So I'm Back....Back Again....והפעם בסוג הפוסטים שממש אהבתי וזה מגירת האיפור היומיומית שלי או בשמה: מגירה בתחלופה #2! מאז הפוסט הקודם שיניתי את המוצרים שהשתמשתי בהם ( לפחות את רובם) ולאחר תקופה ארוכה וחופרת שניסיתי אותם אני חוזרת אליכם עם דעתי ומחשבותיי עליהם. 

אם אתן עוקבות אחרי בYOUTUBE ראיתם כבר את המוצרים הללו בכמה וכמה מועדפים וכמה וכמה טוטוריאליים ואפילו הספקתי כבר להחליף את רוב המוצרים שתראו בפוסט זה במוצרים חדשים ( זוכרת שאני דחיינית ברמה מטורפת? אז לקח לי חודש וחצי לפרסם את הפוסט). אז כדי שזה לא יהיה פוסט מאוד מאוד חופר - בואו נתחיל!! 


ABSOLUTE COVER SILK PEPTIDE FOUNDATION - OFRA





אם אתן שואלות למה המייק אפ הזה מוכר לכן אז זה בגלל שחפרתי עליו כמה וכמה פעמים - גם ברשת וגם בYOUTUBE וגם פה אם אני לא טועה, בקיצור בכל מקום אפשרי! 

המייק אפ של עופרה Absolute Cover Silk Peptide Foundation* הוא מייק אפ בעלת עמידות גבוהה וכיסוי מלא. אם את מחפשת משהו עמיד ובעל כיסוי לקיץ הקרוב הוא יהיה הבחירה שלך, במיוחד לימים שבהם אנחנו מחפשות כיסוי מלא ועמידות יחד.  המייק אפ מגיע בגימור מאט לחלוטין!! ולכן יהיה מושלם עבור בנות בעלות עור מעורב שומני - שומני. למרות שהוא בעל כיסוי מלא, מאט ונחשב למאוד עמיד אני עדיין מניחה מעליו פודרה מהסיבה הפשוטה - יש לי עור שמן ואלו הם חיי! הפודרה שעובדת איתו בצורה הכי טובה ו"סוגרת" אותו בצורה המושלמת ביותר היא הפודרה של OFRA  ה- OIL CONTROL המפורסמת שלהם. 

בנות בעלות עור יבש ועור שנוטה לאזורי יובש לא יאהבו אותו מכיוון שהוא כן נוטה להיתקע על אזורי יובש ולהבליט אותם וזו הייתה גם הסיבה שפחות התחברתי אליו בימי החורף הקשים, אבל בשניה שבה הגיע הקיץ הוצאתי אותו שוב מהמגירה.

 לכל מי שכן החליטה לרכוש ולנסות אותו ההמלצה העיקרית שלי היא: עבודה מהירה! המייק אפ מתייבש על העור יחסית מהר ולכן אתן תהיו חייבות לעבוד איתו בצורה מהירה.

המייק אפ מתמודד ממש יפה עם שומניות והברקה ומבחינת עמידות המייק אפים הוא המייק אפ הכי עמיד שנתקלתי בו לאחרונה. הכיסוי שלו הינו כיסוי בינוני+ ולכן קחי בחשבון שהוא מכסה ומסתיר את כל מה שצריך ( וזה כולל את האדמומיות המעצבנת שיש לי על הלחיים).

במידה ואת רוצה הטמעה נעימה יותר על העור ול"הפחית" את רמת הכיסוי היייתי ממליצה לך להטמיע את המייק אפ עם ביוטי בלנדר שמקנה לו כיסוי נמוך יותר ובעצם גורם להנחה עדינה יותר של המייק אפ מאשר מברשת. 


ניתן לרכישה באתר Guilty 










BFF - *PERFECTING CONCEALER LONG - WEAR 









קורקטור הוא מוצר חובה עבור בחורה שיש לה כהויות מתחת לעיניים, אפריז ואומר שאפילו מדובר במוצר בסיסי במגירת האיפור שלי ( וכן גם אני מתגעגעת לימים שבהם הכהויות לא היו).

אייל מקיאג' כידוע לכן השיקו קולקציה מהממת ומרהיבה של קונסילרים ויחד איתם הושקו שני גווני קורקטורים: האחד ורדרד והשני כתמתם. אני משתמשת בגוון הכתמתם יותר בגלל שהכהויות שלי כחלחלות יותר. 

הקורקטור כידוע לכן עושה עבודה מעולה, הוא מכסה את הכהות ולא מבצבץ מבעד לקונסילר לאחר מכן. אחד הדברים שאהבתי בו הוא שהוא לא כזה כבד על האזור הזה ולכן קל להטמיע אותו.

לאחרונה אני אוהבת להטמיע אותו עם מברשת טישטושים של MINERALZ ובכך בעצם להניח אותו בצורה הרבה יותר נקודתית ועדינה כך שאני לא אפריז עם כמות החומר שאני מניחה.

הקורקטור מתיישב על העור ונטמע בתוכו וכמו שכבר אמרתי בעבר השילוב שלו עם הקונסילר שאני הולכת לחפור עליו למטה עידנו ושיפרו את מצב הקריסינג שלי. 










EMMA MILANO - *CONCEALER - NUMBER 2 








אובססיה קטנה ומעצבנת שפיתחתי היא: קונסילרים!! יכולים להיות לי כמה וכמה מייק אפים שאני אוהבת אבל עם קונסילרים אני מאוד קטנונית! הקמטוטים המעצבנים שיש לי מתחת לעיניים הורסים כמעט כל קונסילר ופשוט גורמים לי להתמרמר כל פעם מחדש על הקמטוטים הללו ( וכן זו נטו גנטיקה למרבה הצער). 

עד לפני שניסיתי את הקונסילר הזה של אמה מילאנו הHOLY GAIL שלי היה הקונסילר FIT ME של מייבלין - וכולכן ידעתם שאני חורשת עליו ללא הפסקה. אבל גם הוא לא הצליח להתמודד עם הקמטוטים שלי.

אחד החסרונות של ה- FIT ME לדעתי היו שהוא היה פשוט דק מידי ולכן הפסיד בקרב מול הקמטוטים. הקונסילר של אמה מילאנו לעומת זאת טיפונת סמיך יותר ולכן נתפס חזק יותר בעור.

השילוב של הקונסילר של אמה מילאנו עם הקונסילר BFF החדש של אייל מקיאג' בהחלט גורמים לקמטוטים שלי חיים קשים יותר ושיפרו את המצב. למרות שהשניים מושלמים יחד הם עדיין דורשים פידור! 








 PRO LONGWEAR PAINT POT - PAINTERLY 





ה-PAINTPOT של MAC הוא המוצר שהכי מצחיק אותי בכל העולם! אם אתן שואלות למה, אז הסיבה היחידה היא שרק לאחרונה ( בכמה חודשים האחרונים ליתר דיוק) גיליתי אותו. אם אתן עוקבות אחרי ב-YOUTUBE כבר חפרתי לכן על כך, ולכן אחפור גם פה על זה. 

אני מכירה אותו שנים, ושנים אני רואה שבנות מהללות ומשתמשות בו אבל משום מה אף פעם לא רכשתי אותו בעצמי. ואז הגיעו לאומי קארד ובזכות אחד מהמבצעים שלהם החלטתי לרכוש אותו, ומסקנתי מכל הסיפור הזה? חבל שלא רכשתי אותו לפני זה! 

לכל מי שלא מכירה מדובר בצללית קרם שהיא במרקם מאט לחלוטין, זאת אומרת שהיא מעולה לבסיס לצלליות! הצללית מגיעה בכל מיני גוונים וכל אחת יכולה למצוא את הצללית המושלמת עבורה, אני בחרתי בגוון PAINTERLY עקב גוון העור שלי ובימים שבהם אני רוצה להפוך את העין שלי לקנבס חלק עבור הצלליות אני משתמשת בה באופן קבוע. 










ANASTASIA BEVERLY HILLS - CONTOUR KIT - LIGHT





מכירות את זה שמוצר נראה לכן פשוט שלמות? אז ככה ה- contour kit  של אנסטסיה עבורי. תקופה מאוד ארוכה חיפשתי פלטת קונטור  אבל בסופו של דבר הגעתי אלייה. כפי שאתן רואות שני הגוונים שלרוב אני משתמשת בהם הם הגוון האמצעי שהוא גוון חום -  אפרפר שנהדר עבוד קונטור והגוון בננה שמעליו שמשמש אותי עבור קיבוע הקונסילר שמתחת לעיניים. 

הפלטה כידוע לכן אינה זולה וגם אינה ניתנת להשגה בארץ, אבל אם אתן מחפשות משהו איכותי ויש לכן תקציב ואפשרות להזמין מחו"ל - אז אני ממליצה לכן בחום להזמין אותה!

אחד השימושים המגניבים והשונים שניתן לעשות בפלטה הוא שימוש בפודרות כצלליות ובעקרון לבצע בעזרתן איפור עיניים מאט בגווני אדמה. 









BOURJOIS - *BROSSE TWIST 2-IN-1 BRUSH







העוקבות הממש ותיקות של הבלוג מזהות את המסקרה הזו, מהסיבה הפשוטה שהייתי חורשת על אחותה העמידה במים ( לינק לפוסט המסקרות ). ממש אהבתי את הפטנט של שתי מברשות במברשת אחת ואני חייבת לציין שזהו סוג של פיתרון לבנות שרוצות גם להאריך את הריסים וגם להעניק להם נפח - מה שבעייתי לעשות במסקרה אחת. 

אני אישית אוהבת להשתמש במסקרה הזו כאשר המברשת מסובבת ובכך הריסים שלי יקבלו יותר נפח. הבעיה העיקרית של המסקרה הזו הוא היתר רטיבות שלה ולכן בימים הראשונים שאתן משתמשות בה, תצטרכו להיות זהירות איתה ובעצם לתת לה סוג של "להתייבש".

אני ממש אוהבת את האפקט שהיא עושה לריסים. אחד הדברים שגם אהבתי במקרה הזו שלמרות שהיא לא עמידה במים היא לא מתפוררת עלי כמו מסקרות רבות אחרות. 








SOFTTOUCH - EYELINER 2GO




האיליינר הזה הגיע אלי עם קופסת ה-VIP BOX  של מגזין את. כמובן שהתלהבתי כי זו הזדמנות מצויינת לנסות איליינר של חברה שאני לבד לא הייתי רוכשת. לאחר תקופה יחסית ארוכה שניסיתי את האיליינר הזה הגעתי למסקנה שזה פשוט לא אני, אלא זה הוא! 

חוד האיליינר הוא מברשת שיחסית דקיקה אבל לא דקיקה מספיק עבורי וגם נראה שהשערות המברשת אינן מספיק דקות כדי לצייר WING יפה ודק. האפליקטור והאופן שבו צריך להחזיק את האיליינר לא נוח ולא מאפשר עבודה מדוייקת.

על שני החסרונות הללו יכולתי להתגבר, מה ששבר את גב הגמל מבחינתי היה שהמברשת לכלכה את הריסים והחומר של האיליינר הדביק לי את הריסים אחד לשני - מה שהקשה על הנחת המסקרה לאחר מכן. נסכם את הרומן שלי עם האיליינר הזה במשפט אחד שחברתי ביב תמיד אומרת - זה לא אני, זה אתה! 








FLORMAR - PRIME'N LIPS - *VANILLA SOUFLE





מוצרי שפתיים הם אובססיה עבורי ואתן יודעות את זה! כפי שאתן יודעות אני מכורה לשתפונים נוזליים המתקבעים מאט וגם לשפתונים שהם בעלי גימור מאט באופן כללי. למרות שאהבתי הראשונה היא שפתונים שהם בעלי גימור מאט, עדיין נשאר לי מקום בלב עבור שפתונים שהם קרמיים ושהם נעימים על השפתיים, כמו למשל השפתון של פלורמר.

אחד הדברים שמשכו לי את העין הוא הגוון המושלם שלו. גוון עדין ויומיומי שפשוט זועק לי  - הורוד המושלם! תמיד כשאני איתו המראה הכולל שלי נראה טיבעי, גם בימים שבהם אני משתגעת קצת עם איפור העיניים. השפתון הזה בהחלט גרם לי לרצות לנסות את כל הליין של השפתונים הללו! 










MADINA MILANO - EXACT COLOR LIPSTICK






קשה לי עם פרידות, במיוחד עם מוצרים שאני אוהבת ומוצרים שהיו עבורי אבן דרך במובן מסויים, וזה מה שהשפתון הזה היה. למרות שאת הרומן שלי עם איפור התחלתי עוד כשהייתי ממש קטנה, השפתון הזה היה השפתון היומיומי הראשון שלי.

הייתי לובשת אותו כל יום ויום ובמשך תקופה ארוכה לא חיפשתי או עניין אותי שום דבר אחר. הסיבה שהוצאתי אותו מהמגירה והתחלתי לחרוש עליו שוב, היא מהסיבה הפשוטה שבקרוב מאוד אצטרך להיפרד ממנו עקב תקופת שימוש ארוכת ימים, וכידוע לכן שפתון תקף רק לתקופה של 18 חודשים וגם ככה עברתי את התקופה הזו - יחסית בהרבה כבר. ולכן החלטתי שאפרד ממנו בצורה המושלמת והיא שאסיים אותו עד סופו! 

השפתון בעצם שפתון שהוא חצי שקוף עם ורדרדות בתוכה וכל מטרתו היא להוציא את הפיגמנט הטיבעי שיש לנו בשפתיים. הקטע בשפתון הוא שכל אחת תקבל גוון שונה בשפתיים - גוון שמיוחד רק לה. 








IL.MAKIAGE - *LONG WEAR MATTE LIP CREAM 





איך אפשר שלא לדבר על שפתון נוזלי מאט? הפעם במגירת האיפור שלי כיכב השפתון הנוזלי של אייל מקיאג' בגוון ROYAL. מדובר בגוון ורוד עדין עתיק ויומיומי המעניק גימור מאט לשפתיים. הגוון מאוד מחמיא ויהיה מושלם עבור היומיום ועבור עבודה או לימודים. 

השפתונים של אייל מקיאג' תפסו הייפ רציני ברשת ובעולם האיפור כולו. מאז שקבלתי אותם כבר הספקתי לקפוץ לחנות ולרכוש עוד גוון מושלם לערב - אבל עליו נדבר בהזדמנות אחרת.

הפורמולה שלהם מאוד נעימה ונוחה על השפתיים וגם עמידה! כמו שחפרתי לכן כבר בעבר השפתונים הנוזליים של אייל מקיאג' הם ה-TOP מבחינתי והם יושבים בקו אחד עם השפתונים הנוזליים של OFRA שהם כבר ממזמן HOLY GRAIL מבחינתי. 







ESTEE LAUDER - *BROW NOW- 02 







מוצר נוסף שאני חורשת עליו ללא הפסקה, הוא הג'ל מוס לגבות של ESTEE LAUDER. אחד הדברים שכנראה אתן לא יודעות, הוא שזהו הג'ל לגבות הראשון שלי ויש סיכוי שגם האחרון והתמידי כי אני פשוט לא מצליחה להתחבר לשום ג'ל לגבות אחר ( ותאמינו לי שניסיתי כבר כמה וכמה ).

המברשת שלו מאוד דקה ומאפשרת עבודה עדינה ומאוד מדוייקת. הפורמולה שלו נוחה על הגבות, לא מורגשת ותופסת את הגבות בצורה מושלמת וגורמת להם לא לזוז. והחלק הכי טוב הוא שבגלל שמדובר בפורמולה שהיא ג'ל- מוס אז הג'ל לגבות בעצם מעניק תחושה של נפח וזה נראה שיש לי באמת גבות באזורים שאין הכי גבות.

החיסרון היחיד של הג'ל לגבות הוא העובדה שלפעמים יוצא יותר מידי חומר מהאפליקטור ויש צורך לנגב אותו, אבל מבחינתי זה לא משהו שמפריע לי אישית במוצר והוא לחלוטין הפך להיות ה-HOLY GRAIL שלי. 








BEAUTYCARE - SILK EYE SHADOW 





מוצר שאני אוהבת לשלב יחד עם הג'ל לגבות של ESTEE LAUDER הוא הצללית לגבות של BEAUTYCARE. במשך תקופה ארוכה ניסיתי לשלב עם הג'ל לגבות דווקא עיפרון ולמרבה הצער, עבודת העיפרון גבתה זמן רב מידי - משהו שבעיקר הפריע לי בבקרים.

ביום בהיר אחד החלטתי לשלב בין השניים והתוצאה יצאה טיבעית מצד אחד אבל מודגשת מצד שני. ממש אהבת את התוצאה של הצללית עם הג'ל מוס. ולכן השילוב של שני המוצרים יחד הפך לשגרה היומיומית שלי.

ליום יום אני אוהבת להשתמש בצללית הבהירה יותר והג'ל לגבות מבצע את השלמת הצבע לגוון הגבות שלי, ולאירועי ולמסיבות אני אוהבת להשתמש בצללית הכהה יותר שנותנת יותר הדגשה. 










OFRA - *BROZING 3D PYRAMID




מילה אחת שתתאר את המוצר הזה - שלמות! נדמה לי גם המוצר הזה הפך להיות מוצר שאני חורשת עליו וחופרת על ללא הפסקה כמעט! מבטיחה שבפוסט הבא יהיה גיוון של שמיים וארץ מהפוסט הזה!! :) 

לעניינו, בעצם לכל מי שלא מכירה מדובר במוצר הוא במילה אחת MULTI. גם ניתן להשתמש בו כפלטת צלליות, גם כשימר וגם יש בו גווני הצללה מהממים!!

השימוש הכי אהוב עלי היה בתקופה האחרונה זה בצללית השימרית בתור צללית על כל העפעף. המרקם הכל כך מיוחד של האבקה, והגוון הכל כך יפה ובהיר ממש מחמיא למי שמחפשת צללית בהירה ושימרית על העפעפף. הוא בהחלט מוצר מנצח מבחינתי ומוצר שאין דומה לו בחברות השונות. 


נייתן לרכישה באתר GUILTY 






BOBBI BROWN - *SHIMMER BRICK - BEIGE





למרות שבפועל בפלטת הפירמידה של OFRA יש כבר שימר, העדפתי להשתמש בSHIMMER BRICK של BOBBI BROWN בשביל להניח שימר. בלב שלם אני יכולה להגיד כי מדובר באחד מהמוצרים היותר שווים הנמכרים בשוק בימינו. 

הגוון של השימר מושלם ומעניק GLOW ממש יפה ולא מוגזם מידי אבל מצד שני גם לא עדין מידי - ההארה שהוא מעניק היא בדיוק באמצע ופשוט מושלמת גם ליומיום וגם לשעות הערב. בכל הקשור לעמידות הוא אחד מהשימרים היותר עמידים וכן היו לי מצבים שבהם הברונזר והסומק ירדו אבל הוא עדיין ביצבץ לו בגאווה!

בנות רבות נוטות לחשוב שבגלל שהוא כל כך ענקי ונראה כל כך שימרי בפאן שיש בו הרבה נצנצים ושימרים ענקיים שיכולים להיתקע לנו בנקבוביות הפתוחות. לשמחתי אשמח לנפץ את המיתוס הזה, למרות שהוא נראה מאוד שימרי בפאן ונראה שהוא מאוד "מלכלך" את האזור בשימרים, על העור הוא מושלם ופשוט נמרח בצורה מושלמת.

אין בו גושים של שימרים והוא מונח על העור בדיוק כמו כל שימר אחר שיושב בצורה יפה על העור. החיסרון היחיד של השימר הזה מבחינתי הוא העובדה שמגוון הגוונים שיש לשימר הוא יחסית מצומצם ולכן לא כולן יצליחו למצוא את הגוון המושלם ביותר עבורן. 






אז איזה מוצרים יש לכן בשגרת האיפור הפעם?  

 מקווה שעברה עליכן קריאה מהנה וכיפית!! לכל מי שעדיין לא עוקבת אחרי ביוטיוב ובאינסטוש ( ששם העדכונים רבים ותכופים יותר), מזמינה אותכן גם לעקוב אחרי שם, ואפילו להצטרף להגרלה כיפית ושווה שרצה אצלי בערוץ היוטיוב.


לכל הארה או הערה ניתן להשיג אותי גם בפייסבוק האישי שלי 
סנאפ צ'ט: MARINAMULTACH


נתראה בפוסט הבא 


XOXO

MARU 






*התקבל לסקירה