דבר אחד אני יכולה בוודאות לציין - שמחה להיות פה ושמחה לכתוב פה והתגעגעתי. חודש אוקטובר היה חודש מאוד עמוס ושמח בשבילי - הרבה חברות שהתחתנו והרבה מסיבות רווקות וממש קצת זמן לכל שאר הדברים.

כל מי שתוהה לאן נעלם מועדפי חודש ספטמבר- הוא בערוץ היוטיוב שלי(מוזמנות לקפוץ להגיד שלום אם פספסתן - לינק  ).


אז בואו נתחיל?


_________________________________________________________________________________


COLOR POP 




אני די בטוחה שזוהי הופעת הבכורה של הצלליות של קולור פופ בבלוג, אני לא זוכרת שכתבתי עליהם אי פעם בעבר. במשך תקופה מאוד ארוכה ראיתי ושמעתי על המוצרים של קולור פופ בכלל ובפרט על הצלליות שלהם. כשבת דודה שלי הודיעה שהיא מגיעה לארץ - זו הייתה הזדמנות פז עבורי ולכן אצתי רצתי לאתר והזמנתי חבילונת קטנה וחמודה, החבילונת כללה 2 צלליויית מהמותג color pop.

אני חייבת לציין שאחד הדברים הכיפיים בצילום הפוסט זה היה צילום הצלליות הללו, נהנתי מכל רגע ואפילו התבאסתי כשהבנתי שהגזמתי בכמות התמונות. 

אניי לא נוטה להאמין לכל הייפ שיש ברשת. המון פעמים אהבה למוצר מסויים היא תלויה במשתמש, לא תמיד מה שאני אוהב את תאהבי ולהפך. הצלליות הללו כבר תקופה ארוכה בידי ( מיוני אם אניי לא טועה) ולמרות זאת רק לאחרונה התחלתי להשתמש בהם.

המרקם של הצלליות שונה מכל מרקם של צללית שאי פעם ניסיתי. הצללייות בעלות מרקם רטוב- קרמי סוג של צללית רטובה. מצאתי שהדרך הכי טובה להניח אותם היא כמו שכולם ממליצים - האצבעות!! המקום היחיד שאני מניחה אותם הוא על גלגל העין ולכן זה לא יוצר בעיות טישטוש למינהם. 


הצללית הראשונה שבחרתי היא צללית בגוון GET LUCKY שמגיעה במרקם ULTRA- METALLIC. הצללית בגוון זהב אמיתי קר יפייפה. הצללית מאוד מתאימה ומחמיאה לאיפור ערב, אני אישית אוהבת לשלב אותה עם הצללית HALF BAKED מתוך פלטת הצלליות NAKED 1. להניח את הצללית GET LUCKY  ומעלייה להניח את צללית HALF BAKED.

אם אתן שואלת את עצמכן מה ההבדל בין השתיים - הרי בסופו של דבר שתיהם צלליות בגוון זהב, אז הכנתי לכן השוואה קטנה:

HALF BAKED הרבה יותר חמה מהצללית GET LUCKY ולמרבה ההפתעה הרבה יותר פיגמנטית ממנה והרבה יותר OUT THERE. למרות שהיא צללית בגוון זהב נראה שיש לה תת גוון ברונזה יותר והיא לא צללית "זהב" אמיתית לחלוטין.  השילוב שלהם יחד מקפיץ את האיפור בעיניים והולך ממש יפה יחד.

מצד ימין GET LUCKY ומצד שמאל HALF BAKED 

הצללית השניה שבחרתי היא צללית SMASH והיא מגיעה במרקם SATIN. הצללית הזו לעומת הצללית GET LUCKY הרבה יותר פיגמנטית והרבה יותר אטומה. זה גוון מאוד מאוד מיוחד שנראה שיש בו עירבוב של ברונזה, זהבהבות וחום קר. אניי ממש אוהבת את הצללית הזו ולמרות שבמבט ראשון זה לא נראה כך אבל היא נהדרת ליום יום כי היא מצד אחד מאוד מיוחדת אבל מצד שני נותנת משהו מוסף. 





הצלליות נמכרות באתר COLOR POP אבל למרבה הצער לא ניתן לשלוח אותם לארץ, הדרך הכי טובה להשיג אותם היא דרך חברה / קרוב משפחה שמתגורר בארה"ב ויכול לשלוח - במידה ואין מישהן כזה  ואתם עדיין תירצו להשיגם, ניתן להשיג אותם דרך חברת שילוח ( שלמרבה הצער מייכר את עלות הצלליות), חברתי הטובה קרן הכינה מדריך מעולה לBUY2USA ולכן אם תרצו להשתמש בחברת שילוח כנסו לפוסט שלה, היא מסבירה שם בצורה נהדרת איך מבצעים את ההזמנה

COLOR POP /  המדריך של קרן לBUY2USA

_________________________________________________________________________________


IDYLLIC - CREAM BLUSH - 70 PEACHY PINK







 שמו של סומק הקרם של ג'ייד הלך לפניו - נטען שהוא דיופ מושלם לסומק של שנאל. האם הוא דיופ? קשה לי להגיד שכן וקשה לי להגיד שלא מאחר שאין לי את הסומק של שנאל ולכן אין באפשרותי לבצע את ההשוואה הזו!
אבל אני כן יכולה לשפוט את המוצר בפני עצמו ואת זה אני אשמח לעשות!

הסומק קרם מגיע בשני גוונים, האחד אפרסקי והשני ורדרד - בחרתי בסומק האפרסקי כי הורדרד הזכיר לי את האדמומיות הבלתי מפסקת שיש לי על הלחיים בימי עור רעים. אז מה יש לנו כאן?

סומק בגוון אפרסקי מושלם! חייבת לציין שזהו גוון מהמם ביופיו. אני אוהבת להניח את הסומק עם הSTIPPLING BRUSH של ריל טקניק ולקבע אותו עם פודרה שקופה מאחר שכל סומק אחר יהרוס את הגוון היפייפה שלו, וכן למרבה הצער חובה לקבע אותו.

מאחר וזהו מוצר קרם הוא בעל פיגמנט רב וחזק מאוד ( כמו שניתן לראות בסווץ למטה ) ולכן חובה להניח אותו בזהירות וזו גם אחת הסיבות שאני אוהבת להניח אותו עם המברשת של ריל טקניק - נוצרת הנחה יפייפיה ועדינה שלא גורמת לאף אחת להיראות כמו ליצנית החצר.

 ממש אהבתי את הסומק הזה, הוא מחמיא ברמה מטורפת. מבחינת עמידות, העמידות עלי היא בינונית מאחר וסמקים לרוב יורדים ממני אחרי כ-3 שעות והוא לא שונה משאר הסמקים שיש לי.

 אחד החסרונות הבולטים שלו לדעתי זה המחיר, למרבה הצער כמו שידוע בגלל שג'ייד הינה חברה כחול-לבן והמוצר נמכר בארץ בלבד ולכן גם מחירו בהתאם.

לרכישה בסניפי סופר פארם השונים

_________________________________________________________________________________


  URBAN DECAY - Makeup Setting Spray







ה-setting spray של URBAN DECAY הוא אחד המוצרים היותר מדוברים בYOUTUBE ובעולם האיפור. כמו כל מכורת איפור טובה זממתי עליו תקופה ארוכה וכשחברה שלי ( היי סששש) טסה לחו"ל קפצתי על ההזדמנות. הטעות הכי גדולה שלי הייתה זה שבקשתי את הגודל הקטן יותר במקום את הגדול..במחשבה שניה הייתי צריכה לבקש שתיים כאלו.

אם ישי לך עור פנים מעורב- שמן זה המוצר בשבילך! הוא מבצע עבודת קיבוע מדהימה!! לאחר ריסוס הפנים כמובן שהפנים נראות רטובות וצריך לחכות שהחומר יתייבש, גם נוצרת הברקה קלה עקב הרטיבות שבסופו של דבר נעלמת.

המוצר הזה עושה פלאים עם עמידות האיפור שאין כמוהה, כשאני איתו אני לא מבריקה, האיפור לא זז, ואפילו נשאר לי מייק אפ על האף ( כמובן שזה המקום הראשון שממנו המייק אפ יורד אצלי). אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה וממליצה עליו בחום, אם אתם לא רוצות לרכוש אותו בגודל מלא תרכשו לפחות בגודל נסיעות כדי שתבינו על מה אני מדברת.

למרבה הצער לא ניתן להשיג את המוצר בארץ, נייתן לרכוש אותו בסניפי ספורה או כל חנות אחרת שישי בה URBAN DECAY.

_________________________________________________________________________________


I love extrme - essence



המסקרה הזו היא חברה עתיקה בבלוג, כל  מי שעוקבת אחרי יודעת שאני מאוהבת בה קשות והיא לחלוטין ה-HOLY GRAIL שלי!

כל פעם שיש לי אפשרות לנסות מסקרה אחרת במקום מסויים אני משווה אותה למסקרה הזו ועד היום אין אף אחת שהצליחה לשבות את ליבי כמו המסקרה הזו.

המסקרה מקנה נפח מהמם לריסים: מאריכה ומעבה אותם וגם היא עמידה, אני עובדת ימים ארוכים והייא מחזיקה עלי מעמד בצורה מעולה. חפרתי קלות על המסקרה הזו בפוסט שלם שכתבתי על מסקרות - לינק.

לרכישה בסניפי סופר פארם השונים

_________________________________________________________________________________


OFRA - Long Lasting Liquid Lipstick


אתן יודעות שאני מכורה לשפתונים נוזליים בכלל ובפרט לשפתוניים של עופרה - זנחתי כמעט את כל שאר השפתוניים שהיו לי והשפתוניים של עופרה הם היחידים שאניי משתמשת בהם. החודש חרשתי על 2 עיקריים והם פסדינה וסנטה אנה.


פסדיינה הוא הגוון המושלם ליום יום! פסדינה הוא עירבוב של ורדרדות עדינה וחום - כמובן שהחום הרבה יותר דומיננטי אבל זה חום שמחמיא ולא סתם חום משעמם. השפתון מאוד נוח על השפתיים ובשלב מסויים שוכחים שהוא שם.

העמידות שלו מופלאה, לפניי כמה ימים לבשתי אותו בצוהוריים והוא היה עלי עד הערב. כמובן שארוחה שומנית הוא לא הצליח להחזיק מעמד אבל נדיר שיש שפתוניים שמצליחים לעמוד בפני ארוחה שומניית כמו המבורגר ( לפחות זה מה שאני אכלתי : )   ).

אגב אם תציצו בתמונת הפרופיל בבלוג אז זה השפתון שאני לובשת :)






הגוון השני שחרשתי עליו כמעט לכל אירוע או חתונה שהייתי בה הוא גוון SANTA ANA. זהו גוון אדום יין - פטל שמאו מחמיא ומאוד יפה! מתאים כמעט לכל מראה איפור שבניתי בחודש האחרון! הוא כמו אחיו מאוד עמיד ומאוד נוח על השפתיים. הגוונים מדהימים ביופיים!


לינק לרכישה


_________________________________________________________________________________

BODY SHOP - Shower Mousse 




כמעט בכל סרטון/ פוסט אמפטיז שלי ניתן למצוא את הסבונים שאניי רוכשת ב9 שקל בסופרים הגדולים, אבל עדיין מידי פעם ניתן למצוא בחזקתי את הסבוני פינוק - הסבונים המפנקים שניתן לרכוש בחנויוית כמו ללין, בודי שופ, סבון של פעם וכל שאר החנוות. חברה שלי נתנה לי את הסבון כחלק מסט ליומולדת ולכן כולי שמחתי והתלהבתי  - כי איזו מן בת אני אהיה אם אני לא אלהב מסבון מפנק.

כגודל הציפייה כך היה גודל האכזבה, כמו כל סבון מהסוג הזה הוא מקציף ומקנא "פינוק" אבל בפועל לא מרגישים שהוא מנקה את הגוף או עושה משהו אחר. הריח שלו מאוד חלש ולכן בקושי ניתן להריח אותו בזמן המקלחת ובמיוחד לאחר המקלחת - ולכן מאכזב מאוד גדול מבחינתי!


_________________________________________________________________________________

סווצים: 


מצד ימין למשאל: שפתון של עופרה בגוון סנטה אנה, שפתון של עופרה בגוון פסדינה, סומק של גייד בגוון 70 פיצי פינק, צללית של קולור פופ בגוון get lucky וצללית בגוון smash 


_________________________________________________________________________________



עד כאן להפעם, מקווה שעברה עליכן קריאה נעימה וכיפית!! לכל הערה או הארה נייתן להשיג אותי
בעמוד הפייסבוק של הבלוג
עמוד הפייסבוק שלי
ובמייל:
theillusionofmakeup@gmail.com

אל תשכחו לעקוב אחרי בעמוד ה-Youtube שלי

באינסטוש:
the_illusion_of_makeup

וכמובן גם בסנאפ צ'ט:
marinamultach


נתראה בפוסט הבא

XOXO

מרינה