיגמנטיות של הצלליות הזו והפיתרון הגיע בצורת עיפרון העיניים הלבן של NIX. מרחתי את עיפרון העיניים של NIX על העפעף ומעל העיפרון הנחתי בטפיחות את הצללית הזו ( בעזרת המברשת של הפלטה), התוצאה הייתה מרהיבה! קבלתי כתום אפרסק בוהק יפייפה!




סווצים: 

משמאל לימין: NUDE, DEEP BROWN, SIENNA, WARM TAUPE, VANILLA, AQUA, FREASH PEACH, GLISTEN, CARMEL, GOLD BAR


אז מה דעתי הסופית על הפלטה?

יש לי יחסי שנאה ואהבה עם הפלטה הזו. כשקבלתי אותה לראשונה התאהבתי בה ממבט ראשון, יש לה גוונים טבעיים  יפייפיים שנהדרים ליום יום, אבל יש לה גם כמה צלליות שיכולות לשדרג את האיפור.

הצלליות מרהיבות ופיגמנטיות אבל כן יש להן בעייתיות מסוימת מבחינת הרמתן. בחלק מהצלליות, לא משנה כמה ניסיתי שום מברשת שהייתה לי לא הצליחה להרים את החומר ולהניחו על העין בצורה הולמת, ולכן בחלק מהצלליות תצטרכו להיעזר במברשת של הפלטה שעושה את העבודה בצורה מעולה.

הפלטה מאוד ורסטלית אבל מבחינתי הפלטה הרבה יותר מתאימה ללוקים יומיומיים ונייטרליים, מאשר לוקים דרמטיים.  אני ממש אוהבת את הפלטה בגלל הפן היומיומי שלה, וכמובן בגלל שאני ג'נקי של פלטות ניירליות ויומיומיות...

פחות אהבתי את העובדה שחלק מהצלליות עובדות טוב יותר עם המברשת של הפלטה בלבד, אבל בסופו של דבר אני רק נעזרת במברשת של הפלטה וטשטושים או דברים אקסטרה עושה בעזרת המברשות שלי.



הפלטה נרכשה מהאתר GLAMBOT ׁ( אתר יד שנייה אמריקאי, מדריך מלא ניתן למצוא בבלוג של קרן )

___________________________________________________________________________________



בתור משהו אקסטרה, החלטתי הפעם ליצור עבורכם טוטוריל עם הפלטה:






מקווה שעברה עליכן קריאה וצפייה נעימה!! אתן מכירות כבר את הפלטות של אנסטסיה? יש לכן אותה? מה חשבתן עליהם? אשמח שתשתפו אותי!!


לכל הערה או הארה אשמח שתיצרו איתי קשר!! ניתן להשיג אותי
בדף הפייסבוק של הבלוג
דף הפייסבוק שלי
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

וכמובן אל תשכחו להירשם לערוץ החדש שלי ב-YOUTUBE

נתראה בפוסט הבא!!

XOXO

מרינה