היי בננות, אני יודעת שלאחרונה אני קצת/הרבה מחסירה, אבל בשעה טובה הגשתי את הסימנריון האחרון שלי מה שאומר שהדבר היחיד שאני אכתוב הוא יהיה הבלוג! הדרמות וכאבי הראש שפקדו את חיי לאחרונה השאירו ממש קצת זמן  לכתיבה וצילום ראוי ( מה שכן הספקתי לפני שבוע זה פרסום של סרטון המוצרים שסיימתי - Take 7, אז אם לא ראיתם כנסו ללינק הזה ותיראו) - מבטיחה הרבה יותר פוסטים ודברים נוספים בהמשך!!

אז לנושא הפוסט, שנה חדשה חובה להתחיל ברגל ימין  אז במקרה שלנו החלטתי להתחיל את השנה החדשה עם פוסט על כל המוצרים ששינו לי את השנה האחרונה. לפני שהתחלתי לכתוב את הפוסט, פשוט עמדתי מול שידת האיפור ואמרתי לעצמי - איזה מוצרים אני שמחה שהכרתי ובהחלט עשו לי את השנה! כל מי שעוקבת הדוקה בבלוג תזהה את כל המוצרים עקב שעל כולם כבר חפרתי ודברתי רבות. אז רוצות לדעת למה דווקא המוצרים הללו עשו לי את השנה? תמשיכו לקרוא! 




___________________________________________________________________________________


MARY-LOU MANIZER  & EMMA MILANI 7030 



מרי לומנייזר מימין ואמה מילאנו משמאל

הדבר המרכזי שהשתנה עבורי בשגרת האיפור הוא שימוש בשימרים, זה לא סוד שבעבר התרחקי מהם ולא נמשכתי לשימרים, אך בשנה האחרונה התאהבתי! כשבחרתי את המוצרים עבור הפוסט ידעתי שאני חייבת לכלול בתוכו שימר, אז איך בוחרים את השימר האהוב מכולם? החלטתי להכניס לפוסט את השימר שגרם לי לשינוי והוא הMary Lou Manizer  של חברת THE BALM- השימר המפורסם מכולם שגרם לי להיות אובססיבית כלפי שימרים, ולצידו השימר שחרשתי עליו בחודש וחצי האחרון והוא השימר של EMMA MILANO  בגוון *7030. שני השימרים מהממים ביופיים וגורמים לליבי לפעום בכבדות מרוב יופי. האחד אפרסקי זהוב כשהשני פנינתי כסוף-זהוב, שני גוונים שהם יוצאים דופן אבל שניהם שימרים מושלמים להפליא!


___________________________________________________________________________________


Laline - Let's Bronze







כל בהירת עור יודעת כמה זה קשה למצוא ברונזר עממי שהוא לא כתום מידי והוא בסקאלת הגוונים המתאימה בעור ומייצרת הצללה יפה ומחמיאה. למרבה הצער אבל רוב הברונזרים הקיימים בשוק הם כתומים מידי או עם הזכר כתום בתוחם מה שגורם לכל בהירות העור לחפש את הברונזר המושלם באינטרנט, וכאן מגיעה ישועתנו עם הברונזר של ללין. הברונזר חום אפרפר המתאים ומחמיא מאוד לבנות בעלות עור בהיר. נכון שהברונזר הושק שנה שעברה אבל אני הנחתי את ידי עליו רק במאי האחרון. הוא ענקי ולכן אני לא מאמינה שמישהי תצליח לסיים אותו ( אם מישהי מצליחה אני אישית מעניקה לה מדליה). הוא בהחלט זכאי לתואר מוצר השנה מבחינתי! 

___________________________________________________________________________________


NAKED - URBAN DECAY 





ה-פלטה המפורסמת מכולן. אורבן דיקיי הראשונה, זו שהתחילה את כל טירוף הנייקד בעולם. רוב אם לא כל מכורות האיפור מכירות אותה או שהיא בבעלותם. לעומת רוב הבנות טירוף הנייקד עבורי היה הפוך, התחלתי עם נייקד 3 ורק אז המשכתי לנייקד ה-1 ולכן היא בפוסט הזה, רק השנה רכשתי אותה. בלב שלם אני יכולה להגיד שזו אכן הפלטה האולטמטיבית, יש בה גוונים בהירים לאלו שאוהבות טבעי על העיניים וגוונים דומיננטיים לאלו שאוהבות קצת יותר הדגשה ומשחק בעיניים. בכל פעם כאשר אני לא יודעת איך או באיזה צלליות להתאפר אני פונה אליה ותמיד יוצאת עם תוצאה שגורמת לי להיות מרוצה ממנה. אם את מחפשת פלטה להתחדש בה ואין לך את כל שאר הפלטות, היא תהיה פלטה נהדרת עבורך! הצלליות רכות בטירוף ואיכותן אחת מהנפלאות. עצם העובדה שרכשתי את הפלטה הזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי. 

לרכישה: Beauty bay

___________________________________________________________________________________


Sigma F80 Flat Kabuki*




על המברשת הזו חפרתי כל כך הרבה שאני מפחדת לחפור עלייה שוב שלא תגידו לי : נו כמה אפשר לחפור על מברשת. אבל בנות בחיי שאתן חייבות לנסות אותה! היא מעניקה כיסוי מושלם למייק אפ / bb cream והכל בעבודה של שנייה אחת, ללא צורך לחזור אלף פעם על אותם האזורים וכמובן שהיא לא משאירה סימני מריחה על הפנים. בנתיים היא המברשת פנים המועדפת עלי מכולם וקשה לי להאמין שאצליח למצוא מברשת טובה יותר מזאת. 

לרכישה: Lady Makeup / Feel Unique / SIGMA

___________________________________________________________________________________


Mikaella Makeup Brushes 41




זוכרות שהיללתי את המברשת הזו מאחד מהפוסטים הקודמים שלי ? אז אני עדיין מתה עלייה ועדיין חושבת שהיא שווה כל שקל ושקל. המברשת נוחה בטירוף ומקלה על עבודת האיליינר. אני ממש אוהבת אותה וממליצה עלייה בחום לכל מי שמחפשת מברשת איליינר נוחה ומקצועית. בשנה האחרונה רכשתי וניסיתי באזור ה-3 מברשות איליינר וזו בהחלט המברשת האהובה שלי מכולן!! 
___________________________________________________________________________________


MILANI - 62 MATTE BLISSFUL





כולכן יודעות שאני מאוהבת בשפתונים של MILANI וכולכן יודעות שאני מתה על שפתונים בגימור מאט. אני לא זוכרת אם השפתון הספציפי הזה הגיע אלי מהאתר או שסינג'רתי את בת דודה שלי להביא אותו, אבל הייתי חייבת לדבר עליו. הגוון שלו שובה לבבות וכל עין ובחיים לא ציפיתי שהוא יתאים לי אבל אני מתה עליו ולא נתתי לו מספיק במה במהלך השנה האחרונה.

הגוון BLISSFUL הוא גוון ורוד  - סגלגל בהיר  קר בגימור מאט. לעומת הסדרה המפורסמת הקודמת של השפתונים של MILANI לסדרת ה-MATTE שלהם אין ריח של סוכריות ג'לי, אלא יש ריח של שפתון רגיל ( טיפנת ונילי). השפתון עצמו הוא לא עמיד לחלוטין, אבל כן מחזיק כמה שעות טובות על השפתיים ויכול לשרוד אכילה ושתייה זהירה. 


___________________________________________________________________________________


MINERALZ 04 - מברשת קונטור



מברשות קונטור הן אובססיה נוספת עבורי! המברשת של MINERALZ 04*  היא האהבה האחרונה שלי בכל הקשור למברשות קונטור וחפרתי עלייה רבות כבר. המברשת לא רחבה מידי וצרה ועוזרת ליצור קונטור מושלם, הגודל שלה מושלם עבור הפנים שלי והיא גם נוחה ולא גורמת לחומר להתפזר לכל מקום. אני מתה על המברשת הזו ולדעתי MINERALZ עשו עבודה מעולה איתה. המברשת סינטטית לחלוטין ולכן היא אופציה נהדרת עבור בנות אשר נמנעות משימוש במברשת בעלות שיער טבעי. 
___________________________________________________________________________________


L.A PRO.conceal 



מימין לשמאל: פיור בג', קרמי בג'


זה לא סוד שאני סובלת מקמטוטים מתחת לעיניים ומכהויות, ובאופן קבוע אני מחפשת קונסילר טוב שמצליח לכסות. הקונסילרים של L.A GIRL  עושים את העבודה בשלמותה, הם  מכסים את מה שצריך, ולא נכנסים לקמטוטים המעצבנים שיש לנו מתחת לעיניים. החיסרון היחיד שלהם לדעתי הוא האפליקטור אבל אני מוכנה לסבול מזה, בסופו של דבר זה שווה את זה. בהחלט אחת הקניות היותר טובות שעשיתי במהלך השנה, ממליצה לכל אחת לנסות אותם - הם שווים את זה! הם קרמיים בדיוק במידה הנכונה, וקל להטמיע אותם בעור. אני אוהבת להטמיע אותם בעזרת הביוטי בלנדר או בעזרת מברשת לקונסילר כאשר אין לי אפשרות להשתמש בביוטי בלנדר. 


___________________________________________________________________________________


Long Lasting Lipstick By OFRA



מימין לשמאל: מאליבו, סנטה אנה, סנט טרופז*


שפתונים נוזליים שיגעו את הרשת, את החברות השונות ובמיוחד אותי. זה לא סוד שאני מכורה לשפתונים נוזליים ומאוהבת בהם בטירוף. כמעט כל שפתון נוזלי שקיים אני מנסה להשיג, כי אין מה לעשות הם פשוט מושלמים. השפתונים של OFRA שיגעו את הרשת, גם בגלל איכותם המעולה וגם בגלל הגוון הדנדש שקייתלין לייטס הוציאה בשיתוף פעולה עימם. השפתונים הללו שיגעו גם אותי וגרמו לי להתאהב בהם קשות.

סקאלת הגוונים שיש להם היא נהדרת וכל אחת יכולה למצוא את הגוון המושלם עבורה. השפתונים עצמם עמידים ויכולים להחזיק כל הערב כמעט. החיסרון היחיד שלהם עבורי הוא הנטייה שלהם טיפה לייבש את השפתיים לאחר הנחת שתי שכבות. בהחלט מוצר שכבש את ליבי וגרם לי לנטוש את השפתונים הנוזליים של בורג'וואה ( לינק לסווצים על השפתיים). 
___________________________________________________________________________________


Makeup Geek




 הצלליות של Makeup Geek  הם בהחלט נכללים עבור כגולת הכותרת. הצלליות הללו גרמו לכולנו להבין כי אין יותר צורך לרכוש צלליות של MAC ב90 ש"ח אלא יש לנו חלופה זולה וכיפית בארה"ב הרחוקה. קשה לי להגיד איזה צללית עדיפה עלי מכל הצלליות שיש לי, אבל קיבצתי את השלישייה שלי והיא פיצ' סמודי ( שבהתחלה לא אהבתי ואז האהבתי בה), קרם ברולהושימה שימה.

הצלליות מאוד נעימות, מטשטשות נפלא ובאיכות נהדרת! לMakeup Geek  יש מגוון צלליות גדול שכל אחת יכולה לבחור איזה צללית היא מתחברת אליה וכל זאת בלי לקרוע את הכיס. לעומת הדעות הרווחות לגבי איכותן הן מאוד איכותיות ולא נופלות מאיכותן של צלליות MAC השונות.

בכל פעם שיש מבצע אני אחת מהראשונות לרכוש עוד צלליות- דבר שקצת קשה לעשות עם MAC, ולכן כל מכורת איפור שרוצה להגדיל את אוסף הצלליות שלה, אני ממליצה לה בחום לנסות- את לא תתאכזבי. 


___________________________________________________________________________________


Beauty Blender



הספוגית הזו בהחלט הייתה הפתעת השנה עבורי! בעברי הרחוק מאוד כאשר הייתי קטנה וחמודה ואמרו לי: "מייק אפ שמים עם ספוגית ולא עם הידיים" (אז לא מכרו מברשות בסופר פארם ולא היה ביוטיקר וסאקרה) החלטתי לנסות והתוצאה הייתה זוועה, לא הייתה הטמעה טובה של המייק אפ בעור, הספוגית ספגה את המייק אפ במקום למרוח אותו ושאר זוועות שאני לא אספר...ומאז לא העזתי להתקרב לספוגיות! 

 כאשר קבלתי את הספוגית לסקירה לא היו לי ציפיות רבות עבורה, אבל ברגע שהשתמשתי בה התחלתי להבין את כל הבאז סביבה. הביוטי בלנדר גורמת למייק אפ להיטמע בצורה מושלמת בעור והיא נהדרת עבור No Makeup Look! אני מתה עליה בשימוש עם הקונסילר, היא מטמיעה את הקונסילר בצורה מושלמת בעור! ה-*beauty blender  היא בהחלט מציאת השנה עבורי! 


___________________________________________________________________________________


אז עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית!
מקווה שלכולכן תהיה שנה טובה ומדהימה, כיפית,
מלאת הגשמת חלומות, והמון איפור והמון בריאות!


לכל הערה או הארה ניתן ליצור איתי קשר בעמוד הפייסבוק שלי 
עמוד הפייסבוק של הבלוג

או במייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לעקוב אחרי גם בסנאפ צ'ט: marinamultach
אינסטוש
וערוץ ה-youtube הדנדש שלי!! 

נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה



*מוצרים אשר מסומנים בכוכבית נשלחו אלי לסקירה