היי בנות, לכל מי שעוקבת אחרי באינסטוש ( לא עוקבת עדיין, ממליצה בחום- יש שם כלבים אוכל וקניות!!) ראתה שהוצאתי הזמנה דרך האתר גילטי, מה שלא הראתי לכן הוא מה הזמנתי!! אז כן ניחשתם נכון הפוסט הולך להיות מיני haul, חפירה קצרה על הדברים המגניבים שניתן למצוא באתר Guilty וכמה דברים מגניבים נוספים שקבלתי בהשקה של האתר...



בואו נתחיל!!!
___________________________________________________________________________________




OFRA - Long Lasting Liquid Lipstick




 שפתונים נוזליים אט אט זלגו לחיינו והפכו להיות הדבר החם הבא, כמעט ואין מותג איפור ללא שפתון נוזלי, אבל את זה כבר נשאיר לפוסט אחר לגמרי! כל בחורה שנמצאת ברשת כבר שמעה על השפתונים של עופרה, שמם הולך לפניהם ולא סתם!!

בהשקה של גילטי שנערכה עבורנו לפני כמה שבועות קבלנו את אחד השפתונים ושם התחיל הרומן האין סופי שלי עם OFRA- פשוט התאהבתי! באותו שבוע של ההשקה חברה ממש טובה שלי התחתנה והחלטתי שהשפתון שקבלתי ה-ST. TROPEZ*   יהיה נהדר עבורי באותו הערב! הנחתי שתי שכבות ממנו והוא פשוט שרד כל הערב! ידעתי כבר אז שאני חייבת לרכוש עוד כמה מהם! הוא היה נוח ונעים על השפתיים והכי חשוב שרד את כל הערב, ביצעתי טאץ אפ אחד ויחיד וגם הוא היה מיותר בסופו של דבר..






הגוונים שלהם מדהימים ויש מגוון רחב שלהם, כל אחת תמצא את הגוון המתאים לה ואת הגוון שהיא מחפשת. כדי למצוא את הגוון שלי נעזרתי בשלוש מהממות: הראשונה קרן ארן היפיפייה מהבלוג URBAN CHIC שעשתה פוסט נפלא וסרטון מהמם על השפתונים, השניה: BIB מהבלוג Beauty In Between שרשמה פוסט נהדר עם סווצ'ים וכל מה שצריך לדעת והשלישית היא קייתלין לייטס שעשתה סרטון סווצים מהמם של השפתונים של OFRA. בסופו של דבר החלטתי לרכוש את SANTA ANA ואת הגוון MALIBU...

SANTA ANA  הוא גוון מהמם!! אדום - פטל - חום מאופק. נהדר לדעתי עבור היום יום אם אתן רוצות לתת דגש לשפתיים ולא רוצות לבחור בגוון ורוד צעקני או אדום נועז.





כל מי שעוקבת אחרי מכירה שיש לי אובססיה לסגולים, משהו בצבע הזה פשוט עושה לי את זה!  מפה לשם עקב האובססיה הזו אני מנסה להשיג כל גוון סגול שאני נתקלת בו, והקורבן הבא שלי הוא MALIBU  .MALIBU הוא גוון סגול קר יפייפה, שמאוד מחמיא! הוא בהחלט נכנס לאוסף השפתונים האהובים עלי בכל העולם!!




בשנה האחרונה הכרתי וניסיתי כמעט כל שפתון נוזלי מאט הקיים בשוק (חוץ מכמה שגם הם בדרך אליי) ואני חייבת לציין שהשפתונים של OFRA בנתיים הם הכי אהובים עלי מכולם! הם קרמיים, נעימים על השפתיים והכי חשוב לא מורגשים על השפתיים בעת לבישתם. החיסרון היחיד שלהם מבחינתי הוא כאשר שמים יותר מידי שכבות שלהם על השפתיים כן יש להם נטייה לייבש את השפתיים, אבל זה משהו שאני מוכנה לסבול. האריזה ממש יפה לדעתי וקלאסית, המברשת בגודל הנכון ונוחה להנחה! כל מי שרוצה לזכות בשפתון של OFRA, אני מזמינה אותה לפוסט של קרן מהבלוג URBAN CHIC, ששם תמצאו הגרלה של השפתונים המהממים הללו - לינק להגרלה של קרן!!


לרכישה באתר גילטי: Malibu / SANTA ANA /  ST.TROPEZ



___________________________________________________________________________________

מברשת איליינר - MIKAELLA MAKEUP BRUSHES 41 





המוצר הבא שרכשתי הוא המברשת לאיליינר  של MIKAELLA MAKEUP BRUSHES 41. שמה של המברשת הולך לפנייה והיא נחשבת לאחת המברשות האיליינר המעולות הקיימות בשוק בימינו. רבות המליצו לי לרכוש אותה וביניהם חברתי המהממת לאה שמש (לינק לעמוד הפייסבוק שלה) וגם חברתי הנהדרת קרן מהבלוג peach please (לינק לסקירה שלה). תקופה ארוכה המברשת הזו הייתה SOLD OUT וברגע שראיתי שהיא חזרה למלאי החלטתי לרכוש אותה ולא לחכות יותר!

המברשת מאוד נוחה לאחיזה ונוחה מאוד לשימוש! שערות המברשת דקות ולכן נוחות לציור של איליינר  יפה וישר והכי חשוב - שערות המברשת קשות מספיק ורכות במידה הנכונה כדי לצייר את האיליינר טוב.


לרכישה

___________________________________________________________________________________


מוצרים נוספים שניתן למצוא באתר Guilty הם מוצרי השער המהממים של *AMIKA! קבלתי להתנסות מסכה לשער, שמן טיפולי לשער ושמפו אובליפיחה ללא מלחים לניקוי שיער שומני ואת תיק האיפור המהמם והכיפי!! כרגע עדיין לא התנסתי בהם אז איני יכולה להגיד את דעתי אבל לאחר שאתנסה אדווח!




___________________________________________________________________________________


מוצר כיפי אחר שניתן למצוא באתר היא  פלטת הפירמידת 3D המהממת של OFRA! אחד המוצרים המופלאים שנתקלתי בהם איי פעם, המרקם של הגוונים מופלא ונעים, והגוונים עצמם נפלאים!  בפלטה אחת תמצאו הילייטר, ברונזר לחימום הפנים ולקונטור. המרקם של הפלטה פשוט מופלא שקשה להעביר זאת במילים. סלחו לי על מצב הפירמידה שלי - הידיים השמאליות שלי אשמות בכך...




 לרכישה

___________________________________________________________________________________


CHINA GLAZE - לק בגוון STOKED TO BE SOAKED 



מותג נוסף שניתן להשיג באתר של גילטי הינם הלקים המפורסמים של צ'יינה גלייז, קבלתי להתנסות את הגוון הכתום המהמם: *STOKED TO BE SOAKED! גוון כתמתם מהמם שמותאם לקיץ...

___________________________________________________________________________________

סווצים:

משמאל לימין: מאליבו, סנטה אנה, סנט טרופז, פירמידת 3D של OFRA

___________________________________________________________________________________




עד כאן להפעם מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית!

לכל הערה או הארה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי
עמוד הפייסבוק של הבלוג - אם עדיין לא עשיתם LIKE - אל תשכחו לעשות
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


לכל מי שלא יודעת פתחתי ערוץ YOUTUBE - מוזמנות לקפוץ ולהירשם לערוץ :)

נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה




*מוצרים אשר מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה