היי בננות, הפעם אני חוזרת אליכן עם אחד מסוגי הפוסטים האהובים עלי מכולם וזהו מועדפי ומאכזבי חודש אוגוסט!
רוצות  לדעת איזה מוצרים אהבתי ואיזה מוצרים אכזבו אותי? תמשיכו לקרוא!



___________________________________________________________________________________




  BODY SHOP - Body Spray: White Musk




הטמפרטורה החמה והחמסין הבלתי פוסק ששורר במדינתנו גורם לי להתרחק מבשמים, אני מוצאת את הנחמה שלי בתרסיס גוף של חברת body shop הישראלית. תרסיס גוף שאריזתו עשויה מפלסטיק ולכן הוא מעולה בשביל להכניסו לתיק. הוא מטייל איתי לאחרונה בכל תיק שאני לוקחת ותמיד שם כשאני צריכה התרעננות ריחנית במיוחד. התרסיס בניחוח white musk, מקנה ריח מרענן ויוקרתי. הספריי גוף הוא משהו שהוא קליל וממש נוח עבורי בימים שהם חמים מידי כי הריח לא מתוק מידי וגם לא חזק מידי ולכן הוא הרבה יותר נוח ופרקטי עבורי מאשר בושם בימים החמים הללו..

ניתן לרכישה בסניפי BODY SHOP

___________________________________________________________________________________


EMMA MILANO - שימר מס' 7030





איך פוסט מועדפים בקיץ ללא שימר?!  טוב אז אני מודה שיש לי אובססיה קלה לשימרים לאחרונה.."קלה"  זו מילה קלילה לתאר את זה, אני מאוהבת! שימר זה מוצר ממש יפה ונהדר שמספיק נגיעת מברשת קטנה והוא מוסיף כל כך הרבה שזה פשוט משאיר אותי בהלם. בחודש האחרון חרשתי על השימר של *EMMA MILANO. לכל מי שלא מכירה את חברת EMMA MILANO, היא חברת הדגל של המאפר המפורסם איציק צורי, שסחף אותנו בסערה עם המוצרים המהממים והחדשים שלו. השימר כל כך יפה וכל כך עדין שקשה להישאר אדישים לכך, הוא מתאים באופן מושלם לאיפור יומיומי ונותן GLOW מדויק לפנים, הוא גם ניתן לבניה אז הוא מתאים לבנות אשר מחפשות שימר טיבעי ועדין וניתן לבנות אותו כדי להפוך אותו לבעל נוכחות רבה יותר!


כל מי שלא מכירה עדיין את איציק צורי מוזמנת לעמוד הפייסבוק שלו ולעמוד הפייסבוק של EMMA MILANO


ניתן לרכישה באתר 


___________________________________________________________________________________


RUSSIAN RED BY M.A.C &  HOT RED BY il.makiage 






שפתון אדום זהו לא דבר שקל ללכת איתו, הרבה רואות בשפתון אדום הצהרה, או איך שרבות אומרות: שפתון לובשים! השילוב הבא הוא השילוב האהוב עלי בחודש האחרון, גוון קלאסי ומחמיא בטירוף. שני אדומים דומיננטיים שכל כך יפים ביחד שאני לא יכולה ללבוש אחד ללא השני.

ה- combo האהוב עלי הוא השילוב של העיפרון המינראלי של אייל מקיאג' והשפתון המהמם של MAC בגוון RUSSIAN RED.  השילוב בין השניים נהדר, עמיד ומחמיא ביותר, אני חורשת על ה-COMBO הזה כמעט בכל יציאה שיש לי בחודש האחרון!


___________________________________________________________________________________


il.makiage - GINGER





טוב אז כנראה הבנתם שיש לי התמכרות לאודמים! לא לכולם נוח עם גוון שפתיים בוהק ביום יום, גם לי יש את הימים שלא בא לי על הסגול בוהק או ורוד בוהק, אלא בא לי משהו פשוט ועדין ליום, GINGER* הוא בדיוק כזה.

אני מתה עליו ליום יום, הוא נותן משהו אקסטרה ופשוט כל כך מחמיא לגוון עור שלי. השפתון הוא שילוב של קורל וחום. החיסרון שלו הוא העובדה שהוא לא עמיד כמו שאר השפתונים שאני אוהבת, אבל הוא נהדר ביום יום - הוא לא מייבש את השפתיים, נעים על השפתיים ושוכחים שהוא שם, הגוון שלו הורס אותי בכל פעם שאני מסתכלת עליו.


___________________________________________________________________________________


*CLINERAL - SKIN PRO




אני יודעת מה אתן חושבות...קרם הגנה? במועדפים? על מה ולמה!  עור הפנים שלי מאוד בעייתי, הופך לשומני במהרה ברגע שהוא פוגש מוצר שהוא לא אוהב, ומתחצ'קן בדרך. לאחרונה ישנם ימים שאין לי כוח לקום מהמיטה - מה שאומר אין לי כוח גם להתאפר אז אני מסתפקת בקרם לחות עם מקדם הגנה! בחודש וחצי האחרון אני משתמשת בו ללא הפסקה ועל כך גם מגיע לו מקום במועדפים שלי. מספיק לשים כמות קטנה ממנו שמספיקה לכל הפנים! החיסרון הבולט במוצר הזה הוא הריח שלו, יש לו ריח צמחי ולכן כל מי שרגישה למוצרים עם ריחות פחות תאהב את המוצר הזה, אבל הריח נעלם לאחר הטמעתו בעור.


___________________________________________________________________________________


*il.makiage - Touch Me




סומק נהדר ועבודה מעולה מצד המפתחים של אייל מקיאג'! פיגמנטי בטירוף, מחמיא וכל כך יפה על הפנים והכי חשוב עמיד ברמה מטורפת!! לא משנה איזה לוק איפור אני עושה הוא פשוט מתאים להכל וכל כך מחמיא, וזה הסומק היחיד שאני משתמשת בו בתקופה האחרונה...

נכון שחרשו ופורסמו אלפי פוסטים על הסומק / ברונזר הזה אבל זה בגלל שבאמת מגיע לו, מוצר מהמם ואני ממליצה לכל אחת להיכנס לחנות ולנסות אותו..הסומק הוא שילוב של זהב, ורוד וברונזה וכל כך יפה לקיץ, היתרון הבולט שלו מבחינתי הוא שלמרות שהוא מנצנץ ושימרי בסווץ ובפאן, השימריות לא עוברת עד כדי כך לפנים ולכן גם בנות בעלות עור מעורב - שמן יכולות ללבוש אותו..

___________________________________________________________________________________


*REVLON PHOTOREADY KAJAL 





עפרונות עיניים זהו סיפור עבור כל אחת מאיתנו, כולנו תמיד מחפשות אחר עיפרון העיניים המושלם שיחזיק מעמד תקופה  ארוכה ובלתי מבוטלת על קו המים. קבלתי לסקירה את עפרונות העיניים החדשים של REVLON* בגוון שחור ואפור. העפרונות אטומים לחלוטין ובעלי מרקם מאט ומאוד פיגמנטים. הגוון האפור המהמם קרץ לי והייתי בטוחה שאתאהב בו מהשימוש הראשון, אבל לא משנה כמה ניסיתי פשוט לא הצלחתי. למרבה הצער העפרונות אינם מותאמים עבור קו המים של העין, לאחר כשעה - שעתיים שהם על קו המים הם נמרחים ומלכלכים את החלק התחתון של העין, בגלל שהם קרמיים מידי.

מה שכן אהבתי בהם הוא את הגוון והאטימות שלהם. בשבת האחרונה יצרתי לוק ממש יפה עם הגוון האפור ונראה כי למרות שהעפרונות קרמיים מידי עבור קו המים של העין - הם בסדר גמור כקו איליינר ( ללא וינג) על העפעף שתוחם את קו הריסים, כמובן שזה בשילוב של פריימר לעיניים.


___________________________________________________________________________________

סווצים:

מימין לשמאל: טאץ מי, שימר 7030, עיפרן מספר 301, עיפרון מספר 304, ג'ינג'ר, hot red, ראשן רד


___________________________________________________________________________________



אז מה אתכם? איזה מועדפים יש לכם החודש?
עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית!!
לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי בעמוד הפייסבוק שלי
עמוד הפייסבוק של הבלוג
או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com


אל תשכחו לעקוב אחרי גם באינסטוש ובערוץ ה- You Tube  הדנדש שלי!!

נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה




* מוצרים אשר מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה